McDonald’s Srbija poziva sve da probaju klasik burgere napravljene sa 100% goveđim mesom u koje su unete male promene, a koje donose veliku razliku u svakom zalogaju! Sa promenama u metodama pripreme i pečenja, McDonald’s predstavlja burgere koji će biti topliji, sočniji i još ukusniji!
Težnja da se gostima pruži najbolji ukusni burger prevazilazi samo obrok. U stvari, McDonald’s svoje goste uvek stavlja na prvo mesto i osluškuje njihove potrebe i konstantno ulaže kako bi gosti još više uživali u Mek proizvodima. To uključuje i ulaganje u kuhinjsku opremu u više od 30 McDonald’s restorana širom Srbije.
Pored toga, sprovedene su opsežne obuke za zaposlene u McDonald’su kako bi se upoznali sa novim procesom pripreme burgera.
McDonald’s BigMacFoto: McDonald’s
Male, ali značajne promene koje je McDonald’s napravio u pripremi svojih klasik burgera uključuju:
Mekše, glazirane zemičke koje su tostirane do zlatno smeđe boje
Burgeri od govedine su začinjeni, pečeni na grilu
Dodavanje luka direktno na meso dok je na grilu intenzivira ukus
Sir je otopljen taman koliko treba da doprinose odličnom ukusu
Dodavanje dodatne količine legendarnog sosa u Big Mac poboljšava ukus od prvog do poslednjeg zalogaja.
„Uvek slušamo naše goste, a promene koje smo napravili u našim klasik burgerima imaju za cilj da ispune želju gostiju da njihovi omiljeni burgeri budu sočniji i još ukusniji. Male promene u načinu pripreme naših klasik burgera zaista doprinose velikoj razlici koju naši gosti mogu da osete. McDonald’s klasici su naša standardna ponuda i oni su omiljeni burger naših gostiju, najčešće traženi i najrpodavaniji su i u njima možete da uživate u bilo kom McDonald’su širom sveta“, rekla je Desanka Landauer, direktorka marketinga, McDonald’s Srbija.
McDonald’s CheeseburgerFoto: McDonald’s
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Najpopularniji BMW SUV model X5 premijerno je predstavljen u Beogradu zajedno sa BMW Connected Drive sistemom, koji je od sada dostupan i u Srbiji. Prezentacija je održana u novootvorenom The BMW Store-u u G...
Pokrenite razigranost uz dugo očekivanu saradnju brendova OREO i Xbox. Keks broj jedan na svetu* OREO i međunarodno poznata konzola Xbox imaju misiju da okupe svoje ljubitelje kroz jedinstven spoj uživanja u...
U okviru prve nagradne igre nezamenljivog sastojka raznih poslastica - Plazma Mlevena pod nazivom “Plazma Mlevena ti novu kuhinju oprema”, izvučena je dobitnica prvog od pet vaučera u vrednosti od 500.000 di...
Kontinuitet aplikacija na različitim uređajima koji se mogu povezati u ekosistem znatno olakšava život i poslovne obaveze. Na taj način lako možete da radite na više uređaja ili da održite komunikaciju sa dr...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost