
Vegeta u novom ruhu na policama u Srbiji
Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Nakon gotovo decenije, Podravka je rediz...
Neprekidno sticanje novih veština na popularnim digitalnim platformama, unapređenje znanja, ulaganje i rad na sebi uz stalno praćenje trendova i dešavanja na tržištu rada, danas su neophodni preduslovi za uspešnu karije...
Neprekidno sticanje novih veština na popularnim digitalnim platformama, unapređenje znanja, ulaganje i rad na sebi uz stalno praćenje trendova i dešavanja na tržištu rada, danas su neophodni preduslovi za uspešnu karijeru u takozvanoj novoj realnosti, zaključeno je na prvoj online regionalnoj konferenciji u okviru programa Coca-Cola podrška mladima, koja je izazvala ogromno interesovanje, i na koju se prijavilo više od 2000 učesnika.
Inspirativni govornici iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija, poznati preduzetnici i influenseri – Ena Čubrilo, poznatija kao Ena Luna, Lea Davogić, di-džej, model i pijanistkinja, poznatija kao Blairlea, Nikola Radojčić, osnivač brenda Dechkotzar, Andrijana Vešović, poznatija kao Zombijana Bones i Vladimir Vulić, konsultant u oblasti digitalne transformacije, inovacija i društvenih medija i suosnivač Digitalizuj.me, tokom vebinara mladima su predstavili svoj razvojni put, ali i dali savete ili praktična znanja kako da budu svoji, veruju u uspeh i ono što rade.
Ena Luna istakla je da joj je posao influensera doneo mnogo dobrih stvari, putovanja i poznanstava, kao i mogućnost da isproba stvari koje uz regularni posao od 9-17h ne bi mogla. Naglasila je koliko je stalno učenje i sticanje novih iskustva važno i kroz sopstveni primer jer je i sama nedavno upisala kurs, a mladima poručila da veruju u sebe, budu dosledni i autentični: „Ljudi prepoznaju iskrenost i na to najbolje reaguju, zato budite ono što zaista jeste!“
Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, četvrtu godinu za redom, Coca-Cola HBC osnažuje mlade u Srbiji i Crnoj Gori i poziva ih da pokrenu svoje karijere:
„Nova realnost, koju nismo mogli predvideti niti se za nju pripremiti, podsetila nas je koliki je značaj neprekidnog učenja i usavršavanja za sve nas, a posebno za one koji traže posao. Zato želimo, više nego ikada pre, da osnažimo i podržimo mlade, pružimo im mogućnost za sticanje novih znanja, povežu se sa mladima iz regiona, kao i ponudimo mentorske sesije sa menadžerima iz naše kompanije koji im mogu pomoći da se bolje pripreme za traženje zaposlenja i uspešno grade svoju karijeru od samog početka“, istakla je Nina Elezović, direktorka sektora za odnose sa javnošću i komunikacije kompanije Coca-Cola HBC Srbija i dodala „ u okviru platforme Coca-Cola podrška mladima, mladi mogu i nadalje da unapređuju svoja znanja kroz module iz oblasti komunikacija, ličnog razvoja, interakcije i umrežavanja i mnogih drugih oblasti“.
Lea Davogić, poznati di-džej, model i pijanistkinja pohvalila je Coca-Cola podrška mladima platformu kao korisnu koja mladima pruža mogućnosti da unaprede znanja i veštine. Ona je posavetovala mlade da pre svega izaberu nešto što vole i u čemu su najbolji: „Budite autentični, ne nečija kopija. Radite na sebi (brendu), usavršavanje je siguran način da ostanete zanimljivi i relevantni. Uradite istraživanje ciljne grupe kako biste znali kako da im se obratite. Postavite sebi ciljeve za taj mesec, godinu, i pratite koliko ste postigli i napredovali, jer će vam to dati vetar u leđa za dalje!“, naglasila je Lea i poželela sreću učesnicima u građenju karijere.
Govoreći kroz sopstveni primer o stalnom prilagođavanju realnosti, Vladimir Vulić poručio je mladima da nikad ne prestaju sa učenjem. „Najbolja stvar koju treba da naučimo mlade je da treba da se menjaju i da budu spremni da naprave sopstveno zanimanje. Počnite nešto što ne bi postojalo da vas nije bilo – blog, kanal na YouTube, NVO, jer ćete na taj način steći znanje, iskustvo, vrednosti i mrežu za nastavak života“, poručio je Vladimir, dodajući da je i svaki neuspeh sastavni deo uspeha.
Platforma Coca-Cola podrška mladima mesto je gde mladi kroz edukativne vebinare, inspirativne predavače a potom i mentorstva menadžera kompanije Coca-Cola HBC, mogu da se upoznaju sa primerima dobre prakse, dobiju smernice i praktična znanja, kako bi započeli sopstveni biznis ili gradili karijeru na tržištu rada. Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, do sada je edukovano i osnaženo oko 4 000 nezaposlenih mladih, a imajući u vidu različite aktivnosti planirane u narednom periodu, taj broj će svakako rasti.
Više informacija o različitim modulima aktivnostima kroz koje Coca-Cola HBC Srbija pruža podršku mladima možete pogledati na https://coca-colapodrskamladima.com/
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Nakon gotovo decenije, Podravka je rediz...
Kontroverze brze mode nisu novost, već godinama raspravljamo o prednostima i manama. Nekad smo imali radnje sve za 99, a sad imamo Temu, AliExpress ili neke druge prodavnice koje će za istu, ili nešto veću s...
Da potrošačka kultura nema meru, a ni granicu, pokazatelj je upravo Labubu igračka koja izgleda kao loša kopija Gremlina, horor-komedije iz 1984. godine. Bizarnost na stranu, Labubu je plišana igračka koja s...
Bliži nam se kraj turbulentne školske godine, što ujedno znači da je euforija za veliku i malu maturu na svakom ćošku. Ove godine, velike mature su zbog poremećaja u nastavi pomerene za jun, dok starije kole...
Nakon što je Pres biro Spoljne obaveštajne službe (SVR) Ruske Federacije saopštio da, prema informacijama koje pristižu u SVR, srpska odbrambena preduzeća, uprkos deklarisanom "neutralitetu" z...
Studentski protest pod nazivom "Hoćemo izbore" završen je oko 20 časova ispred zgrade Vlade. Na kraju protesta oni su pozvali i na proteste 1. juna širom Srbije i zahvalili se na podršci građana....
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da će "dati prevremene izbore" kada se završe pripreme za Ekspo 2027 i kada se Srbija pripremi za tu međunarodnu izložbu....
Ni treći dan otkako je Udruženje za osnaživanje i razvoj građanki i građana "Osnažene" dovelo u sumnju obrazovanje Tatjane Macure, ministarke bez portfelja zadužene za oblast rodne ravnopravnosti, sprečavanja nasilja nad ženama i ekono...
Ljude koji su bili u "Ćacilendu" kod Pionirskog parka organizovano su odvozili autobusi GSP-a Beograd, pokazuje snimak do kog je došao Danas....
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења