Verujem u snagu otvorenog pristupa, podrške i poverenja, a ne u snagu sile. U komunikacijama, a i u vođenju tima, važno je znati slušati, razumeti kontekst i motivisati ljude da daju najbolje od sebe
Kako biste definisali svoj poslovni stil?
Opisala bih ga kao spoj strateškog razmišljanja i iskrenog ljudskog pristupa. Cenim otvorenu i jasnu komunikaciju i autentične odnose. U svom svakodnevnom radu fokusiram se na jednostavnost, efikasnost, otvorenost i međusobno poverenje – jer sve počinje i završava se poverenjem.
Koji je vaš stil rukovođenja – meka moć ili čvrsta ruka?
Definitivno bih rekla da je jako važan balans. Verujem u snagu otvorenog pristupa, podrške i poverenja, a ne u snagu sile. U komunikacijama, a i u vođenju tima, važno je znati slušati, razumeti kontekst i motivisati ljude da daju najbolje od sebe i preuzmu rizik za to što rade – ne zato što moraju, već zato što to žele. Radim na tome da ih ohrabrim i da uz moju podršku budu samostalni u vođenju sopstvenih projekata.
Koje osobine priželjkujete kod svojih mlađih kolega?
Zainteresovanost, pozitivan stav, autentičnost i volju da se razvijaju. Komunikacije su živa oblast, menjaju se brzo, i dragoceni su ljudi koji imaju hrabrost da budu radoznali, sagledaju stvari iz više uglova, da postavljaju pitanja, da iznesu svoje mišljenje, razmišljaju kreativno i preuzmu odgovornost za svoj doprinos.
Šta kao rukovodilac ne tolerišete?
Neiskrenost, nedostatak komunikacije ukoliko stvari „zapnu“ i kada nisu timski igrači. Ne očekujem da svi znaju sve o svemu, ali očekujem spremnost da uče, da se razvijaju, da uključe tim i da jasno komuniciraju ukoliko su se suočili sa izazovom koji ne znaju sami da savladaju. Takođe, ne tolerišem „komunikaciju samo radi forme“ – iskrenost i svrha su ključni.
Šta mislite, šta super produktivni ljudi rade drugačije?
Oni znaju zašto nešto rade. Imaju jasno postavljen plan, prioritete, postavljaju granice i ne pokušavaju da rade sve odjednom. Takođe, znaju da produktivnost ne znači stalna dostupnost – već promišljeno upravljanje radnim danom i energijom.
Koje su to male stvari zbog kojih kolege u timu budu zahvalne?
Zahvalnost se često rađa iz malih, ali iskrenih gestova – „hvala“ u pravom trenutku, spontana šoljica kafe za kolegu, ponuditi podršku kada neko preuzima novi zadatak, prilika da se njihov glas čuje. Uloga komunikacija je upravo to – da ljudi ne ostanu neprimećeni.
Može li se i kako u isto vreme biti i dobar menadžer i imati privatan život?
Apsolutno. U komunikacijama se često balansira između kreativnog i operativnog, brzine i pažnje. Naučila sam da ono što me čini dobrom u poslu dolazi iz toga što sam ispunjena i van posla. Privatni život nije prepreka – on je moj izvor energije. Ponekad se najbolje ideje rađaju kada šetam sa svojim psom, radim u bašti ili pravim kolače za porodicu.
Šta je najbolji savet koji ste dobili od starijeg i iskusnijeg kolege, a rado ga i danas delite?
Ljudi neće pamtiti šta si rekao, nego kako su se zbog toga osećali.
U komunikacijama, ali i u međuljudskim odnosima, ton, pažnja i empatija prave razliku. Naučila sam da je najvažnije biti prisutan i biti pre svega biti čovek, a ne samo tačan.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Period venčanja je u punom jeku. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, prošle godine u Srbiji sklopljeno je više od 30.000 brakova. Pa, iako niste vi ti koji staju na ludi kamen, verovatno jeste ...
Od TikTokova sa „skrivenim“ lokacijama u Hrvatskoj, do objava na Instagramu sa preporukama za restorane u kojima su ručali likovi iz Netfliksovih serija u Parizu, društvene mreže imaju sve direktniji uticaj ...
Radnik sa punim stažom i prosečnom platom u Nemačkoj može da očekuje nešto veću penziju od 1.600 evra, prema rezultatima tamošnje zvanične statistike. Mada, većina penzionera u praksi neće dostići ovaj iznos...
Samo nekoliko dana posle početka rata u Ukrajini 2022. godine, vlasnik Zare, kompanija Inditeks, objavila je povlačenje iz Rusiji, što je delovalo kao kraj njenog najvećeg tržišta po broju prodavnica van Špa...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok