UNICEF obezbedio respiratore za 9 bolnica u Srbiji
UNICEF je danas isporučio 10 respiratora Kliničkom centru Srbije, dok će tokom narednih dana uručiti po tri Kliničko bolničkom centru „Zvezdara“ i Kliničkom centru Kragujevac, dok su po jed...
UNICEF je danas isporučio 10 respiratora Kliničkom centru Srbije, dok će tokom narednih dana uručiti po tri Kliničko bolničkom centru „Zvezdara“ i Kliničkom centru Kragujevac, dok su po jed...
Kompanija Telekom Srbija pokrenula je četvrti ciklus projekta „Stvaramo znanje“, u okviru kojeg građani glasanjem na zvaničnoj Fejsbuk stranici mts Tvoj svet, na adresi, imaju mogućnost da odaber...
Catena Media donirala je 16900 evra za pomoć deci oboleloj od raka i retkih bolesti, a novac će se rasporediti za potrebe fondacije „Norbs+” i udruženja „Zvončica”. Ove dve organizaci...
Vanredno stanje prouzrokovano pandemijom Corona virusom i odlukom Skupšine grada, da Arena bude centralni magacin za skladištenje i distribuciju robe penzionerima kao najugroženijoj kategoriji društva u ovim uslovima, ništa nije bio manje zahtevan zadatak u odnosu na 2014.godinu, tokom poplave u Obrenovcu i okolini. Napraviti detaljne procedure ulaska robe, ljudstva i njihova zaštita, način pakovanja i dostava uz obaveznu dezinfekciju poštujući posebna pravila i procedure, su nam stvorile dragoceno iskustvo i trasirale dobru primenjivu praksu drugim objektima slične vrste i namene. Stavljanje u funkciju celokupne infrastrukture Arene (parking, magacinski prostor, kancelarije, kompletna dvorana i sl.) zajedno sa ljudstvom, uspeli smo da efikasno odgovorimo na potrebe društvene zajednice, umreživši pri tome sve aktivnosti brojnih donatora, dobavljača, klijenata sa društvenim potrebama. Zajedno sa gradskim Štabom za vanredne situacije, pratili smo tok razvoja pandemije i veoma brzo po njihovoj instrukciji, a zajedno sa Vojskom Srbije, preduzeli obavezu postavke COVID bolnice koja je trebala da služi za smeštaj obolelih ukoliko pandemija uzme veći zamah. Poslednje iskustvo sa pandemijom Corona virusa, stavili bismo u mnogo viši kontekst u odnosu na sve predhodne aktivnosti ove vrste koje smo imali. Svesni smo da posle pandemije corona virusa više ništa neće biti isto kao do sada u sferama zaštite ljudstva, poslovne komunikacije, medijske prisutnosti i protoka informacija, a zaštita ljudstva i materijalnih dobara u svim poslovnim sistemima moraće da funkcioniše na mnogo višim nivoima. Štark Arene je spremna da prihvati sve nove izazove ukoliko ih bude bilo ali i da veruje da ćemo svi kao zajednica i pojedinci izaći iz ove situacije mnogo jači i spremniji za evidentno nove uslove u poslovanju. Dugogodišnja praksa i iskustvo u organizaciji brojnih međunarodnih događaja, koncerata inostranih i domaćih muzičkih zvezda, organizacija velikih međunarodnih sposrtskih takmičenja, brojne kongresne i sajamske manifestacije stvorili su nam dobru bazu da brzo odreagujemo u svakoj situaciji. U skladu sa datim okolnostima spremni smo da brzo napravimo pravila i procedure po kojima ćemo funcionisati i uz mobilizaciju svih potrebnih resursa odgovorimo maksimalno izazovima koji su pred nama . Slobodno možemo da kažemo, da smo tokom svih ovih 13 godina, koliko Arena aktivno radi, stekli ogromno samopouzdanje i respektabilnost, da služimo gradu Beogradu i svim građanima Srbije na najbolji mogući način. Skupština grada Beograda i sve prateće relevantne gradske i državne institucije, vide u Areni oslonac u svim važnim društvenim događajima i mi smo im zahvalni na tome jer samo tako možemo zajedno da stvaramo jednu novu razvojnu vrednost za dobrobit društva u celini. Poplave koje su zadesile Obrenovac i okolinu 2014. godine, kada je po odlici Štaba za vanredne situacije grada Beograda odlučeno da Arena bude prostor za kolektivni smeštaj najugroženijih lica, prvi put je novi izazov pred nas stavio težak i veoma odgovoran zadatak. Osmisliti smeštaj najugroženijih porodica, učiniti njihovo prisustvo uslovnim za život i boravak u Areni, a pri tom sačuvati njihovo ljudsko dostojanstvo je bio prvi humani izazov te vrste koji nam je trasirao put u stvaranju jedne nove korporativne i društvene vrednosti. Naglašavamo, da nam je prisustvo volontera, njihova energija i posvećenost bila od ključne pomoći i velika podrška. Zajednička borba i briga cele društvene zajednice za nesreću svakog pojedinca pospešuje kvalitetne ljudske vrednosti u svakom građaninu. Arena je na svom primeru pokazala da smo mesto gde se takve vrednosti neguju.
Pandemija virusa COVID-19 poremetila je živote svih ljudi, a posebno onih koji se već nalaze u nezavidnom položaju, zbog čega je neophodno pružiti im podršku i pomoć i nakon okončanja vanrednih okolno...
Na čelu sa svojim osnivačem i velikim humanistom Miodragom Kostićem, kompanija MK Group daruje besplatan trodnevni odmor za medicinske radnike u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj. Tokom juna, jula i avgusta, lek...
Inicijativa „Digitalna Srbija“ najavljuje da će sva tri mobilna operatora koji su članovi ove neprofitne organizacije omogućiti pet gigabajta besplatnog interneta mesečno do kraja godine za učenike iz 424 društveno osetljive porodice. Prepoznajući da su ovi učenici u posebno neravnopravnom položaju u vremenu fizičkog distanciranja i obrazovanja na daljinu, kompanije Telekom Srbija, Telenor i Vip mobile udruženo će im pomoći da u ovom domenu uhvate korak sa svojim vršnjacima, navodi se u saopštenju Digitalne Srbije. Ideja za ovaj oblik podrške učenicima iz osetljivih grupa došla je iz Inicijative „Digitalna Srbija“ i odmah je prihvaćena od strane sva tri operatora. Tim povodom, Filip Banković, izvršni direktor za tehniku Telekoma Srbija, naglasio je da je jedna od značajnijih uloga obrazovnog procesa i to što omogućava društvenu pokretljivost, te da je zato jako važno da socijalni status ne bude prepreka za ravnopravni pristup obrazovanju. „Sasvim je izvesno da je pandemija i na globalnom nivou samo ubrzala proces većeg oslanjanja na digitalne alate u obrazovanju, tako da ova inicijativa dolazi u pravom trenutku, kada je neophodno da napravimo novi iskorak,” rekao je Banković. Filip Banković, Foto: Telekom Srbija Ovom akcijom obuhvaćena su domaćinstva u 28 gradova i opština širom Srbije – od Bečeja na severu do Bujanovca na jugu i od Čajetine na zapadu do Knjaževca na istoku zemlje. U svakom od 424 domaćinstva je bar jedan učenik sa pristupom mobilnom uređaju na kome do sada nije postojao internet. Saša Leković, izvršni direktor Tehnike u Telenoru istakao je da je period za nama, kada se sve prebacilo u onlajn svet, pokazao da fizička distanca ne znači nužno i socijalna distanca, ukoliko smo povezani putem interneta. „Drago nam je što smo i ovaj put bili u prilici da se odazovemo pozivu Inicijative „Digitalna Srbija” i za veliki broj porodica u našoj zemlji makar malo olakšamo izazovno vreme u kom se nalazimo,” naglasio je Leković. Saša Leković, Foto: Telenor Tokom epidemije, sva tri mobilna operatora omogućila su da obavezno obrazovanje u našoj zemlji ostane besplatno u svakom smislu te reči i tokom vanrednih okolnosti. Kako se školska nastava, pored televizije, preselila i na internet, sve tri kompanije prestale su da naplaćuju saobraćaj na najvećim obrazovnim internet platformama kao što su Moja škola ili portal za učenje programiranja Petlja. Ističući da im je zadovoljstvo što su kroz još jednu inicijativu, zajedno sa drugim operatorima, pokazali spremnost da pomognu učenicima da neometano koriste digitalne alate u svom obrazovanju, glavni direktor za tehniku u kompaniji Vip mobile Nenad Zeljković dodao je: „Telekomunikacije danas predstavljaju jedan od stubova razvoja društva i drago nam je da kao članovi „Digitalne Srbije“ doprinosimo njegovom razvoju i kroz ovakve društveno odgovorne projekte.“ Nenad Zeljković, Foto: Vip mobile Inicijativa „Digitalna Srbija“ identifikovala je domaćinstva koja će biti podržana kroz ovu akciju uz veliku pomoć Dečije fondacije Pestalozzi i CIP — Centra za interaktivnu pedagogiju. Značajan doprinos ovoj inicijativi dale su i druge partnerske organizacije civilnog društva. Pestalozzi se uključio u ovu akciju kao organizacija koja je, na osnovu analize potreba učenika i škola, nabavila na stotine tableta, štampača i drugog potrebnog materijala. „Ovo je mali deo problema koji rešavamo, ali doprinos nije zanemarljiv kada govorimo o stavljanju osnovaca i srednjoškolaca iz društveno osetljivih porodica u ravnopravan položaj s njihovim vršnjacima — pogotovo u vreme kada je internet nezaobilazna stvar u obrazovanju svakog mladog čoveka. Ova akcija, u koju smo se sa zadovoljstvom uključili zajedno sa organizacijom CIP Centar značajna je dopuna svakodnevnih napora svih organizacija i ustanove koje sarađuju sa nama,“ zaključila je Slavica Kijevčanin, direktorka kancelarije domaćeg predstavništva švajcarske Dečije fondacije Pestalozzi.
Unicef: Porodični paketi za učenje i igru za ugrožene porodice Kako bi obeležili Međunarodni dan porodice, UNICEF i Crveni krst Srbije, uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), danas su podelili porodične pakete za učenje i igru kako bi podržali ugrožene porodice tokom pandemije COVID-19 u Republici Srbiji. UNICEF pruža podršku roditeljima i starateljima za stvaranje podsticajnog okruženja kod kuće koje podržava rani razvoj dece i pomaže u prevazilaženju osećanja izolacije do kojih je došlo tokom pandemije. Igra i učenje kod kuće su od ključnog značaja za održavanje podsticajnih uslova za zajedničke i kreativne aktivnosti kod kuće i svođenje na minimum efekata stresa na porodični život u kriznim vremenima, ali i sada kada se svakodnevne aktivnosti polako vraćaju u normalu. Vlada Republike Srbije podržava porodice u ovim turbulentnim vremenima tako što se stara o zadovoljenju potreba najugroženijih porodica. „Danas, obeležavajući Međunarodni dan porodice, mi pružamo podršku svim našim porodicama, naročito onim najugroženijim, uz pomoć naših partnera, u vidu socijalne solidarnosti i prava na mirno društvo. Porodica je osnovni stub razvoja društva, ali danas se suočava sa velikim izazovima, naročito u kontekstu posledica pandemije COVID-19. Zaštita i primarnih i sekundarnih porodica ostaje naš prioritet, u skladu sa Agendom za 2030. godinu, uz poštovanje svih sloboda svakog pojedinca, jer je porodica ostala oaza radosti, sreće, naše sklonište i mesto iz kojeg crpimo energiju za sve naše životne poduhvate“, rekla je Slavica Đukić Dejanović, ministarka bez portfelja zadužena za demografiju i populacionu politiku i predsednica Saveta za prava deteta. „UNICEF-u je drago što je Vlada u ovim teškim vremenima odredila porodice kao prioritet. Ovo je poseban Dan porodice, jer se mnoge porodice suočavaju sa poteškoćama tokom pandemije korona virusa. Ali ovo je i vreme jedinstva, vreme da svi budemo solidarni. Važno je da pomognemo porodicama i deci tako što ćemo im pružiti podršku koja im je potrebna da se izbore sa posledicama pandemije COVID-19. Zahvaljujemo USAID-u na njihovom finansijskom doprinosu i Crvenom krstu jer je omogućio ovu isporuku“, rekla je Ređina De Dominićis, direktorka UNICEF-a u Srbiji. USAID je podržao UNICEF u Srbiji sa 500.000 američkih dolara u odgovoru na COVID-19. Ta sredstva se koriste za sprečavanje prenošenja korona virusa i ublažavanje uticaja epidemije kroz komunikaciju o riziku i učešće zajednice, obezbeđivanje ključnih higijenskih potrepština i prikupljanje i analizu podataka kako bi se unapredio celokupni odgovor na COVID-19. „Na početku ove globalne krize, razmišljali smo kako da uparimo naše resurse sa potrebama koje je prepoznala Vlada Republike Srbije. I dok smo mi i naši prijatelji u EU i drugi partneri dopremali testove, zaštitnu opremu i druge medicinske potrepštine, drago mi je da je UNICEF razmišljao i o tome kako ova kriza utiče na decu, naročito jer su škole zatvorene. Kada se UNICEF obratio USAID-u sa idejom da se obezbede paketi za učenje kroz igru za stotine dece iz ugroženih porodica, bilo nam je zadovoljstvo da podržimo njihovu inicijativu“, rekao je Entoni Godfri, ambasador SAD u Republici Srbiji. Generali donirao 12 miliona dinara laboratoriji „Vatreno oko” i Vladi Srbije Generali je donirao 100.000 evra Vladi Republike Srbije za jačanje zdravstvenog sistema u savladavanju epidemije COVID-19 i laboratoriji „Vatreno oko” za nabavku laboratorijskog materijala i opreme, sredstava za higijenu i dezinfekciju, kanacelarijskog materijala i nameštaja, naknade za rad angažovanih lica i razvoj istraživačko-obrazovnog potencijala, saopštila je kompanija. Kako se navodi, donacija je obezbeđena iz sredstava Vanrednog međunarodnog fonda Generali grupe, koji je osnovan sa ciljem rešavanja vanrednih situacija uzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19, a koji je dostupan u zemljama u kojima posluje Generali. Fond pruža momentalnu pomoć u aktulenoj krizi, a srednjoročno treba da podrži ekonomski oporavak zemalja pogođenih pandemijom. Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija, o donaciji je rekao: „Pandemija COVID-19 je izmenila život ljudi širom sveta. Sa željom da doprinese naporima zdravstvenih i naučnih radnika da adekvatno odgovore na povećanu potrebu za zaštitom zdravlja, Generali želi da podrži rad laboratorije ‘Vatreno oko’ i napore Vlade Republike Srbije da porazi epidemiju u Srbiji. Naučna zajednica je zajedno sa zdravstvenim sektorom stala na prvu liniju borbe sa novom bolešću. Ova laboratorija je doprinela da se značajno pojača intenzitet testiranja u Srbiji, a u budućnosti će doprineti jačanju zdravstvenog sistema Srbije kroz razvoj svog istraživačko-obrazovnog potencijala.” „Vatreno oko”, nacionalna laboratorija za molekularnu detekciju infektivnih agenasa u Kliničkom centru Srbije, jedinstvena je u regionu. Oko 350 m2 od ukupno 750 m2 njene površine u režimu je negativnog pritiska, koji infektivnim agensima onemogućava izlazak iz objekta, dodaje se u saopštenju. Ključni deo analize koja se ovde obavlja oslanja se na dve robotizovane platforme koje automatski izoluju RNK i DNK i pripremaju uzorke za poslednju fazu analize, čime se ubrzava protok uzoraka kroz sistem i izdavanje rezultata. Strogi protokoli za biološku bezbednost u laboratoriji jedinstveni su u regionu, a razvijeni su u saradnji sa kinsekim stručnjacima koji su bili u Vuhanu u doba epidemije. Četrdeset sedam iskusnih stručnjaka iz naših najboljih naučno-istraživačkih ustanova prošlo je obuku kod kineskih kolega i svoju ekspertizu stavilo u funkciju pomoći društvu. Laboratorijom, koja radi 24 časa dnevno, rukovodi dr Jelena Begović, direktor Instituta za molekularnu genetiku i genetičko inženjerstvo Univerziteta u Beogradu. Mars donirao 27.000 čokoladica Crvenom krstu Srbije Kompanija Mars, koja stoji iza nekih od najomiljenijih svetskih brendova, donirala je 27.000 proizvoda, čokoladica Mars, Snikers i M&M’s, Crvenom krstu Srbije. Donaciju vrednu više od 1,5 miliona dinara, Crveni krst Srbije proslediće prvenstveno zdravstvenim radnicima u čitavoj zemlji kao znak zahvalnosti za njihovu izuzetnu posvećenost i zalaganje u borbi protiv korona virusa. Zahvalnica za uloženi trud i pokazanu solidarnost u vidu slatkih paketa biće uručena i volonterima Crvenog krsta Srbije. “Moje kolege zdravstveni radnici kao i moji saradnici volonteri i zaposleni u Crvenom krstu svakoga dana su nesebično pokazivali koliko je važna ljudska solidarnost, humanost i lično požrtvovanje. Drago mi je da ste i vi to prepoznali i da ste za svog partnera izabrali najstariju humanitarnu organizaciju koja u Srbiji postoji 144 godine. U različitim krizama, nevoljama i teškim vremenima Crveni krst Srbije je mogao da pruži pomoć najranjivijim kategorijama našeg stanovništva poštujući svoje osnovne principe - humanost, nepristrasnost, neutralnost, nezavisnost, univerzalnost, dobrovoljnost i jedinstvo, ali i zahvaljujući dobrim namerama donatora i angažovanju volontera Crvenog krsta. Tokom trajanja vanrednog stanja u Srbiji u 165 organizacija Crvenog krsta u gradovima i opštinama bilo je angažovano 2.823 volontera i 685 zaposlenih Crvenog krsta koji su svakodnevno prosečno prelazili po 1.821 kilometara da bi stigli do 352.904 građana Srbije kojima