Impact Hub

24.06.2020. 17:14

Impact Hub

Autor: Nova Ekonomija

Vuk Nikolić, osnivač TruckTrack-a: Nivo adrenalina ne može ni sa čim da se poredi

Foto: Impact Hub

Impact Hub

24.06.2020. 17:14

(function() { var qs, js, q, s, d = document, gi = d.getElementById, ce = d.createElement, gt = d.getElementsByTagName, id = ‘soun_der’, b = ‘https://embed.sounder.fm’; if (!gi.call(d, id)) { js = ce.call(d, ‘script’); js.id = id; js.src = b + ‘/embed.js’; q = gt.call(d, ‘script’)[0]; q.parentNode.insertBefore(js, q);}})();

powered by Sounder

Impact Hab Beograd pokrenuo je novi podkast serijal u kome će sa osnivačima startapa i drugih IT kompanija govoriti o sopstvenim poslovnim neuspesima.

Druga epizoda je nastavak razgovora sa Vukom Nikolićem, softverskim inženjerom, preduzetnikom i savetnikom startapima koji su u ranim fazama razvoja.

Nikolić je osnivač prvog, pravog srpskog startapa – TruckTrack, softverskog rešenja za navigaciju kamiona, optimizaciju potrošnje goriva, kao i optimizaciju papirologije koja prati poslovanje.

U drugom delu razgovora, Vuk priča o svom najvećem neuspehu, kada su odlučili da zatvore firmu i deli savete sa onima koji su na početku startap karijere.

„Na kraju sam rekao da ne mogu više, vučemo teret već par godina, gasi. Ali ja i dalje imam ideju da to što smo radili ič nije glupo, tržište apsolutno postoji… Na svom primeru mogu da kažem, greška je što nismo imali proizvod, a sam biznis plan se zasnivao na malim ljudima, što je zahtevalo ogromnu mašinu za prodaju„, kaže Nikolić.

Razgovore vodi Pavle KrivokućaManaging partner i COO Impact Haba Beograd, koji je pozvao sve zainteresovane da sa budućim osnivačima podele svoje neuspehe.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.