Društvena mreža Tviter se rebrendira u „X“, objavio je njen vlasnik Ilon Mask. Korisnike Tvitera jutros je dočekao znak „X“ umesto popularnog logotipa plave ptičice, a ukoliko posetite adresu x.com otići ćete na Tviter.
Mask je, kako navodi portal The Verge, tvitovao o tome „celu noć“, a sve je počelo njegovim tvitom: „Uskoro ćemo se oprostiti od Tviter brenda i, postepeno, od svih ptica“.
Nakon toga je usledio drugi tvit koji je glasio: „Ako večeras bude postavljen dovoljno dobar X logo, sutra ćemo ga pokrenuti širom sveta“.
Kako se navodi, slovo „X“ je bilo na skoro svemu čega se Mask dotakao u poslednje dve i više decenije, a „X.com“ je bio originalni naziv za Paypal. čiji je Mask bio suosnivač.
„X“ je u imenu njegove komapnije SpaceX, nazivu Tesla SUV, to slovo nosi i X.Ai.
Mask je rekao da želi da Tviter pretvori u „aplikaciju za sve“.
„Konačno, rebrendiranje sajta biće najjasnija slika do sada da ovo više nije ista društvena mreža kao što je bila pre nego što ju je Mask kupio prošle godine. Ali to je daleko od jedine promene u eri Maskovog Tvitera“, piše portal The Verge.
Nedavno je Tviter objavio i da će ograničiti broj DM-ova za korisnike koji ne plaćaju, ali se pojavila i funkcija za zapošljavanje slična LinkedIn-u se za proverene organizacije, a Musk je rekao da će sajt uskoro omogućiti korisnicima da objavljuju „veoma dugačke, složene članke” na sajt.
Stručnjaci za društvene mreže ribrendiranje Tvitera smatraju još jednim pokušajem smanjenja gubitaka ove kompanije. Ranije ove godine Tviter je monetizovao, čini se, sve što se može monetizovati, a najveći problem nastao je kada je ograničio broj tvitova koje neverifikovani nalozi mogu da pročitaju u toku jednog dana.
Podsećamo, društvena mreža Tviter osnovana je 2006. godine, a u trenutku kada ju je Elon Mask kupio, oktobra prošle godine, imao je skoro 240 miliona aktivnih korisnika.
Threads usporio sa rastom, naglo opao broj dnevnih korisnika