Čuveni italijanski brend Caffè Vergnano, koji je od početka ove godine dostupan i na tržištu Srbije, proslavio je 140 godina postojanja. Najavljujući nove investicije i otvaranje treće proizvodne jedinice, ovaj porodični biznis podsetio je na svoje početke i na strast prema kafi, koja je upravo bila i ostala tajni sastojak njihovog uspeha.
„Mi smo „stari“, ali se nikad nismo osećali ovako mladim. Imamo mnogo ideja, pozitivne energije, izvrsnih partnera, ali, što je najbitnije, mnogo prijatelja koji svakog dana potvrđuju svoju ljubav prema našoj porodici i našem brendu. Ovo će biti godina slavlja i nezaboravnih trenutaka, jer će biti mnogo stvari inspirisanih vrednostima u koje verujemo u ovih 140 godina, osećanjima koja ispunjavaju naše snove i čine da se oni ostvaruju,“ kazala je Carolina Vergnano, generalna direktorka Caffè Vergnano, koja je inače prva žena na čelu ove kompanije.
U domu kompanije, Valfeneri, nedaleko od Torina, jubilej je proslavljen uz prisustvo brojnih prijatelja, medija, klijenata i distributera iz celog sveta, među kojima su bili i predstavnici Coca-Cola HBC Srbija. Zahvaljujući strateškom partnerstvu sa kompanijom Coca-Cola HBC uspostavljenom 2021. godine, u orginalnom ukusu Caffè Vergnano mogu uživati i potrošači na svim tržištima van Italije, na kojima kompanija posluje, uključujući i naše tržište.
„Caffè Vergnano nije samo jedna od najstarijih italijanskih pržionica kafe, već je svakako i jedna od najprestižnijih. Već 140 godina Vergnano donosi arome iz celog sveta u šoljicu kafe, kreirajući ritual autentičnog italijanskog espressa. Ponosni smo što kroz strateško partnerstvo sa Caffè Vergnano, našim potrošačima u bogatom 24/7 portofoliju nudimo i ovu autentičnu italijansku kafu, prepoznatu širom sveta po svom kvalitetu“, rekao je Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija.
Caffè Vergnano dostupna je u više od 200 kafea i barova širom Srbije.
O Vergnano kafi:
Jedinstveni osećaj ispijanja espresa iz jedne od najstarijih pržionica kafe u Italiji, proističe iz pažljivog odabira kafe. Najfinija zrna najboljih proizvođača se biraju i kupuju direktno na mestima porekla, a savršenstvo se postiže kontrolom svake serije. Pažljiv izbor sirovina i sporo, tradicionalno prženje, su polazna osnova za stvaranje blendova u kojima uživaju svi istinski ljubitelji vrhunske espresso šoljice.
Brend koji je davne 1882. godine kreirao deda sadašnjih vlasnika, Domenico Vergnano, zahvaljujući jedinstvenom kvalitetu prelazio je granice zemalja i danas je dostupan u preko 90 zemalja, a mešavine ove izuzetne kafe mogu se naći u maloprodajim lancima, najboljim kafeima i oko 180 prodavnica Caffé Vergnano širom sveta.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
"Inside Out 2" ("U mojoj glavi 2") je postao najuspešniji animirani film svih vremena, šest nedelja nakon premijere u bioskopima.Ovaj nastavak filma iz 2015. godine zaradio je do sada 1,46 milijardi dola...
Oni koji odluče da odu iz države i nasele se u Danskoj su među najzadovoljnijim doseljenicima na svetu, pokazala je anketa InterNations-a, globalne onlajn zajednice koja okuplja ljude koji su se preselili u ...
Trudnoća je izazovno vreme ispunjeno svakodnevnim stvarima i redovnim posetama lekaru. Da biste lakše planirali pojedinačne poslove, preglede i kupovinu za svoju bebu, vredi pogledati kalendar trudn...
Iako su njihove plate daleko od onih koje zarađuju vlasnici i direktori velikih kompanija, postoje predsednici i premijeri pojedinih država koji zarađuju sasvim dobro, a za naše uslove i pojmove plata - čak ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok