Priče i analize

08.05.2019. 14:10

Nova ekonomija

Autor: Aleksandra Đenadić, Prvo osnovno tužilaštvo

„Lažnjak“ svaki peti proizvod prodat preko društvenih mreža

Od ukupnog broja transakcija koje se obave putem društvenih mreža, 17,5% čini trgovina krivotvorenim proizvodima, kaže navodi se u istraživanju britanske Kancelarije za intelektualnu svojinu.

Podaci koji su dobijeni ovom analizom iz 2017. godine pokazuju da su gubici u ukupnom prometu generisani prodajom krivotvorenih proizvoda preko društvenih mreža, a najzastupljenija kategorija robe su satovi sa 23, 1 odsto, potom slede parfemi – 19 odsto, pa cigarete 12 odsto.

Njih sledi obuća sa 10,3 odsto, odeća 8,2 odsto i na kraju alkohol sa 6,5 odsto.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.