Ostalo

19.06.2024. 15:53

OMV Srbija

Autor: Nova ekonomija

OMV uvodi novi identitet brenda

Modernizacija izgleda maloprodajne mreže u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Foto: OMV Srbija

Ostalo

19.06.2024. 15:53

OMV pokreće sledeći korak i započinje svoju transformaciju: novi korporativni identitet u naredne tri godine biće vidljiv u sedam zemalja – Austriji, Rumuniji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj, Bugarskoj i Srbiji. Novi strateški fokus kompanije je na stvaranju sveta u kojem održiva energija, održiva mobilnost i održiv način života postaju stvarnost za sve.

OMV Srbija je deo Grupe koja se sa prihodima od prodaje od 39 milijardi evra u 2023. i radnom snagom više od 20.600 zaposlenih, nalazi među najvećim industrijskim kompanijama u Austriji. Kao deo ovakvog giganta, OMV Srbija je konstantno fokusirana na kvalitet usluga i ponude, ali i inovacije, odgovorno i održivo poslovanje, što najbolje opisuje poverenje koje ukazuju potrošači.

Sada je pred celom Grupom sledeći korak u razvoju kompanije: novi korporativni identitet koji će u naredne tri godine biće vidljiv u OMV Srbija mreži, zajedno sa OMV Austrijom, Rumunijom, Mađarskom, Slovačkom, Češkom i Bugarskom.

Novi strateški fokus kompanije je na stvaranju sveta u kojem održiva energija, održiva mobilnost i održiv način života postaju stvarnost za sve.

Proces rebrendiranja biće sproveden na oko 1.000 benzinskih stanica u 7 zemalja tokom naredne tri godine.

Brend i dizajn biće potpuno obnovljeni u svim oblicima poslovanja kompanije OMV – od B2B (poslovanje sa pravnim licima) do B2C (poslovanje sa potrošačima). Novi dizajn se takođe postepeno uvodi na oko 1.000 OMV benzinskih stanica koje svakodnevno opslužuju više od 650.000 kupaca. Novi identitet brenda biće primenjen i na mrežu električnih punjača – eMotion, koja sve više raste. Transformacija digitalnih platformi sa novim identitetom brenda počeće sa OMV Group web sajtom news.omv.com i nastaviće se sa OMV MyStation i eMotion aplikacijama koje opslužuju više od 1 milion korisnika širom Centralne i Istočne Evrope.

Novi identitet brenda aktivno podržava OMV-ovu maloprodajnu marketinšku strategiju: sigurni partner za održiva rešenja za mobilnost danas i u budućnosti.

„U OMV maloprodaji, suštinski deo našeg posla je da omogućimo ljudima da stalno budu u pokretu. Naš cilj je da nastavimo sa pojednostavljivanjem i unapređenjem usluga mobilnosti, predviđajući buduće potrebe i očekivanja kupaca i nudeći niz inovativnih, održivih i digitalnih rešenja. Naš novi identitet brenda i slogan „Forward for Good“ naglašavaju strategiju naše kompanije, put transformacije i prikazuju našu orijentaciju ka budućnosti“ – kažu u OMV Srbija.

Ključni element novog dizajna brenda je novi logo kompanije koji predstavlja pravac OMV-a ka integrisanom poslovanju u oblasti hemikalija, goriva i energije, ukorenjenog u održivosti i cirkularnoj ekonomiji. Simbolizuje kontinuirano kretanje i napredak, dok se oslanja na ponosno nasleđe i postavlja temelje za budućnost.

„Forward for Good“: Novi korporativni identitet OMV-a sa fokusom na održivost i cirkularnu ekonomiju.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.