Lifestyle

23.07.2020. 20:32

CNBC

Autor: Nova Ekonomija

Epl najavio da neće negativno uticati na životnu sredinu do 2030. godine

Američka tehnološka firma Epl (Apple) najavila je da će im do 2030. godine lanac nabavke kao i proizvodi biti 100 odsto "carbon neutral", odnosno da neće imati negativan efekat na životnu sredinu, preneo je CNBC. Globalno korporativno u...

Foto: Pixabay

Lifestyle

23.07.2020. 20:32

Američka tehnološka firma Epl (Apple) najavila je da će im do 2030. godine lanac nabavke kao i proizvodi biti 100 odsto „carbon neutral“, odnosno da neće imati negativan efekat na životnu sredinu, preneo je CNBC.

Globalno korporativno upravljanje kompanije već je ugljenik-neutralno, pa najava znači da će taj cilj od sada obuhvatati lanac nabavke i proizvodnje, kao i životni vek samih proizvoda.

Planira se smanjenje u emisiji ugljenikovih jedinjenja od 75 odsto u toku sledećih deset godina, kao i razvitak “inovativnih rešenja za uklanjanje ugljen-dioksida” za preostalih 25 odsto.

Kompanija je takođe najavila ulaganja u „manja preduzeća koja postižu pozitivne rezultate u lancu nabavke i koja su disproporcionalno pogođena opasnostima po životnu sredinu“.

„Preduzeća imaju priliku da pomognu u gradnji održivije budućnosti, iz zajedničkog interesa prema planeti koju delimo,” rekao je izvršni direktor kompanije Tim Kuk u saopštenju za štampu.

Mnoge tehnološke firme najavile su strategije za smanjenje negativnog uticaja na okolinu. Majkrosoft je najavio da će biti ugljenik-negativan do 2030. godine, dok se Amazon obavezao na iste ciljeve do 2040. godine.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.