CSR Club

09.02.2024. 09:29

Henkel

Autor: Nova ekonomija

„Vreme je za porodicu“ – Schauma pokreće projekat sa ciljem jačanja porodičnih veza

Vizual: Henkel

CSR Club

09.02.2024. 09:29

U petak i subotu, 09. i 10. februara ove godine, sa početkom u 19h u Ustanovi Kulture Parobrod, očekuju vas interaktivne predstave, koje će vas podsetiti na važnost komunikacije između članova porodice i funkcionalna rešenja koja učvršćuju porodične veze.

Pored toga, 12. februara u 19h u UK Parobrod biće održana i interaktivna tribina na istu temu. Pomenute predstave i tribina održaće se u okviru projekta „Vreme je za porodicu“ koji je pokrenuo brend Schauma kompanije Henkel.

„Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, kojih će se rado sećati celog života, Schauma prepoznaje značaj porodičnih veza i važnost komunikacije za ojačavanje istih. Stoga, veoma smo ponosni što realizujemo jedan ovakav projekat koji je značajan za sve nas, kao i društvo u celini“, izjavila je Marija Spasić, brend menadžer.

Henkel – KruševacFoto: Henkel

„Mi u Henkelu verujemo da je porodica stub društva i da pruža snažan temelj za razvoj zdrave ličnosti. Upravo iz tog razloga odlučili smo se da realizujemo jedan ovakav projekat, koji nas podseća na značaj komunikacije između članova porodice u razrešavanju problema i boljem uzajamnom razumevanju“, izjavila je Milica Šljivančanin, direktorka marketinga kompanije Henkel.

Predstave „Tri P.“ autorke Minje Filipović i „Ispovesti“ autorke Snežane Nenadović na slikovit način predstavljaju najčešće porodične probleme u različitim fazama odrastanja, te pokazuju da su poštovanje, poverenje i podrška, ključne vrednosti koje svi treba da negujemo kako bismo imali zdravu porodicu.

Pored toga, u predstavama se pokazuje da je kreiranje pozitivnog sistema vrednosti kod dece od velike važnosti kako bi bili usmereni na pravi put. U tribini „Koliko razumemo sebe u relaciji sa decom?“, Isidora Trifunović će svojim umećem pokušati da odgovori na pitanje kako emocije oblikuju odnose i kako ih prepoznavati i prevazilaziti u realnim situacijama sa najbližima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.