Ostalo

20.11.2023. 14:01

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Metro proslavio 10 godina postojanja svog HoReCa centra

Tim METRO Cash&Carry Srbija i METRO HoReCa centra, foto: Saopštenje

Ostalo

20.11.2023. 14:01

METRO Cash & Carry Srbija proslavio je deceniju postojanja svog HoReCa centra, u okviru Food Vision-a, čiji je METRO ovogodišnji zvanični Gastro partner. U prisustvu predstavnika Vlade Republike Srbije i brojnih partnera i prijatelja, održana je svečana dodela plaketa i zahvalnica partnerima sa kojima METRO HoReCa centar sarađuje od svog osnivanja.

Milica Aleksić, Rukovodilac HoReCa centra, foto: Saopštenje

Od 2005. godine, kada je otvoren prvi METRO objekat u Srbiji, ovaj veletrgovac je čvrsto verovao u izuzetan domaći gastronomski potencijal, što je dovelo do stvaranja partnerstava sa hiljadama ugostitelja širom zemlje. U želji da ta partnerstva imaju snažnu perspektivu održivog razvoja, pre deset godina METRO otvara vrata svog jedinstvenog HoReCa centra, kao mesta osmišljenog za profesionalno usavršavanje ugostitelja – kroz učenje, praktičnu obuku, inovacije i stvaranje novih trendova.

„Izuzetna nam je čast da kao Gastro partner Food vision-a proslavimo deceniju poslovanja našeg HoReCa centra, jer je ova prilika jedna od najlepših i najvrednijih potvrda svega što radimo u Srbiji, kao METRO Cash & Carry i kao METRO HoReCa centar. Naš jedinstveni HoReCa centar nastao je sa željom da zajedno sa ugostiteljima doprinesemo razvoju domaće gastronomske scene i ugostiteljstva, i verujem da smo u tome uspešni. Izuzetna nam je čast da ovaj jubilej obeležimo kao Gastro partner ovako značajne manifestacije i zahvaljujemo se Vladi Republike Srbije na ukazanoj časti da budemo partner ove sjajne priče sa vizijom koju delimo“, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor METRO-a u Srbiji.

Danijel Nikolić, pomoćnik generalnog sekretara Vlade Republike Srbije, foto: Saopštenje

Food vision, kao deo trodnevne Wine vision manifestacije gde je fokus na promociji bogatstva gastronomije regiona, bio je idealna prilika da se najznačajniji predstavnici domaće ugostiteljske scene udruže i pokažu srpsku gastronomsku ponudu u najboljem svetlu.

Svečana proslava bila je prilika da se kompanija METRO zahvali i drugim dugogodišnjim partnerima, sa kojima posvećeno radi na razvoju i usavršavanju struke, a među kojima se svakako ističe i Junior Chefs Club Srbije. Ovo partnerstvo traje skoro koliko i sam HoReCa centar i do sada je pored brojnih profesionalnih projekata doneo i nekoliko značajnih priznanja i nagrada sa svetski priznatih kulinarskih takmičenja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.