METRO Cash & Carry Srbija proslavio je deceniju postojanja svog HoReCa centra, u okviru Food Vision-a, čiji je METRO ovogodišnji zvanični Gastro partner. U prisustvu predstavnika Vlade Republike Srbije i brojnih partnera i prijatelja, održana je svečana dodela plaketa i zahvalnica partnerima sa kojima METRO HoReCa centar sarađuje od svog osnivanja.
Od 2005. godine, kada je otvoren prvi METRO objekat u Srbiji, ovaj veletrgovac je čvrsto verovao u izuzetan domaći gastronomski potencijal, što je dovelo do stvaranja partnerstava sa hiljadama ugostitelja širom zemlje. U želji da ta partnerstva imaju snažnu perspektivu održivog razvoja, pre deset godina METRO otvara vrata svog jedinstvenog HoReCa centra, kao mesta osmišljenog za profesionalno usavršavanje ugostitelja – kroz učenje, praktičnu obuku, inovacije i stvaranje novih trendova.
„Izuzetna nam je čast da kao Gastro partner Food vision-a proslavimo deceniju poslovanja našeg HoReCa centra, jer je ova prilika jedna od najlepših i najvrednijih potvrda svega što radimo u Srbiji, kao METRO Cash & Carry i kao METRO HoReCa centar. Naš jedinstveni HoReCa centar nastao je sa željom da zajedno sa ugostiteljima doprinesemo razvoju domaće gastronomske scene i ugostiteljstva, i verujem da smo u tome uspešni. Izuzetna nam je čast da ovaj jubilej obeležimo kao Gastro partner ovako značajne manifestacije i zahvaljujemo se Vladi Republike Srbije na ukazanoj časti da budemo partner ove sjajne priče sa vizijom koju delimo“, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor METRO-a u Srbiji.
Danijel Nikolić, pomoćnik generalnog sekretara Vlade Republike Srbije, foto: Saopštenje
Food vision, kao deo trodnevne Wine vision manifestacije gde je fokus na promociji bogatstva gastronomije regiona, bio je idealna prilika da se najznačajniji predstavnici domaće ugostiteljske scene udruže i pokažu srpsku gastronomsku ponudu u najboljem svetlu.
Svečana proslava bila je prilika da se kompanija METRO zahvali i drugim dugogodišnjim partnerima, sa kojima posvećeno radi na razvoju i usavršavanju struke, a među kojima se svakako ističe i Junior Chefs Club Srbije. Ovo partnerstvo traje skoro koliko i sam HoReCa centar i do sada je pored brojnih profesionalnih projekata doneo i nekoliko značajnih priznanja i nagrada sa svetski priznatih kulinarskih takmičenja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Sjedinjene Američke Države žele da do 2030. godine prepolove prihode koje Rusija ostvaruje prodajom nafte i gasa. To znači da će se sankcije, koje je Zapad uveo Moskvi neposredno nakon početka rata u Ukrajin...
ĐOKOVIĆ STVARA NOVI NARATIV: NARATIV O POBEDNIČKOM MENTALITETU I DUGOVEČNOSTI. IAKO SMO KAO NACIJA PONOSNI NA NJEGOVA DOSTIGNUĆA, ČINJENICA JE DA SE OD NOVAKA MOŽE DOSTA NAUČITI I NA INDIVIDUALNOM NIVOU. ZAŠ...
Tehnološki gigant Amazon je na tehnološkoj konferenciji u Las Vegasu otkrio svoj najnoviji proizvod - AI četbot "Q" (Kju), specijalno dizajniran za korisnike Amazon Web Services (AWS). Ovaj četbot, koji olak...
Najpopularniji internet forum Reddit ponovo razmatra inicijalnu javnu ponudu (IPO). Prema izveštaju Bloomberga, kompanija je već u pregovorima sa potencijalnim investitorima o izlasku na berzu.
Osnovana 200...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost