McDonald’s Srbija poziva sve da probaju klasik burgere napravljene sa 100% goveđim mesom u koje su unete male promene, a koje donose veliku razliku u svakom zalogaju! Sa promenama u metodama pripreme i pečenja, McDonald’s predstavlja burgere koji će biti topliji, sočniji i još ukusniji!
Težnja da se gostima pruži najbolji ukusni burger prevazilazi samo obrok. U stvari, McDonald’s svoje goste uvek stavlja na prvo mesto i osluškuje njihove potrebe i konstantno ulaže kako bi gosti još više uživali u Mek proizvodima. To uključuje i ulaganje u kuhinjsku opremu u više od 30 McDonald’s restorana širom Srbije.
Pored toga, sprovedene su opsežne obuke za zaposlene u McDonald’su kako bi se upoznali sa novim procesom pripreme burgera.
McDonald’s BigMacFoto: McDonald’s
Male, ali značajne promene koje je McDonald’s napravio u pripremi svojih klasik burgera uključuju:
Mekše, glazirane zemičke koje su tostirane do zlatno smeđe boje
Burgeri od govedine su začinjeni, pečeni na grilu
Dodavanje luka direktno na meso dok je na grilu intenzivira ukus
Sir je otopljen taman koliko treba da doprinose odličnom ukusu
Dodavanje dodatne količine legendarnog sosa u Big Mac poboljšava ukus od prvog do poslednjeg zalogaja.
„Uvek slušamo naše goste, a promene koje smo napravili u našim klasik burgerima imaju za cilj da ispune želju gostiju da njihovi omiljeni burgeri budu sočniji i još ukusniji. Male promene u načinu pripreme naših klasik burgera zaista doprinose velikoj razlici koju naši gosti mogu da osete. McDonald’s klasici su naša standardna ponuda i oni su omiljeni burger naših gostiju, najčešće traženi i najrpodavaniji su i u njima možete da uživate u bilo kom McDonald’su širom sveta“, rekla je Desanka Landauer, direktorka marketinga, McDonald’s Srbija.
McDonald’s CheeseburgerFoto: McDonald’s
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Najpopularnije igre za mobilne reklamiraju se bez upozorenja da sadrže "loot box"-ove, odnosno nasumične kupovine u igri koje kritičari smatraju „eksploatatorskim“ i koje mogu da „podstaknu zavisnost“.Re...
Industrija odeće u svetu trenutno vredi 1,79 biliona dolara, neke kompanije su male i lokalne, one druge, veće, često su u biznisu sa odećom decenijama i prepoznatjive su širom sveta. Te kompanije su i među ...
Smanjenje otpada od hrane u domaćinstvima jedan je od najefikasnijih i najpristupačnijih načina na koji svako može da doprinese zaštiti životne sredine, posebno u vreme novogodišnjeg i božićnog praznika kada...
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok