Ostalo

25.11.2022. 13:54

021

Autor: Nova ekonomija

Zašto nije umanjen račun za grejanje, pita i novosadski ombusman

Foto: Nova ekonomija

Ostalo

25.11.2022. 13:54

Zaštitnik građana u Novom Sadu pokrenuo je postupak zbog računa za grejanje, kako bi utvrdio zašto oni nisu umanjeni. Postupak je pokrenut u vezi sa pritužbama građana zbog toga što im je naplaćeno grejanje koje im u oktobru nije isporučeno.

Kako piše portal 021, tom gradskom organu stigle su tri pritužbe Novosađana u kojim se ukazuje na činjenicu da „Novosadska toplana“ nije usvojila zahteve za umanjenje računa za toplotnu energiju za oktobar, kao i da grejna sezona nije počela 15. oktobra.

„Lokalni ombudsman je pokrenuo postupak po pritužbama građana, te se u skladu sa članom 38 stav 2 Odluke o Lokalnom ombudsmanu obratio JKP ‘Novosadska toplana’ Novi Sad. Nakon okončanja postupka će doneti odluku“, kažu u kancelariji Lokalnog ombudsmana.

Prema njihovim rečima, ukoliko prava građana nisu povređena, postupak pred Lokalnim ombudsmanom se obustavlja.

Ukoliko utvrdi da su prava građana povređena donosi se preporuka, mišljenje ili predlog organu čiji rad je kontrolisao Lokalni ombudsman, što se kako je pisao portal Nove ekonomije, već desilo u Beogradu.

Gradska uprava u Novom Sadu, kako se navodi, nigde nije navela zbog čega Gradsko veće nije odobrilo smanjenje računa.

Prethodno je gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić rekao da konačna odluka nije doneta i da dosta toga zavisi od stava koji bude zauzela Vlada Srbije.

Međutim, nezavisno od Vlade Srbije, nekoliko opština i gradova u Srbiji odlučilo je da umanji račune stanovnika za grejanje za oktobar jer je početak grejne sezone sa 15. oktobra pomeren za 1. novembar.

Gradovi u kojima je odlučeno da računi budu umanjeni su Kragujevac, Kraljevo, Bujanovac, Zaječar, a uskoro i Beograd, gde će se odluka o umanjenju naći na sednici Skupštine Grada Beograda 28. novembra.

Lokalnom ombudsmanu u Beogradu, zbog toga što nisu smanjeni oktobarski računi za grejanje se žalilo 28 građana i udruženje za zaštitu potrošača „Efektiva“.

Beogradske elektrane da umanje račune za grejanje, traži ombudsman

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.