UNICEF-ov tradicionalni Fer-plej turnir u basketu održan je tokom ovog vikenda u velelepnom Comtrade sport i event centru u Beogradu.
Na turniru je učestvovalo 29 timova iz korporativnog sektora. Od kotizacija kompanija prikupljeno je 2.190.000,00 dinara. Sredstva su namenjena za dalji razvoj programa „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“ koji UNICEF sa partnerima sprovodi u Srbiji.
Basket timovi kompanija: Imlek, OTP banka, Delhaize Srbija, SAGA, L’Oreal Balkan, Brose, Delta fondacija, RNIDS, SBB, Comtrade, Mercata VT, ProCredit banka, Nordeus, Yettel, NIS, Lotus Flare, Zuhlke Engineering, Robert Bosch, Asee, Mad Head Games, Things Solver, Institut za javno zdravlje Srbije „Dr. Milan Jovanović Batut“, pokazali su košarkaške veštine, fer plej, timski duh i zadovoljstvo što kroz ovakvu vrstu aktivnosti jačaju i svoju korporativnu kulturu.
UNICEF Fer Plej turnir u basketuFoto: Unicef
Sredstva su namenjena za dalji razvoj programa „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“ koji UNICEF sa partnerima sprovodi u Srbiji.
Kompanija Comtrade je bila domaćin turnira i podržala organizacju ovog sportskog događaja.
“Kao član poslovnog saveta UNICEF-a, imam cast ali i odgovornost da poslovni svet naseg drustva uključim u rešavanje najhitnijih problema dece i mladih u našoj zemlji. Fer-plej turnir u basketu, koji je proteklog vikenda održan u Comtrade sport centru u Beogradu, je dokaz da biznis može i želi da bude deo podrške unapređenja mentalnog zdravlja dece i mladih. Čak 29 timova iz Beograda, ili 50 timova uključujući i turnir u Novom Sadu, je svojim ućešćem doniralo značajna sredstva, ali ne bih da zanemarimo i njihovo utrošeno vreme, dobru nameru i lepu energiju koju su doneli sa sobom. Ispred UNICEF-a želim da im kažem veliko hvala, a ispred Comtrade Group-a da je bilo zadovoljstvo biti njihov domaćin. Pobedniku turnira čestitam na zasluženoj pobedi, iako smo svi složni da su naši najveći pobednici deca i mladi kojima je ova pomoć potrebna i zbog kojih smo svi bili tu prethodnog vikenda” rekla je Anja Aleksić, članica poslovnog saveta UNICEF-a ispred kompanije Comtrade.
Pobednik turnira u Beogradu je kompanija NIS. Drugo mesto je pripalo Yettel-u, a treće mesto je zauzela kompanija Saga. Fer Plej nagrada je dodeljena kompaniji Mad Head Games, čiji su igrači napravili najmanje faulova i imali podršku članova porodica koji su prikazali fer navijanje i podršku turniru
UNICEF-ov Fer plej turnir je tradicionalna sportska aktivnost koja okuplja poslovnu zajednicu u Srbiji da bi svojim učešćem podržali programe za decu i mlade koje sprovodi UNICEF u Srbiji.
UNICEF Fer Plej turnir u basketuFoto: Unicef
„Basket turniri u Novom Sadu i Beogradu koji su održani tokom septembra meseca pokazali su da je poslovna zajednica u Srbiji spremna da učestvuje u sportskim aktivnostima koje imaju plemenit cilj. Zahvaljujem svim učesnicima na turniru, kompaniji Comtrade Group koja je za nas otvorila vrata svog sportskog centra i ugostila basket timove, kao i kompaniji VodaVoda koja je tradicionalni partner UNICEF-ovih sportskih događaja. Cilj svih nas je da zajedno podržimo mlade ljude i omogućimo efikasne usluge koje će im pomoći da se suoče sa izazovima koji mogu da utiču na njihovo mentalno zdravlje,“ izjavila je Vesna Savić Đukić, predstavnica UNICEF-a.
Gotovo četvrtina mladih ljudi širom sveta bori se sa nekim problemom vezanim za mentalno zdravlje. Još više je onih koji svakodnevno nailaze na brojne izazove koji do tih problema mogu dovesti. Slična situacija je i u Srbiji. Zato je UNICEF, u saradnji sa partnerima, pokrenuo program „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“. U okviru programa nastala je i onlajn platforma „Sve je ok” koja omogućava da adolescenti uzrasta između 13 i 24 godine, kao i svi oni koji se o njima brinu, mogu da nađu korisne informacije o gorućim problemima u životima mladih, o proverenim načinima za njihovo rešavanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
Zeleni vodonik će biti ključni sastojak u dekarbonizaciji različitih sektora koji zahtevaju fizička goriva i koji se ne mogu elektrifikovati. Dugolinijski avio-saobraćaj i brodski transport će zahtevati ni...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok