Borba za korisnike ne prestaje, a Snapchat pored velikog Instagrama, za konkurenciju ima i Tik Tok. Zato je odlučio da uvede sasvim novu opciju za svoje korisnike.
U trci da privuče što više korisnika i izbaci dnevno što više kratkih zabavnih klipova, Snapchat ima novi update: kupovina ispred kamere.
Sve što treba da uradite jeste da uključite kameru i krenete sa isprobavanjem garderobe. Ovom opcijom uspeli su da spoje do sada nespojivo – isprobavanje pre online kupovine. Takođe, korisnici mogu i da skeniraju neki tuđi komad garderobe, a zatim pronađu i kupe, ali i vide kako im stoji.
Podsećanja radi, Snapchat-u je poretio nestanak u trenutku kada je popularnost TikTok-a počela enromno da raste, pa su krajem prošle godine delili milion dolara dnevno kreatorima sadržaja. Da je kampanja bila uspešna, govori i podatak da su dnevno beležili skoro 200 hiljada objavljenih videa, a broj korisnika ove aplikacije danas preti da premaši cifru od čak 300 miliona.