Lifestyle

27.07.2023. 16:32

Join TechCrunch

Autor: Katarina Pantelić

Fejsbuk premašio tri milijarde aktivnih korisnika mesečno

Foto: Pixabay

Lifestyle

27.07.2023. 16:32

Društvena mreža Fejsbuk (Facebook) ima više od tri milijarde aktivnih korisnika mesečno, prema poslednjem tromesečnom izveštaju Mete.

Specijalizovani portal TechCrunch, ocenjuje da je to „prilično čudno“.

„Iako je Fejsbuku opala popularnost među mladim ljudima, platforma je daleko od mrtve“, dodaje se u tekstu.

U celoj Metinoj porodici aplikacija, koja uključuje Vocap (WhatsApp), Instagram, Mesindžer (Messenger) i sada Treds (Threads), bilo je 3,88 milijardi aktivnih korisnika mesečno, što je skoro polovina svetske populacije.

Podaci pokazuju da Fejsbuk ima 2,064 milijarde aktivnih korisnika dnevno, u odnosu na 2,037 milijardi u prošlom kvartalu. Taj rast je ključan, jer je u poslednjem kvartalu 2021. Fejsbuk prijavio svoj prvi kvartalni pad dnevno aktivnih korisnika.

Ovaj rast bi, kako se navodi, delom mogao da bude podstaknut Rilsom (Reels), funkcijom kopiranja TikTok-a koju Meta snažno gura na Instagramu i Fejsbuku.

Prema rečima generalnog direktora Meta Marka Zakerberga, Rils beleži 200 milijardi reprodukcija dnevno u porodici aplikacija, piše portal.

Nova društvena platforma zasnovana na tekstu koja je povezana sa Instagramom, Treds, takođe radi prilično dobro, prema Zuckerbergovim komentarima.

„Mislim da je pred nama najuzbudljivija mapa puta koju sam video u poslednje vreme“, rekao je Zakerberg i dodao da je neviđeni rast na društvenim mrežama i da se svakodnevno vraća više ljudi nego što je očekivao.

Tviter se rebrendirao u „X“, postaje aplikacija za sve?

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.