U okviru 18. po redu Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA koji se odvija paralelno sa Međunarodnim beogradskim sajmom turizma, od 23. do 26. februara, kompanija JYSK izložila je najnovija rešenja u održivom baštenskom nameštaju svojim B2B kupcima. Kompanija je krajem prošle godine otvorila Business-to-Business kancelariju u Srbiji, a ovo je prvi put da svoja održiva rešenja predstavlja svim klijentima koji imaju potrebu za opremanjem prostora.
Svi proizvodi u okviru baštenskog nameštaja koje je JYSK predstavio inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom, a pored toga, svi artikli iz ovog asortimana poseduju FSC™ sertifikat.
Glavni segmenti u fokusu novog B2B sektora kompanije JYSK su turizam, HoReCa, javni kupci, poslovni prostori, kao i poslovanje sa nekretninama kojima će se omogućiti podrška i pomoć za sve specifične zahteve kupaca.
U širokoj paleti baštenskog nameštaja prepoznatljivog skandinavskog dizajna kupci mogu da pronađu artikle za svačiju baštu, dvorište ili terasu.
Prema rečima Lane Barković, B2B menadžerke u JYSKu, kompanija je prepoznala potrebu B2B tržišta za brzim, kvalitetnim i održivim rešenjima, „Cilj nam je omogućiti stručnu podršku i pomoć u procesu kupnje doslovno od početka do kraja jer radi se o partnerskim odnosima koje razvijamo dugoročno. Naša velika prednost je što smo dostupni nacionalno širom Srbije i spremni odgovoriti našom pristupačnom ponudom zahtevima svakog B2B kupca“
Skandinavski duh i održivost
Kompanija JYSK spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Istraživanja pokazuju da je jedan od glavnih uzročnika globalnog zagrevanja krčenje šuma u svetu, a procenjuje se da oko 20 odsto emisija gasova staklene bašte nastaje upravo zbog krčenja i spaljivanja šuma. JYSK je jedan od najvećih evropskih lanaca baštenskog nameštaja i upravo iz tog razloga, kompanija aktivno radi na borbi protiv neodržive i nelegalne seče i spaljivanja drveća.
Kao kompanija koja se obavezuje na prodaju proizvoda napravljenih od ekološki prihvatljivih sirovina, do kraja 2024. godine, svi JYSKovi proizvodi i ambalaža napravljeni od drveta, kartona ili papira imaće FSC™ sertifikat (FSC™ N001715). FSC predstavlja međunarodnu neprofitnu organizaciju i sistem označavanja drveta i papira koji potiču iz održivih šuma ili drugih ekološki prihvatljivih izvora.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Sa ciljem da motiviše ugostiteljski sektor da se još aktivnije uključi u inicijative upravljanja i odlaganja staklenog otpada, kompanija Sekopak, vodeći operater ambalažnog otpada, pokrenula je projekat EKO ...
Maserati obeležava 75 godina od prvog GranTurismo modela limitiranom edicijom GranTurismo Trofeo PrimaSerie. Ova ekskluzivna edicija proizvedena je u svega 75 primeraka i namenjena istinskim poštovaocima i k...
Gallup International je u ime Vienna Insurance Group (VIG) ispitivao saznanja građana u vezi sa rizicima, u devet zemalja srednje i istočne Europe (CEE).
Reprezentativna studija otkriva značajne nedostatk...
Pod sloganom "Fruška gora čista, da široooko blista", kompanija Neoplanta je u subotu organizovala veliku ekološku akciju čišćenja Fruške gore, kako bi se pridružila globalnoj Svetskoj akciji "Očistimo svet"...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost