Lifestyle

21.06.2024. 09:23

Wolt Srbija

Autor: Nova ekonomija

Wolt u punom sastavu i formi tokom EURO2024

Vizual: Wolt Srbija

Lifestyle

21.06.2024. 09:23

Više od 3,4 milijarde ljudi koji su pratili Svetsko prvenstvo u fudbalu 2022. godine jasno pokazuju koliko je ovaj sport popularan globalno. Fudbal je duboko ukorenjen u kulturnom tkivu mnogih zemalja, a Srbija prednjači kada je reč o vatrenom navijanju prilikom gledanja utakmica svetskih i evropskih prvenstava.

Tradicionalna okupljanja oko velikih ekrana i video bimova tokom utakmica stvaraju živahnu atmosferu i uživanje među ljubiteljima sporta. Ovo veliko interesovanje za fudbal zahteva brzu dostavu hrane i pića kako bi se ispunile potrebe gledalaca. Wolt je tu da zadovolji ove zahteve, osiguravajući da porudžbina stigne na adresu kroz 30 minuta uz popuste od čak 50 odsto tokom ovog Evropskog prvenstva.

Naša reprezentacija se na kontinentalni turnir vratila posle skoro četvrt veka kako je poslednji put učestvovala 2000 godine. Prvenstvo je počela porazom od Engleske rezultatom 1:0, a očekuje nas meč protiv Slovenije 20.juna u Minhenu, dok ćemo 25. juna ukrstiti snage sa reprezentacijom Danske, takođe na Alijanc areni.

Dok fudbalska groznica uzima maha širom Srbije, Wolt-ovi Partneri Dostavljači pokazuju kondiciju profesionalnih sportista, kako porudžbina stiže na adresu kroz 30 minuta. Njihova efikasnost omogućava da ljubitelji fudbala uživaju u svakom trenutku meča bez brige oko hrane ili pića. Dok se naša reprezentacija na terenu junački bori sa reprezentativcima Engleske, Slovenije i Danske, Wolt u svakom momentu utakmice može biti na vratima ukoliko ponestane pića i grickalica. Uz nekoliko klikova na ekranu mobilnog telefona, pred vrata stižu vode, sokovi, piva, a za dame sajderi.

Kada je reč o hrani, ponuda je šarenolika. Tokom sportskih događaja, navijači ne samo da poručuju burgere i picu, već se često odlučuju i za tradicionalni domaći roštilj, kao i burek sa mesom ili sirom, što se savršeno uklapa tradiciju podrške srpskoj reprezentaciji.

Navijači koji su među korisnicima usluge Wolt+ tokom ovog prvenstva, do 24. juna,  mogu da ostvare i dodatne popuste. Maxi obezbeđuje 20 odsto sniženja na celu korpu, dok je u Wolt Market online prodavnici veliki broj proizvoda na 30 odsto popusta. U Beogradu i Novom Sadu pretplatnici Wolt+ imaće i 20 odsto popusta za kompletnu porudžbinu sladoleda Crna Ovca.

Wolt trenutno pokriva 30 gradova širom Srbije i sarađuje sa hiljadama partnerskih restorana i trgovaca koji nude svoje proizvode i usluge putem Wolt aplikacije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.