je neka vrsta pomoći bila potrebna.” – izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije. “U kompaniji Mars verujemo da svet kakav želimo da vidimo sutra, počinje sa načinom kako poslujemo danas. Zbog toga smatramo da je važno da podržavamo jedni druge i verujemo da kompanije imaju veliku odgovornost u ovim neobičnim okolnostima. Naš pristup u radu tokom pandemije COVID-a bio je i ostaće i dalje da osiguramo sigurnost i dobrobit naših saradnika, i brinemo o našim zajednicama. U ovoj krizi smo zajedno i neophodno je da svi damo svoj doprinos u borbi da se situacija u svetu što pre vrati u normalu." – istakao je Predrag Milinčić, regionalni direktor kompanije Mars. Coca-Cola: U kriznim vremenima, najvažnija je solidarnost! U Coca-Cola sistemu kažu da su se uvek vodili idejom da je veoma važno da se uz razvoj njihovog poslovanja razvija i zajednica u kojoj žive i rade. Baš zbog toga njihova podrška nije izostala ni u ovom trenutku, jer kako kažu zajedno smo u ovome. ,,Partner smo zajednice više od pola veka i trudimo se da joj budemo podrška, uvek, a posebno u vreme krize. Naše aktivnosti usmerene su prvenstveno na one koji se nalaze na prvoj liniji borbe protiv COVID-19, medicinskim radnicima, vojsci, policiji, volonterima, kao i onima koji su egzistencijalno najugroženiji. Do sada smo pored donacije od 200 000 dolara Crvenom Krstu Srbije donirali i 150 000 litara naših proizvoda za nekoliko hiljada zaposlenih u Kliničkom centru Srbije u saradnji sa Fondom B92, i drugim covid bolnicima širom Srbije kao i pripadnicima policije, zatim obroke za medicinske radnike u saradnji sa Woltom i IT opremu Kliničkom centru Srbije. Sve svoje aktivnosti sprovodimo u partnerstvu sa organizacijama koje su najangažovanije u ovom trenutku. Duboko verujemo da samo zajedno možemo prevazići ovu situaciju i da ćemo iz svega izaći jači.’’, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca‑Cola HBC Srbija i naglasio da će Coca-Cola sistem nastaviti sa pružanjem pomoći. Od početka krize izazvane pandemijom virusa COVID-19, Crveni krst Srbije ostvario je 325.904 akcije humanitarne pomoći ka pojedincima kojima je ta humanitarna pomoć bila potrebna. Te akcije ostvarene su uz angažovanje 2.823 volontera i 685 profesionalnih saradnika na svim nivoima organizovanja Crvenog krsta. Ova organizacija je u uslovima vanredne situacije delovala na lokalnom i na nacionalnom nivou sa 165 lokalnih timova u opštinama i gradovima. Pomoć je bila sveobuhvatna i raznovrsna: od obezbeđivanja rada narodnih kuhinja koje su nedavno opremljene upravo uz pomoć Coca-Cola sistema, a koje su neophodne za život 33.000 korisnika, zatim pomoći starim licima koji su tokom vanrednog stanja bili najugroženiji, pružanja psiho-socijalne podrške građanima kojima je bilo ograničeno kretanje, ali i dobrovoljnog davanja krvi, koje je funkcionisalo i u ovom uslovima. Dezinfekcioni tunel za dom zdravlja od Metalca i Metalac-Proletera Tunel za dezinfekciju je 1.20m širine i 1.70m dužine, a 2.10 visine. Ima 16 prskalica i može raditi na bazi alkohola, a i na bazi vodonik-peroksida, dok je cisterna zapremine oko 200 litara i pokriva 6.000 prolazaka kroz tunel. Vrednost donacije je oko 5000 evra. Namera kompanije „Metalac“ i lokalnog trgovinskog lanca „Metalac Proletera“ je da se ovom donacijom smanji rizik od širenje virusa i poveća bezbednost sugrađana, što je u skladu sa celokupnom politikom kompanije „Metalac“ . "Najvažnije nam je da povećamo bezbednost građana u opštini u kojoj su i sve Metalčeve fabrike i naš trgovinski lanac Proleter. Mi ovde živimo, ovde dolaze naši roditelji i mi se ovde lečimo, pa prema tome logično je da pomognemo svi zajedno. Nismo jedina firma koja je to uradila i drugi privrednici su to prepoznali i svi zajedno do sada smo donirali tri tunela, da bi zajedno lakše izašli iz ove nesreće koja nas je snašla" – kazao je Aleksandar Marković generalni direktor kompanije „Metalac“. Osim generalnih direktora Metalca a.d. i Metalac Proletera, ovom događaju u Domu zdravlja, prisustvovali su i predsednik opštine Gornji Milanovac, kao i direktor zdravstvenog centra. Henkel i Fondacija Novak Đoković donirali respiratore i kliničke monitore Opštoj bolnici u Kruševcu Udruženim snagama, kompanija Henkel Srbija i Fondacija Novak Đoković uručili su vrednu donaciju Opštoj bolnici u Kruševcu, kao deo podrške zdravstvenim ustanovama u borbi protiv virusa Covid-19. Kruševačkoj bolnici uručeno je pet respiratora i pet kliničkih monitora, koji će biti od velikog značaja za sve pacijente ove ustanove kojima su oni neophodni u lečenju, kako u trenutnoj situaciji izazvanoj virusom korona, tako i ubuduće. „Kao odgovorna kompanija koja brine o zajednici u kojoj posluje i svim njenim članovima, zahvalni smo našem partneru Fondaciji Novak Đoković sa kojim delimo iste vrednosti kao što je pružanje pomoći kada je najpotrebnije, što su nam pomogli i omogućili nabavku pet respiratora. Donacijom pet najkvalitetnijih respiratora Opštoj bolnici u Kruševcu želeli smo da pomognemo ovoj zdravstvenoj ustanovi u lečenju pacijenata, ali i da medicinskim radnicima, našim herojima, pružimo podršku u borbi protiv koronavirusa. Verujemo da će ova oprema doprineti u lečenju pacijenata i nakon završetka epidemije“, naglasio je Dušan Antonijević, direktor fabrike Henkel u Kruševcu. Izuzetno mi je drago što možemo da pomognemo u suzbijanju pandemije korona virusa donacijom i dopremanjem medicinske opreme zdravstvenim ustanovama širom Srbije. Nabavku pet najkvalitetnijih respiratora i pet kliničkih monitora Opštoj bolnici u Kruševcu, obezbedili smo zajedničkim delovanjem sa kompanijom Henkel, što je nastavak dugogodišnje saradnje Fondacije Novak Đoković i Henkela u rešavanju problema od javnog značaja. Tim Fondacije Novak Đoković oseća dužnost da, koliko može, pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija, jer su solidarnost i odgovornost u ovim danima najvažniji“, istakla je Emina Potrić, menadžer za prikupljanje donacija Fondacije Novak Đoković. Sa željom da pruže podršku kada je najpotrebnije, i kompanija Henkel i Fondacija Novak Đoković su od početka pružili nesebičnu pomoć u borbi protiv Covid-19. MSD Srbija donirala više od 85.000 evra za borbu protiv pandemije Farmaceutska kompanija MSD u Srbiji (Merck Sharp & Dohme) pridružila se inicijativi celog farmaceutskog sektora i svojim donacijama pružila podršku u borbi protiv epidemije. Pomoć je podrazumevala podršku na tri glavna fronta u borbi protiv virusa i njegovih posledica: zdravstvenim institucijama, pacijentima na obaveznim terapijama i državi u pogledu doprinosa budžetu. • Donacijom u vrednosti od 25.000 evra pružena je pomoć onkološkim i pacijentima sa reumatoidnim artritisom, u organizaciji prevoza na terapije;• Na poziv Vlade Republike Srbije, MSD je donirala 60.000 evra kao pomoć državi, a dodatno je doprinela državnom budžetu odrekavši se olakšice da se svakom poslodavcu uplati minimalni iznos zarade za svakog zaposlenog;• 10 zaposlenih u MSD Srbija volontiralo je u okviru projekta AmCham-a, u popunjavanju baze podataka u vezi sa epidemijom u svetu. Onkološkim i pacijentima sa reumatoidnim artritisom organizovan je prevoz do ambulanti kako bi primili neophodnu terapiju, ali i prevoz medicinskog osoblja do onih pacijenata koji nisu mogli da izlaze iz svojih kuća. „Naša uloga je da sačuvamo i poboljšamo zdravlje ljudi i sve naše aktivnosti mere se uspešnim postizanjem tih ciljeva. Smatramo da je izuzetno važno da u ovim teškim trenucima budemo solidarni i pružimo podršku zdravstvenom sistemu, kao i pacijentima, što smo želeli da učinimo ovom donacijom. Mere opreza treba da ostanu glavna odgovornost svakog od nas. Time ćemo najbolje pomoći društvu da se izbori sa epidemijom“, istakao je Nebojša Škuljec, direktor predstavništva MSD Srbija. Na poziv Vlade Republike Srbije, MSD je donirala sredstva u iznosu od 60.000 evra, i na taj način dodatno podržala napore države da posledice epidemije budu što manje. Marbo Product donirao preko 90.000 evra Kliničkom centru Srbije Kompanija Marbo Product, deo multinacionalne kompanije PepsiCo, u saradnji sa Fondom B92 i Srpskim filantropskim forumom, obezbedila je sredstva u iznosu od 92.032 evra za podršku Kliničkom centru Srbije. Zahvaljujući ovoj donaciji, Klinici za infektivne i tropske bolesti Kliničkog centra Srbije danas je isporučeno sanitetsko vozilo u vrednosti od 39.432 evra. Od ukupnog iznosa koji Marbo Product donira kroz humanitarnu akciju Fonda B92, izdvojeno je 13.000 evra za kupovinu reanimacionog stola koji je namenjen Klinici za ginekologiju i akušerstvo KC Srbije. Predstavnike kompanije Marbo Product i Fonda B92 danas je prilikom zvaničnog uručenja donacije dočekao direktor Klinike za ginekologiju i akušerstvo KC Srbije prof. dr Aleksandar Stefanović koji se zahvalio na ovoj značajnoj donaciji istakavši da je GAK Višegradska tokom vanrednog stanja imala 1.158 porođaja, što je rekordan broj u ovako kratkom periodu. Tokom današnje posete i primopredaje donacije dvema klinikama obratio se generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan Nenad Miščević: „Donacije Kliničkom centru Srbije deo su našeg kontinuiranog napora podrške i pomoći zajednici, medicinskim radnicima i ustanovama, i građanima. Od samog početka je bilo jasno da moramo biti deo šireg delovanja i naša uloga se ne dovodi u pitanje. Za nas je važno da sarađujemo sa partnerima koji mogu da omoguće da pomoć bude usmerena tamo gde je najpotrebnija. U saradnji sa Fondom B92 smo odgovorili na najvažnije potrebe za medicinskom opremom i zahvaljujemo se na brzini realizacije ove donacije.“ Preostala sredstva od ove velike donacije u iznosu od 39.600 evra biće iskorišćena za opremanje intenzivne nege Klinike za kardiohirurgiju KC Srbije. Za kompletno opremanje ovog odeljenja neophodno je ukupno izdvojiti negde oko 200.000 evra, te Fond B92 apeluje na sve koji su u mogućnosti da slede primer kompanije Marbo Product i priključe se akciji. Predsednik UO Fonda B92 i direktor Srpskog filantropskog foruma Veran Matić ovom prilikom zahvalio se donatoru i naglasio: „Marbo je kompanija koja je prepoznala da nije dovoljno samo reagovati na aktuelni tok pandemije, već i dodatno trajno osnaživati naše zdravstvene institucije, one koje su prve na udaru, poput Klinike za infektivne i tropske bolesti ili one koje su posvećene najnemoćnijima, bebama, kao i intenzivnim negama i šok sobama kao što je u Klinici za kardiohirurgiju. Verujemo da donatori neće posustati u ovom drugom talasu solidarnosti sa svima koji su ugroženi, od osoba sa posebnim potrebama, siromašnima, osobama sa invaliditetom, starima.“
Kompanija Marbo Product, deo multinacionalne kompanije PepsiCo, u saradnji sa Fondom B92 i Srpskim filantropskim forumom, obezbedila je sredstva u iznosu od 92.032 evra za podršku Kliničkom centru Srbije. Zahvaljujući ovoj donaciji, Klinici za infektivne i tropske bolesti Kliničkog centra Srbije danas je isporučeno sanitetsko vozilo u vrednosti od 39.432 evra. Direktor Klinike za infektivne i tropske bolesti doc. dr Goran Stevanović izjavio je ovom prilikom: „Moram da se najpre, u ime pacijenata Klinike za infektivne i tropske bolesti KCS zahvalim donatorima na vrednoj donaciji, najsavremenijem sanitetskom vozilu. Izuzetno sam srećan kada vidim da, osim Ministarstva zdravlja, odnosno države koja prethodnih nekoliko godina zaista ulaže velika sredstva u zdravstvo, u zdravstvenu infrastrukturu, u izgradnju novih bolnica i rekonstrukciju postojećih, u najsavremeniju opremu i aparate, i društvo, građani i društveno odgovorne kompanije prepoznaju značaj i ulogu zdravstvenih radnika, medicinskih sestara, tehničara i lekara, i doniraj opremu i sredstva. Tako je bilo i sada tokom ovih nekoliko teških meseci pandemije kovid-19, kada smo imali veliku i značajnu podršku kompanija, organizacija, sporista, sportskih klubova i mnogih drugih koji su želeli da pruže pomoć. Na kraju, uz zahvalnost svim donatorima na podršci, mogu samo da u ime svojih kolega zdravstvenih radnika Klinike za infektivne i tropske bolesti istaknem da ćemo nastaviti da najodgovornije i najposvećenije radimo svoj posao, odnosno brinemo o zdravlju naših pacijenata i građana Srbije." Od ukupnog iznosa koji Marbo Product donira kroz humanitarnu akciju Fonda B92, izdvojeno je 13.000 evra za kupovinu reanimacionog stola koji je namenjen Klinici za ginekologiju i akušerstvo KC Srbije. Predstavnike kompanije Marbo Product i Fonda B92 danas je prilikom zvaničnog uručenja donacije dočekao direktor Klinike za ginekologiju i akušerstvo KC Srbije prof. dr Aleksandar Stefanović koji se zahvalio na ovoj značajnoj donaciji istakavši da je GAK Višegradska tokom vanrednog stanja imala 1.158 porođaja, što je rekordan broj u ovako kratkom periodu. Tokom današnje posete i primopredaje donacije dvema klinikama obratio se generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan Nenad Miščević: „Donacije Kliničkom centru Srbije deo su našeg kontinuiranog napora podrške i pomoći zajednici, medicinskim radnicima i ustanovama, i građanima. Od samog početka je bilo jasno da moramo biti deo šireg delovanja i naša uloga se ne dovodi u pitanje. Za nas je važno da sarađujemo sa partnerima koji mogu da omoguće da pomoć bude usmerena tamo gde je najpotrebnija. U saradnji sa Fondom B92 smo odgovorili na najvažnije potrebe za medicinskom opremom i zahvaljujemo se na brzini realizacije ove donacije.“ Preostala sredstva od ove velike donacije u iznosu od 39.600 evra biće iskorišćena za opremanje intenzivne nege Klinike za kardiohirurgiju KC Srbije. Za kompletno opremanje ovog odeljenja neophodno je ukupno izdvojiti negde oko 200.000 evra, te Fond B92 apeluje na sve koji su u mogućnosti da slede primer kompanije Marbo Product i priključe se akciji. Predsednik UO Fonda B92 i direktor Srpskog filantropskog foruma Veran Matić ovom prilikom zahvalio se donatoru i naglasio: „Marbo je kompanija koja je prepoznala da nije dovoljno samo reagovati na aktuelni tok pandemije, već i dodatno trajno osnaživati naše zdravstvene institucije, one koje su prve na udaru, poput Klinike za infektivne i tropske bolesti ili one koje su posvećene najnemoćnijima, bebama, kao i intenzivnim negama i šok sobama kao što je u Klinici za kardiohirurgiju. Verujemo da donatori neće posustati u ovom drugom talasu solidarnosti sa svima koji su ugroženi, od osoba sa posebnim potrebama, siromašnima, osobama sa invaliditetom, starima.“
Farmaceutska kompanija MSD u Srbiji (Merck Sharp & Dohme) pridružila se inicijativi celog farmaceutskog sektora i svojim donacijama pružila podršku u borbi protiv epidemije. Pomoć je podrazumevala podršku na tri glavna fronta u borbi protiv virusa i njegovih posledica: zdravstvenim institucijama, pacijentima na obaveznim terapijama i državi u pogledu doprinosa budžetu. • Donacijom u vrednosti od 25.000 evra pružena je pomoć onkološkim i pacijentima sa reumatoidnim artritisom, u organizaciji prevoza na terapije; • Na poziv Vlade Republike Srbije, MSD je donirala 60.000 evra kao pomoć državi, a dodatno je doprinela državnom budžetu odrekavši se olakšice da se svakom poslodavcu uplati minimalni iznos zarade za svakog zaposlenog; • 10 zaposlenih u MSD Srbija volontiralo je u okviru projekta AmCham-a, u popunjavanju baze podataka u vezi sa epidemijom u svetu. Onkološkim i pacijentima sa reumatoidnim artritisom organizovan je prevoz do ambulanti kako bi primili neophodnu terapiju, ali i prevoz medicinskog osoblja do onih pacijenata koji nisu mogli da izlaze iz svojih kuća. „Naša uloga je da sačuvamo i poboljšamo zdravlje ljudi i sve naše aktivnosti mere se uspešnim postizanjem tih ciljeva. Smatramo da je izuzetno važno da u ovim teškim trenucima budemo solidarni i pružimo podršku zdravstvenom sistemu, kao i pacijentima, što smo želeli da učinimo ovom donacijom. Mere opreza treba da ostanu glavna odgovornost svakog od nas. Time ćemo najbolje pomoći društvu da se izbori sa epidemijom“, istakao je Nebojša Škuljec, direktor predstavništva MSD Srbija Na poziv Vlade Republike Srbije, MSD je donirala sredstva u iznosu od 60.000 evra, i na taj način dodatno podržala napore države da posledice epidemije budu što manje. Takođe, ova kompanija se odrekla olakšice o uplati minimalnog iznosa za svakog zaposlenog čime je doprinela budžetu Republike Srbije, u vrednosti približnoj 33.000 evra. Indirektan doprinos budžetu je i veći, oko 180 000 evra, budući da MSD nije iskoristio opciju odlaganja poreza i doprinosa za narednu godinu, već će sav iznos uplatiti tokom ove godine. Dodatnu podršku je pružilo i njihovo desetoro zaposlenih, volontiranjem u okviru projekta AmCham-a, koji se odnosi na popunjavanje baze podataka o relevantnim medicinskim informacijama u svetu. Ova baza podataka je od izuzetnog značaja lekarima u kriznom štabu da lakše dođu do relevantnih informacija kako bi delovali u uslovima epidemije u Srbiji.
Udruženim snagama, kompanija Henkel Srbija i Fondacija Novak Đoković uručili su vrednu donaciju Opštoj bolnici u Kruševcu, kao deo podrške zdravstvenim ustanovama u borbi protiv virusa Covid-19. Kruševačkoj bolnici uručeno je pet respiratora i pet kliničkih monitora, koji će biti od velikog značaja za sve pacijente ove ustanove kojima su oni neophodni u lečenju, kako u trenutnoj situaciji izazvanoj virusom korona, tako i ubuduće. „Izuzetno smo ponosni na činjenicu da naš prijateljski odnos sa kompanijom Henkel Srbija datira godinama unazad i počiva na najsvetlijim principima humanosti. U ovim danima najvažniji su solidarnost i odgovornost. Saradnja sa Fondacijom Novak Đoković započela je tokom vanrednog stanja. Donacija monitora i respiratora znači više šanse za spasavanje života ljudi, više stabilnosti za naš zdravstveni sistem i veliku podršku zdravstvenim radnicima, što je pored adekvatnog zbrinjavanja bolesnika, naš najviši cilj. Zahvalni smo Fondaciji Novak Đoković i Henkel Srbija, što su razumeli potrebe naše ustanove i na taj način doprineli unapređenju kvaliteta zaštite bolesnika“, izjavila je V.D. Direktora Opšte bolnice Kruševac, Prim. mr sci. med. Vesna Stević-Gajić, spec. opšte medicine. „Drago mi je što smo se danas okupili dobrim povodom, ovi respiratori i klinički monitori su oprema poslednje tehnološke generacije i biće nam od velikog značaja za lečenje pacijenata koji boluju i od drugih bolesti, a ne samo od virusa Covid19“, rekao je dr Savko Marković, anesteziolog kruševačke Opšte bolnice. „Kao odgovorna kompanija koja brine o zajednici u kojoj posluje i svim njenim članovima, zahvalni smo našem partneru Fondaciji Novak Đoković sa kojim delimo iste vrednosti kao što je pružanje pomoći kada je najpotrebnije, što su nam pomogli i omogućili nabavku pet respiratora. Donacijom pet najkvalitetnijih respiratora Opštoj bolnici u Kruševcu želeli smo da pomognemo ovoj zdravstvenoj ustanovi u lečenju pacijenata, ali i da medicinskim radnicima, našim herojima, pružimo podršku u borbi protiv koronavirusa. Verujemo da će ova oprema doprineti u lečenju pacijenata i nakon završetka epidemije“, naglasio je Dušan Antonijević, direktor fabrike Henkel u Kruševcu. „Izuzetno mi je drago što možemo da pomognemo u suzbijanju pandemije korona virusa donacijom i dopremanjem medicinske opreme zdravstvenim ustanovama širom Srbije. Nabavku pet najkvalitetnijih respiratora i pet kliničkih monitora Opštoj bolnici u Kruševcu, obezbedili smo zajedničkim delovanjem sa kompanijom Henkel, što je nastavak dugogodišnje saradnje Fondacije Novak Đoković i Henkela u rešavanju problema od javnog značaja. Tim Fondacije Novak Đoković oseća dužnost da, koliko može, pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija, jer su solidarnost i odgovornost u ovim danima najvažniji“, istakla je Emina Potrić, menadžer za prikupljanje donacija Fondacije Novak Đoković. Sa željom da pruže podršku kada je najpotrebnije, i kompanija Henkel i Fondacija Novak Đoković su od početka pružili nesebičnu pomoć u borbi protiv Covid-19. Kompanija Henkel Srbija je u okviru Henkelovog globalnog programa solidarnosti, donirala proizvode u vrednosti većoj od 385.000 evra organizacijama Crvenog krsta u Kruševcu i u Beogradu, kao i Domu zdravlja u Inđiji, dok su osnivači Fondacije, Jelena i Novak Đoković donirali milion evra za nabavku neophodne medicinske opreme za naše bolnice i zdravstvene ustanove, kako bi se olakšali napori lekara i zdravstvenih radnika koji se bore protiv Covid-19. O opremi: Respiratori Hamilton C-1, renomiranog švajcarskog proizvođača medicinske opreme Hamilton Medical pogodni su kako za invazivnu, tako i za neinvazivnu ventilaciju pluća. Budući da poseduju efikasnu vazdušnu turbinu pogodni su i za upotrebu u jedinicama intenzivne nege, ali i za transport. Pored svih klasičnih modova ventilacije, ovaj model aparata poseduje i jedinstveni Hamiltonov ASV mod (Adaptive Support Ventilation) - mod automatske ventilacije. Klinički monitori BISTOS BT 770 koriste se za dobijanje fizioloških signala poput EKG, brzine disanja, neinvazivnog krvnog pritiska i zasićenja krvi kiseonikom. Upotrebljavaju se u odeljenjima intenzivne nege, kardiološkim odeljenjima, operacionim salama i hitnoj službi kako bi se dobile dodatne informacije o fiziološkom stanju pacijenta.
Tunel za dezinfekciju je 1.20m širine i 1.70m dužine, a 2.10 visine. Ima 16 prskalica i može raditi na bazi alkohola, a i na bazi vodonik-peroksida, dok je cisterna zapremine oko 200 litara i pokriva 6.000 prolazaka kroz tunel. Vrednost donacije je oko 5000 evra. Namera kompanije „Metalac“ i lokalnog trgovinskog lanca „Metalac Proletera“ je da se ovom donacijom smanji rizik od širenje virusa i poveća bezbednost sugrađana, što je u skladu sa celokupnom politikom kompanije „Metalac“ . "Najvažnije nam je da povećamo bezbednost građana u opštini u kojoj su i sve Metalčeve fabrike i naš trgovinski lanac Proleter. Mi ovde živimo, ovde dolaze naši roditelji i mi se ovde lečimo, pa prema tome logično je da pomognemo svi zajedno. Nismo jedina firma koja je to uradila i drugi privrednici su to prepoznali i svi zajedno do sada smo donirali tri tunela, da bi zajedno lakše izašli iz ove nesreće koja nas je snašla" – kazao je Aleksandar Marković generalni direktor kompanije „Metalac“. Osim generalnih direktora Metalca a.d. i Metalac Proletera, ovom događaju u Domu zdravlja, prisustvovali su i predsednik opštine Gornji Milanovac, kao i direktor zdravstvenog centra.
Kako bi obeležili Međunarodni dan porodice, UNICEF i Crveni krst Srbije, uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), danas su podelili porodične pakete za učenje i igru kak...
U Coca-Cola sistemu kažu da su se uvek vodili idejom da je veoma važno da se uz razvoj njihovog poslovanja razvija i zajednica u kojoj žive i rade. Baš zbog toga njihova podrška nije izostala ni u ovom trenutku, jer kako kažu zajedno smo u ovome. ,,Partner smo zajednice više od pola veka i trudimo se da joj budemo podrška, uvek, a posebno u vreme krize. Naše aktivnosti usmerene su prvenstveno na one koji se nalaze na prvoj liniji borbe protiv COVID-19, medicinskim radnicima, vojsci, policiji, volonterima, kao i onima koji su egzistencijalno najugroženiji. Do sada smo pored donacije od 200 000 dolara Crvenom Krstu Srbije donirali i 150 000 litara naših proizvoda za nekoliko hiljada zaposlenih u Kliničkom centru Srbije u saradnji sa Fondom B92, i drugim covid bolnicima širom Srbije kao i pripadnicima policije, zatim obroke za medicinske radnike u saradnji sa Woltom i IT opremu Kliničkom centru Srbije. Sve svoje aktivnosti sprovodimo u partnerstvu sa organizacijama koje su najangažovanije u ovom trenutku. Duboko verujemo da samo zajedno možemo prevazići ovu situaciju i da ćemo iz svega izaći jači.’’, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca‑Cola HBC Srbija i naglasio da će Coca-Cola sistem nastaviti sa pružanjem pomoći. Od početka krize izazvane pandemijom virusa COVID-19, Crveni krst Srbije ostvario je 325.904 akcije humanitarne pomoći ka pojedincima kojima je ta humanitarna pomoć bila potrebna. Te akcije ostvarene su uz angažovanje 2.823 volontera i 685 profesionalnih saradnika na svim nivoima organizovanja Crvenog krsta. Ova organizacija je u uslovima vanredne situacije delovala na lokalnom i na nacionalnom nivou sa 165 lokalnih timova u opštinama i gradovima. Pomoć je bila sveobuhvatna i raznovrsna: od obezbeđivanja rada narodnih kuhinja koje su nedavno opremljene upravo uz pomoć Coca-Cola sistema, a koje su neophodne za život 33.000 korisnika, zatim pomoći starim licima koji su tokom vanrednog stanja bili najugroženiji, pružanja psiho-socijalne podrške građanima kojima je bilo ograničeno kretanje, ali i dobrovoljnog davanja krvi, koje je funkcionisalo i u ovom uslovima. Predsednik Crvenog krsta Srbije prof. dr Dragan Radovanović kaže da su volonteri Crvenog krsta svakodnevno komunicirali sa građanima, isporučivali im lekove i druge potrepštine i pomagali im da uspostave kontakt sa zdravstvenim ustanovama. Veliku pomoć dobili su i od odgovornih kompanija, a jedna od njih je i Coca-Cola sistem, koja je tradicionalni partner CK. ,,Ova kriza je još jednom pokazala da je u teškim vremenima solidarnost najvažnija. Coca-Cola sistem je demonstrirao snagu pravog partnera, koji je među prvima reagovao i pružio pomoć. Zahvaljujući njima već u prvim danima krize bili smo u mogućnosti da svojim korisnicima doniramo proizvode, i da u vozilima koje su nam ustupili prevozimo pakete pomoći. Takođe tu je značajna finansijska pomoć Coca-Cola Fondacije od 200 000 američkih dolara za podršku građanima u Srbiji, koja nam omogućava da realizujemo konkretne aktivnosti i pomognemo najugroženijima. U okviru projekta, obezbeđeno je 4511 higijenskih porodičnih paketa i dezinfekcionih sredstava koji će biti podeljeni u 19 opština, kao i lična zaštitna oprema za volontere. Međutim, ta pomoć ne mora biti samo finansijske prirode, već se ona ogleda i u jednom prijateljskom i ljudskom odnosu koji i nama i najugroženijim građanima, znači. ’’, izjavio je predsednik Crvenog krsta Srbije prof. dr Dragan Radovanović. Crveni krst Srbije zajedno sa svojim partnerima još jednom dokazuje da samo ujedinjeni možemo proći kroz krizne situacije. I to predstavlja dodatni impuls za još intenzivniju i hrabriju borbu u korist najugroženijih.
Kompanija Mars, koja stoji iza nekih od najomiljenijih svetskih brendova, donirala je 27.000 proizvoda, čokoladica Mars, Snikers i M&M’s, Crvenom krstu Srbije. Donaciju vrednu više od 1,5 miliona dinara, Crveni krst Srbije proslediće prvenstveno zdravstvenim radnicima u čitavoj zemlji kao znak zahvalnosti za njihovu izuzetnu posvećenost i zalaganje u borbi protiv korona virusa. Zahvalnica za uloženi trud i pokazanu solidarnost u vidu slatkih paketa biće uručena i volonterima Crvenog krsta Srbije. “Moje kolege zdravstveni radnici kao i moji saradnici volonteri i zaposleni u Crvenom krstu svakoga dana su nesebično pokazivali koliko je važna ljudska solidarnost, humanost i lično požrtvovanje. Drago mi je da ste i vi to prepoznali i da ste za svog partnera izabrali najstariju humanitarnu organizaciju koja u Srbiji postoji 144 godine. U različitim krizama, nevoljama i teškim vremenima Crveni krst Srbije je mogao da pruži pomoć najranjivijim kategorijama našeg stanovništva poštujući svoje osnovne principe - humanost, nepristrasnost, neutralnost, nezavisnost, univerzalnost, dobrovoljnost i jedinstvo, ali i zahvaljujući dobrim namerama donatora i angažovanju volontera Crvenog krsta. Tokom trajanja vanrednog stanja u Srbiji u 165 organizacija Crvenog krsta u gradovima i opštinama bilo je angažovano 2.823 volontera i 685 zaposlenih Crvenog krsta koji su svakodnevno prosečno prelazili po 1.821 kilometara da bi stigli do 352.904 građana Srbije kojima je neka vrsta pomoći bila potrebna.” – izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije. Na globalnom nivou, kompanija Mars izdvojila je 20 miliona dolara u novcu i proizvodima za podršku stotinama zajednica u kojima posluje, kao i zajednicama od kojih nabavlja sirovine, a koje su najviše pogođene pandemijom COVID-19. “U kompaniji Mars verujemo da svet kakav želimo da vidimo sutra, počinje sa načinom kako poslujemo danas. Zbog toga smatramo da je važno da podržavamo jedni druge i verujemo da kompanije imaju veliku odgovornost u ovim neobičnim okolnostima. Naš pristup u radu tokom pandemije COVID-a bio je i ostaće i dalje da osiguramo sigurnost i dobrobit naših saradnika, i brinemo o našim zajednicama. U ovoj krizi smo zajedno i neophodno je da svi damo svoj doprinos u borbi da se situacija u svetu što pre vrati u normalu." – istakao je Predrag Milinčić, regionalni direktor kompanije Mars. Kompanija Mars pridružila se i humanitarnoj akciji #WakeUpCall koju u Srbiji organizuje Marketing Mreža, i u saradnji sa ostalim kompanijama, obezbeđeni su prehrambeni paketi za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje su volonteri svakodnevno distribuirali najugroženijima. Kao kompanija koja je u potpunosti u privatnom vlasništvu jedne porodice, Mars je zadržao svojih pet osnovnih principa poslovanja – kvalitet, odgovornost, uzajamnost, efikasnost i sloboda – od nastanka do danas, što se pokazalo kao stub funkcionisanja tokom vanredne situacije u čitavom svetu.
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE