Lifestyle

06.07.2023. 11:54

Autor: Nova Ekonomija

Po uzoru na globalne pandane, beogradski Tietoevry zaposlenima omogućio prostor za uživanje

Foto: Tietoevry Srbija

Lifestyle

06.07.2023. 11:54

Kafić, teretana, soba za opuštanje, panoramski pogled, samo su deo već uobičajenog enterijera kojim moderne kompanije pokušavaju da obezbede što prijatnije radno okruženje za svoje zaposlene. Nekada smo to mogli da vidimo u Silicijumskoj dolini u Kaliforniji, danas i u Srbiji postaje nužnost za akviziciju i zadržavanje talenata.

Nedavno je svoja vrata otvorila jedna od vodećih specijalizovanih Fintech kompanija „Tietoevry Fintech Srbija“ u svojim novim prostorijama u kuli Skyline na 26. spratu.

U Srbiji posluju 15 godina, prvobitno pod nazivom Emric, a ova nordijska tehnološka kompaniji posluje u 90 zemalja i zapošljava preko 24.000 stručnjaka.

Foto: Tietoevry Srbija

Njihov poslovni prostor, kao i način rada, prati trendove u poslovanju – rad je hibridni, a ambijent po uzoru na poznate svetske kompanije.

Zaposleni imaju na raspolaganju kafić, sobu za opuštanje, teretanu, ali i pogled na ceo Beograd.

Tim iz Srbije ovim povodom, zajedno sa top menadžmentom Tietoevry Group i CEO kompanije Klausom Andersenom ugostio je medije i partnere u novim prostorijama.

„Ovo je veliki uspeh za našu kancelariju koja se već 15 godina uspešno prilagođava svetskim tržišnim promenama i doprinosi globalnim procesima. U ovom trenutku, beogradska kancelarija vodi projekat novog cloud rešenja za lizing, koji ce promeniti način na koji lizing kompanije koriste softverska rešenja i značajno ubrzati proces rada”, naveo je direktor Tietoevry u Srbiji Ognjen Radović.

Zaposlenima i gostima se obratila ambasadorka Švedske u Srbiji Anika Ben David, koja je video porukom ukazala na značajan doprinos kompanije Tietoevry Fintech u razvijanju globalnog bankarskog sektora.

Nevena Ilić, globalni HR konsultant ukazala je na prednost hibridnog načina rada koji će biti prisutan i dalje u ovoj kompaniji i u novim prostorijama, ali i navažnost ambijenta u kojima zaposleni danas rade.

„Kako je pandemija izazvana COVID-19 virusom promenila globalne načine rada, odlučili smo da usvojimo hibridni model rada kako bismo omogućili zaposlenima fleksibilnost između prednosti koje donosi rad na daljinu i prednosti saradnje uživo. Nove kancelarije su dizajnirane na način da promovišu timsku komunikaciju i kolaboraciju, uz korišćenje najsavremenije opreme, dok sa druge strane imamo i dedikovane zone za individualni rad i fokus, kao i „chill out” zone koje podstiču druženje, fizičku aktivnost i timsko povezivanje”, istakla je Ilić.

Foto: Tietoevry Srbija

Kompanija Tietoevry poznata je po bankarskim i finansijskim softverskim rešenjima koja koriste velike korporacije, lideri u ovom sektoru, a tim mladih stručnjaka u Srbiji uskoro će brojati preko sto ljudi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.