Ranije su deca provodila raspuste na igralištu i u prirodi, a danas ih roditelji mogu poslati u letnje kampove za jutjubere i buduće influensere na društvenim mrežama, prenosi CTV News.
Kako se navodi, u ovim kampovima, koji koštaju od 300 do 1000 dolara po nedelji, decu uče sve o snimanju videa za jutjub, obradi zvuka, ali i kreiranju ličnog brendinga i o tome kako postati uspešan influenser na društvenim mrežama.
Kometarišući ovaj nesvakidašnji, ali sve prisutniji trend, Jeff Gadway, koosnivač „Galanize Worldwire“ smatra da je to sjajna ideja, ali i da ga ne čudi što su ovakvi kampovi pokrenuti, jer je tržište influensera procenjeno na 10 milijadi dolara do 2022. godine.
PROČITAJTE JOŠ:
On navodi da jutjuberi koji imaju od 50.000 do 100.000 pratilaca mogu da zarade od 500 do 1.000 dolara po jednom videu.
Gadway smatra da će ovaj trend da donese, ne samo novi talas jutjub zvezda, već će deca imati priliku da nauče sve o alatima u digitalnom svetu i komunikacijama.
On je izneo procene da će do 2022. godine 82 odsto internet saobraćaja biti gledanje videa i da će zbog toga ovi kampovi će biti dobra prilika da deca nauče ponašanje pred kamerama i da se ujedno osećaju komforno.
Koosnivač „Galanize Worldwire“ dalje smatra da će deca biti obučena da se jasno izražavaju, brane svoje argumente i da postanu vešti komunikatori današnjice.
S druge strane, Dan Howlay, urednik rubrike o tehnologiji u magazinu Yahoo Finance, kaže da se danas deca veoma rano pripremaju da budu jutjub zvezde, što donekle i može da razume.
Međutim, ono što on smatra problematičnim u celoj priči je činjenica da deca postavljaju snimke javno na ovom kanalu, što za sobom vuče i posledice i odgovornost.
Umesto toga, on predlaže da deca provode letnji raspust napolju, pre nego pred računarom.