Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Teslin Cybertruck, električni pikap koji izaziva kontroverze još od predstavljanja 2019. godine, sada doživljava svoj pravi test – stvarnu upotrebu, pošto su prve narudžbine isporučene vlasnicima. Zahvaljujući entuzijastima sa foruma Cybertruck Owners Club, imamo uvid u iskustva sa jednim moedelom koji je prešao preko 16.000 kilometara.
Uzimajući u obzir sve ove aspekte, vozači Cybertrucka ga opisuju kao vozilo koje je „san za vožnju“, ali ističu da postoje izazovi sa brzinom punjenja i stvarnim dometom.
Ključno pitanje koje se postavlja jeste stvarni domet vozila. Iako je Tesla reklamirala domet od oko 515 kilometara, praktična iskustva pokazuju nešto drugačije.
Jedan od vozača, koristeći verziju sa dva motora, ostvario je domet od oko 409 kilometara.
Međutim, drugi vlasnici, sa preko 16.000 pređenih kilometara, beleže maksimalan domet od 331 kilometra sa punim punjenjem i 264 kilometra sa 80 odsto napunjenom baterijom.
Vožnja je bila raznolika – oko 70 odsto kilometara je pređeno na auto-putu a preostalih 30 odsto u gradskim uslovima, uz kombinovan agresivni i konzervativni stil vožnje.
Prosečna potrošnja energije nakon skoro 16.000 kilometara iznosila je 599 vat-sati po kilometru.
Što se tiče punjenja, vozilo je najčešće punjeno kod kuće, dok je trećina punjenja obavljeno na „Supercharger“-ima.
Vlasnici navode da je punjenje na starijim V2 Superchargerima prilično sporo, dok noviji V3 modeli obezbeđuju brže punjenje, iako i dalje zahteva više od sat vremena za 70 odsto baterije.
Cybertruck se susreo i sa nekim tehničkim problemima, poput crnog ekrana pri niskom nivou baterije, kao i problemima sa vodootpornošću unutrašnjosti tovarnog prostora. Ipak, vozači hvale izuzetan audio sistem, udobnost sedišta sa hlađenjem, vidljivost, upravljanje, ubrzanje i sistem za upravljanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
U svetu postoji oko 28.420 centimilionera, uglavnom koncentrisanih u Njujorku, oko zaliva San Franciska, u Los Anđelesu, Londonu i Pekingu. Oni se nazivaju uber-bogati, a prema rečima izvršnog direktora komp...
Lifestyle Vesti iz zemlje Moda
Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sad...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE