Kompanija Delta Automoto, koja posluje pod okriljem Delta Auto grupe (Delta Holding), potpisala je ekskluzivni ugovor sa proizvođačem luksuznih automobila Maserati iz Modene, čime je postala zvanični uvoznik, distributer i ovlašćeni serviser prestižnog italijanskog brenda za područje Srbije, Hrvatske i Slovenije.
Generalna direktorka Delta Auto grupe i potpredsednica Delta Holdinga, Aleksandra Đurđević, izjavila je da je potpisivanjem ugovora sa Maseratijem Delta Automoto postala prva domaća kompanija iz Srbije koja je svoje poslovne operacije proširila i na područje zemalja Evropske unije.
„Kako su tržiste i kupci davali jasne signale, procenili smo da je došao pravi trenutak za iskorak u segment luksuznih automobila, odnosno da je naše tržište potpuno spremno za luksuzni brend kao što je Maserati“, objasnila je Đurđević i dodala da se Delta Automoto opredelio za saradnju sa prestižnim italijanskim bendom na osnovu jakog petogodišnjeg plana koji su predstavili, a koji obuhvata suštinske inovacije u automobilskom svetu.
Ona je najavila da će Maseratijev prodajni store u Galeriji Beograd po najvišim standardima biti otvoren već za nekoliko dana u i okviru njega posetioci će imati priliku da se upoznaju sa jedinstvenim Maserati modelima i lifestyle prodajnim asortimanom.
„Sredinom sledeće godine Maserati dobija i showroom u Beogradu po najvišim standardima. Krajem godine očekujemo ulazak u Sloveniju, a tokom 2024. i u Hrvatsku“, istakla je Đurđević i dodala da je Delta Auto grupa ponosna na saradnju sa jednim od najpoznatijih svetkih automobilskih brendova sa tradicijom dužom od veka i podvukla da će klijentima biti ponuđeno najbolje prodajno i korisničko iskustvo.
Generalni direktor Maseratija za istočnu Evropu, Marko Spadaro, izrazio je verovanje da će saradnja Maseratija i Delta Automoto-a biti uspešna i dugotrajna. On je podvukao da će 2023. godina biti važna u pogledu elektrifikacije Maseratijeve game kao i da će ovaj italijanski brend biti prvi koji će imati električni automobil u trkama Formule 1.
„Nakon pažljive analize tržišta i prilika u ovom regionu uvdeli smo da bi jedino Delta Auto grupa mogla na najbolji mogući način da predstavlja Maserati brend. Reč je o kompaniji (Delta Automoto) koja uspešno posluje u Srbiji gotovo 30 godina i sigurni smo da će svojim znanjem i profesionalnošću ponuditi kvalitetno i sveobuhvatno iskustvo klijentima“, ističe Spadaro.
Brend direktor Maserati brenda, Miloš Milošević, istakao je da uklapanjem lepote sa performansama i moći sa elegancijom Maserati stvara remek-dela koja prave prepoznatljive razlike u svetu auto industrije.
„Maserati trenutno u ponudi ima osam modela: Ghibli, Quattroporte, Grecale, Levante, MC20, MC20 Cielo i dolazeci Granturismo i Grancabrio. Modeli koji su 100 odsto na elektricni pogon nosiće oznaku Folgore, a prvi modeli koje očekujemo su potpuno električni Grecale i Granturismo. Raspon cena će se kretati od oko 80.000 eura (startna cena) za model Grecale GT, dok će najskuplji model biti MC20 Cielo čija cena ide i preko preko 300.000 evra. Svaki model se može skrojiti baš po meri i za to je zaduzen Maseratijev program personalizacije „Fuoriserie“ kroz koji klijenti mogu kreirati unikatni Maserati sa svojim licnim pecatom“, kazao je Milošević.
On je na konferenciji za novinare predstavio model Maserati Grecale – SUV koji je predvodnik nove ere za Maserati. „Izbor motora može biti konvecionalni benzinski agregat i hibridni, a u pripremi je i potpuno električni Grecale sa bedžom Folgore koji će biti prvi Masertati SUV 100 odsto na električni pogon.“
„Kod Maseratija inovacija je ugrađena u svaki korak razvoja, a najsavremenija tehnologija testiranja omogućava da se predvide najbolje performanse među bezbroj mogućnosti. Opsesija mehanikom i brzinom bio je kamen temeljac brenda i do dan danas je tako. Spojio je trkacku tradiciju sa stogodišnjim iskustvom na stazi i italijanskim osecajem za stil i luksuz“, zaključio je Milošević.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Tipičan muzički spot, proizveden uz profesionalnu video produkciju, najčešće košta od 20.000 do 500.000 dolara. Međutim, iako su to izuzeci, postoji nekoliko muzičkih spotova koji se svake godine snime sa bu...
Uprkos nešto usporenom ritmu prodaje nekretnina u glavnom gradu Srbije, luksuzni projekti i dalje privlače kupce, što pokazuje da interesovanje za prostor nije ravnomerno raspoređeno na ceo Beograd. Investit...
Kako je poslednjih godina veliki fokus na smanjenju emisija ugljen-dioksida, svi veći proizvođači automobila su se fokusirali na razvoj vozila na električni pogon. Opcije na tržištu su već sada brojne, a mi ...
Novi Sad, drugi po veličini grad u Srbiji koji je 2022. proglašen za Evropsku prestonicu kulture postaje sve privlačniji za život. Ako razmišljate o preseljenju ili jednostavno želite da saznate više o ovom ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok