Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Milioni širom sveta izgradili su karijere radeći posao „influensera“, navodeći ljude da kupe neki proizvod ili uslugu. Sada je u porastu novi trend „de-infulencing“, odnosno anti-influensera, piše Axios.
Naime, na TikTok-u i na Instagramu, sve više ljudi koristi svoje naloge da kaže pratiocima šta ne treba da kupuju.
Ukoliko ovakav trend nastavi da raste i da se širi, postaće pretnja za marketing industriju influesera, koja je vredna oko 16 milijardi dolara.
Broj američkih potrošača koji proizvode istražuju na društvenim mrežama porastao je za 42 odsto od 2015. godine, podaci su firme za istraživanje tržišta GWI.
Pod uticajem društvenih mreža, kupovina proizvoda je (pre)često posledica naglih, nepromišljenih odluka.
Generacija Z, prema GWI, ima 23 odsto veće šanse da vrši impulsivne kupovine. Sa druge strane, šanse da ta generacija potroši vreme na pronalaženje najboljih ponuda je 27 odsto manja.
Ove godine američki influenseri zaradiće preko tri milijarde dolara
Međutim, „društvena trgovina“ sada prvi put prolazi kroz recesiju, kaže Kris Bir, analitičar u GWI.
„Ljudi ne žele da izgledaju kao da izlaze i troše novac“, kaže Bir.
Broj pripadnika generacije Z koji su zainteresovani za influensere opao je za 12 odsto od 2020. godine, a broj onih koji vode računa o tome šta influenseri nose opao je za 16 odsto od tada, prema podacima GWI.
Kao rezultat toga, influenseri, i ne samo oni, prave viralne video snimke u kojima su navedeni proizvodi za šminkanje ili cipele, koji su u trendu, a koji nisu vredni novca. Ili na primer, savet kako da srežete troškove kada planirate putovanja ili venčanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
U svetu postoji oko 28.420 centimilionera, uglavnom koncentrisanih u Njujorku, oko zaliva San Franciska, u Los Anđelesu, Londonu i Pekingu. Oni se nazivaju uber-bogati, a prema rečima izvršnog direktora komp...
Lifestyle Vesti iz zemlje Moda
Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sad...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE