Kompanija Huawei predstavila je novu generaciju pametnih satova – seriju Huawei Watch GT 5, novo izdanje Huawei Watch Ultimate posebno namenjeno ljubiteljima golfa, kao i Huawei Watch D2, u prepunoj Atrium dvorani Sava Centra. Svi prisutni imali su ekskluzivnu priliku da čuju više o inovacijama koje će obeležiti jesen, čime Huawei nastavlja da postavlja nove standarde u industriji i inspiriše korisnike da zakorače u budućnost.
Roger Tao, direktor Huawei Device za Istočnu Evropu, obratio se gostima i predstavio ključne inovacije i strategiju kompanije u segmentu pametnih nosivih uređaja.
„Velika mi je čast što smo danas u Beogradu kako bismo predstavili novu generaciju Huawei pametnih satova, kao i našu novu Fashion Edge strategiju za nosive uređaje. Uz preko 520 miliona korisnika naših nosivih uređaja globalno, i značajan broj aktivnih korisnika u Evropi, ponosni smo na našu poziciju lidera u ovom segmentu. Kroz inovacije u dizajnu i funkcijama za praćenje fitnesa i zdravlja, nastavljamo da pomeramo granice tehnologije, omogućavajući svakom korisniku da kroz naše uređaje izrazi svoj jedinstveni stil“, izjavio je Roger Tao ovom prilikom.
Zvanice su imale priliku da se upoznaju sa inovativnim funkcijama i jedinstvenim spojem mode i tehnologije koje donose novi Huawei pametni satovi. Zvezda događaja bila je Huawei Watch GT 5 serija, koja se očekivala sa najvećim nestrpljenjem, a gostima je posebno privukao pažnju spoj premium materijala i sofisticirana estetika satova. Pored fenomenalnog dizajna, ova serija donosi i unapređene funkcije za praćenje fizičke aktivnosti, kao što su Sunflower sistem pozicioniranja koji će posebno obradovati ljubitelje trčanja, Stay Fit aplikacija za upravljanje kalorijama i sistem za precizno praćenje ženskog reproduktivnog zdravlja.
Veliku pažnju na događaju privukao je Fashion corner, gde su gosti uz pomoć stiliste stilizovali outfite uz satove iz Huawei Watch GT 5 serije, potvrđujući njihovu svestranost. Predstavljen je i Huawei Watch Ultimate, premium pametni sat s luksuznim dizajnom, Expedition režimom za avanturiste i funkcijama za golf, što oslikava Huawei Fashion Edge strategiju. Pored toga, Health corner bio je posvećen zdravlju, sa fokusom na Huawei Watch D2, koji uz tanak dizajn i TruSense sistem omogućava praćenje ključnih zdravstvenih parametara. Događaju je prisustvovao veliki broj zvanica – od predstavnika medija, preko influensera, do poznatih ličnosti.
Svoje iskustvo sa Huawei Watch GT 5 Pro podelila je i popularna influenserka i Huawei brend ambasador Lea Stanković, koja je posebno istakla i zašto su ovi pametni satovi uvek njen izbor.
Gostima se obratio i Steven Huang, direktor Huawei Device za Srbiju koji je podsetio da su Republika Srbija i Narodna Republika Kina u julu potpisale sporazum o slobodnoj, bescarinskoj trgovini.
„Zahvaljujući ovom sporazumu, carina na nosive i audio proizvode od jula iznosi 0%, a Huawei Watch GT 5 je za 20% jeftiniji od prošlogodišnjih modela iz ove proslavljene serije pametnih satova, što je ogromna korist za srpske potrošače“, zaključio je Steven u svom izlaganju.
Uz kupovinu nekog od satova iz Watch GT 5 serije tokom oktobra dobijaju se na poklon slušalice Huawei FreeBuds 5i, 3 godine garancije na sat a tu je i aplikacija Huawei Health+, koja će biti dostupna za korišćenje tri meseca besplatno. Na ovoj aplikaciji, korisnici mogu pronaći kurseve poznatih sportista i značajnih imena iz sveta fitnesa, kao što su atletičar i nekadašnji zlatni olimpijac Mo Farah, popularna fitnes influenserka Pamela Reif i He Muni, profesionalna golferka.
Pametni satovi iz Huawei Watch GT 5 serije nalaze se u prodaji od danas kod operatora Yettel, A1, mts, Gigatron, Tehnomanija, Tehnomedija i Ananas, po sledećim cenama:
Muški modeli:
Huawei Watch GT 5 Black Fluorelastomer Strap – 31999 RSD
Huawei Watch GT 5 Blue Woven Strap – 34999 RSD
Huawei Watch GT 5 Pro Black Fluorelastomer Strap – 45999 RSD
Industrija odeće u svetu trenutno vredi 1,79 biliona dolara, neke kompanije su male i lokalne, one druge, veće, često su u biznisu sa odećom decenijama i prepoznatjive su širom sveta. Te kompanije su i među ...
Smanjenje otpada od hrane u domaćinstvima jedan je od najefikasnijih i najpristupačnijih načina na koji svako može da doprinese zaštiti životne sredine, posebno u vreme novogodišnjeg i božićnog praznika kada...
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
U savremenom digitalnom svetu, gde se kako svakodnevni život, tako i poslovanje, sve više oslanjaju na internet, plaćeni mediji igraju ključnu ulogu u povezivanju brendova sa potencijalnim klijentima i kupci...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok