Lifestyle Održivost

10.04.2024. 13:38

Henkel

Autor: Nova ekonomija

Počinje 53. Perwoll Fashion Week

Nedelja modnih revija, umetnosti i kupovine

Vizual: Henkel

Prolećni 53. po redu Perwoll Fashion Week održaće se od 10. do 17. aprila, a najveći deo sadržaja održaće se u Hangaru u Luci Beograd. Ova manifestacija posetiocima će doneti ne samo brojne revije, već i bogat Fashion&Art program, osavremenjen koncept dodele nagrade Boris Nikolić za savremeni modni izraz, kao i Cirkularni dan koji će se održati u KC Grad.

Pobednici prošlogodišnjeg konkursa Rethink Fashion by Perwoll, Marija, Emilija i Nikola, 11. aprila će po prvi put održati svoje samostalne revije, i pokazati svoju bezgraničnu kreativnost. Njihova posvećenost REdizajnu, REcikliranju i REgeneraciji omogućila im je da svoju profesionalnu karijeru započnu na najznačajnijoj modnoj manifestaciji u regionu.

Perwoll uz #RethinkFashion kampanju i podršku konkursu Fashion Incubator, iz godine u godinu ohrabruje talentovane mlade dizajnere, kao i perspektivu mode koja je odgovorna prema zajednici i životnoj sredini. Osim toga, Perwoll Fashion Week predstaviće i posebnu reviju „Angelinina haljina“, posvećenu Angelini Aćimović, devojčici koja je stradala u majskim događajima u osnovnoj školi Vladislav Ribnikar. Ova revija predstaviće kolekciju haljina koje su kreirane na osnovu Angelininih crteža, a u čijoj izradi je učestvovalo više od 25 dizajnera.

Ovogodišnja manifestacija kreirana je u saradnji sa AI – Veštačkom Inteligencijom, u duhu inovacija i prolećnog maštanja. Najvrednije, najkreativnije i najlepše stvari nastaju upravo spajanjem nespojivog, miksovanjem različitosti i njihovim stapanjem u nešto novo i kompatibilno. Čovek taj koji stvara, kreira, mašta i teško ga je zameniti, AI je samo prigodan alat koji može biti od velike pomoći. Zato je slogan ove modne nedelje MaštAI!

Brend Perwoll već dugi niz godina promoviše sporu modu i na taj način pozitivno utiče na navike njenih ljubitelja smanjujući ekološke rizike u njihovom okruženju. Podsticanje održivosti u svakodnevnom pristupu modi jedan je od prioriteta Perwoll brenda koji omogućava da zamislimo lepšu i zeleniju budućnost. Saradnja, koja je u tom cilju nastala sa istaknutim modnim događajem Belgrade Fashion Week, nastavlja se ove godine, i prožeta je novim sloganom #RethinkNew.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.