Kafić, teretana, soba za opuštanje, panoramski pogled, samo su deo već uobičajenog enterijera kojim moderne kompanije pokušavaju da obezbede što prijatnije radno okruženje za svoje zaposlene. Nekada smo to mogli da vidimo u Silicijumskoj dolini u Kaliforniji, danas i u Srbiji postaje nužnost za akviziciju i zadržavanje talenata.
Nedavno je svoja vrata otvorila jedna od vodećih specijalizovanih Fintech kompanija „Tietoevry Fintech Srbija“ u svojim novim prostorijama u kuli Skyline na 26. spratu.
U Srbiji posluju 15 godina, prvobitno pod nazivom Emric, a ova nordijska tehnološka kompaniji posluje u 90 zemalja i zapošljava preko 24.000 stručnjaka.
Njihov poslovni prostor, kao i način rada, prati trendove u poslovanju – rad je hibridni, a ambijent po uzoru na poznate svetske kompanije.
Zaposleni imaju na raspolaganju kafić, sobu za opuštanje, teretanu, ali i pogled na ceo Beograd.
Tim iz Srbije ovim povodom, zajedno sa top menadžmentom Tietoevry Group i CEO kompanije Klausom Andersenom ugostio je medije i partnere u novim prostorijama.
„Ovo je veliki uspeh za našu kancelariju koja se već 15 godina uspešno prilagođava svetskim tržišnim promenama i doprinosi globalnim procesima. U ovom trenutku, beogradska kancelarija vodi projekat novog cloud rešenja za lizing, koji ce promeniti način na koji lizing kompanije koriste softverska rešenja i značajno ubrzati proces rada”, naveo je direktor Tietoevry u Srbiji Ognjen Radović.
Zaposlenima i gostima se obratila ambasadorka Švedske u Srbiji Anika Ben David, koja je video porukom ukazala na značajan doprinos kompanije Tietoevry Fintech u razvijanju globalnog bankarskog sektora.
Nevena Ilić, globalni HR konsultant ukazala je na prednost hibridnog načina rada koji će biti prisutan i dalje u ovoj kompaniji i u novim prostorijama, ali i navažnost ambijenta u kojima zaposleni danas rade.
„Kako je pandemija izazvana COVID-19 virusom promenila globalne načine rada, odlučili smo da usvojimo hibridni model rada kako bismo omogućili zaposlenima fleksibilnost između prednosti koje donosi rad na daljinu i prednosti saradnje uživo. Nove kancelarije su dizajnirane na način da promovišu timsku komunikaciju i kolaboraciju, uz korišćenje najsavremenije opreme, dok sa druge strane imamo i dedikovane zone za individualni rad i fokus, kao i „chill out” zone koje podstiču druženje, fizičku aktivnost i timsko povezivanje”, istakla je Ilić.