Milion pratilaca na Instagram profilu na kome magija PRESTAJE

Foto: Instagram/filmmakers world

Pampur lagano izlazi iz flaše i leti kroz vazduh, kapi se polako slivaju niz bocu šampanjca, začin koji pada na tek pripremljeno meso ili voće koje "upada" u sok onako lagano da pokrene sva čula... Da li ste se ikada zapitali kako nastaju reklame za hranu?

Nije sve u specijalnim efektima, a to pokazuje i instagram stranica @filmmakersworld iza koje stoje dvoje insajdera filmske industrije - Emanuel Đijanini i Rosela Benedeto.

Ako ste se pitali kako se snimaju reklame sa hranom gde u nekoliko sekundi treba pobuditi čula kod publike, ali i filmovi u kojima se dešavaju saobraćajne nesreće i mnoge druge neverovatne akcije, odgovori se kriju upravo na ovoj instagram stranici.

U nekoliko klikova možete da zavirite "iza scene" svetski poznatih blokbastera i, recimo, saznate kako su šminkali Švarcenegera za poslednji deo Terminatora. Stranicu prati preko milion ljudi u ovom trenutku.

Pogledajte kako, zahvaljujući kreativnosti ali i modernoj tehnologiji, nastaje TV iluzija.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.