McDonald’s Srbija poziva sve da probaju klasik burgere napravljene sa 100% goveđim mesom u koje su unete male promene, a koje donose veliku razliku u svakom zalogaju! Sa promenama u metodama pripreme i pečenja, McDonald’s predstavlja burgere koji će biti topliji, sočniji i još ukusniji!
Težnja da se gostima pruži najbolji ukusni burger prevazilazi samo obrok. U stvari, McDonald’s svoje goste uvek stavlja na prvo mesto i osluškuje njihove potrebe i konstantno ulaže kako bi gosti još više uživali u Mek proizvodima. To uključuje i ulaganje u kuhinjsku opremu u više od 30 McDonald’s restorana širom Srbije.
Pored toga, sprovedene su opsežne obuke za zaposlene u McDonald’su kako bi se upoznali sa novim procesom pripreme burgera.
McDonald’s BigMacFoto: McDonald’s
Male, ali značajne promene koje je McDonald’s napravio u pripremi svojih klasik burgera uključuju:
Mekše, glazirane zemičke koje su tostirane do zlatno smeđe boje
Burgeri od govedine su začinjeni, pečeni na grilu
Dodavanje luka direktno na meso dok je na grilu intenzivira ukus
Sir je otopljen taman koliko treba da doprinose odličnom ukusu
Dodavanje dodatne količine legendarnog sosa u Big Mac poboljšava ukus od prvog do poslednjeg zalogaja.
„Uvek slušamo naše goste, a promene koje smo napravili u našim klasik burgerima imaju za cilj da ispune želju gostiju da njihovi omiljeni burgeri budu sočniji i još ukusniji. Male promene u načinu pripreme naših klasik burgera zaista doprinose velikoj razlici koju naši gosti mogu da osete. McDonald’s klasici su naša standardna ponuda i oni su omiljeni burger naših gostiju, najčešće traženi i najrpodavaniji su i u njima možete da uživate u bilo kom McDonald’su širom sveta“, rekla je Desanka Landauer, direktorka marketinga, McDonald’s Srbija.
McDonald’s CheeseburgerFoto: McDonald’s
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Rezultati studije koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Norstat pokazali su da higijenske prakse u prehrambenoj industriji i nisu toliko striktne koliko se pretpostavlja, što predstavlja rizik z...
Skočila je inflacija i sa njom i kvadrat stana, troškovi rastu, a korpe nam sve praznije. Kućni budžet je već odavno tanak i sad je vreme da postanemo kreativni sa štednjom.Danas se putem jednostavne pre...
Proleće je vreme kada priroda kreće iz početka, a s njom i mi – obnavljamo svoj prostor, planiramo odmore, razmišljamo o većim kupovinama koje smo odlagali tokom hladnijih meseci. Ovo godišnje doba donosi sa...
Mnogi žele da putuju što zelenije, odnosno održivije, ali im nije najjasnije kako to da urade, niti šta se tačno podrazumeva pod održivim turizmom. Održivost kao pojam se sve češće spominje, pa i koristi, ta...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok