Nakon veoma uspešnog početka nove društvene mreže Threads, korisnički podaci ukazuju da je njena aktuelnost „potrošena“. Dnevno aktivni korisnici opali su za oko 20 odsto sredinom prošle prošle nedelje u odnosu na subotu koja im je prethodila, ukazuju podaci marketinške kompanije Sensor Tower.
Vreme provedeno na novoj mreži takođe je palo, sa 20 na deset minuta.
I odvojeni podaci Similarweb-a, samo za aktivne korisnike Android telefona, pokazuju pad od preko 25 odsto dnevno.
Izvršni direktor Sensor Towe Entoni Bartolači (Anthony Bartolacci) rekao je za CNBC da će Threads-u, kao konkurentu Tviteru, biti potreban“ubedljiviji predlog vrednosti od jednostavnog Tvitera, ali bez Elona Maska“.
Podsetimo, društvenu mrežu Threads lansirala je 5. jula kompanija Meta koja je vlasnik Fejsbuka i Instagrama.
Theards je prepoznat kao direktni konkurent Tviteru, a za samo pet dana od lansiranja dostigao je 100 miliona korisnika, što je bio brži uspon čak i od četbota zasnovanog na veštačkog inteligenciji ChatGPT.