Priče i analize

04.07.2016. 15:48

Hubspot

Autor: Nova Ekonomija

Profesionalni saveti za bolje korišćenje Instagrama

instagram%2007

Džejms Šamsi (22) poznati je stručnjak za marketing. Sarađivao je sa mnogim poznatim kompanijama, a zaslužan je i za dodatak Chromeu koji blokira sav sadržaj povezan s nametljivim Kardašijankama.

Neki od njegovih saveta su i oni o tome kako povećati broj pratilaca na popularnom Instagramu.

Pišite o sebi

instagram%20devojka

„Bilo da komentirišete tuđe fotografije na Instagramu ili pišete o sebi, istaknite lične detalje. Ako napišete svoje godine, odakle ste, šta radite…sve su to sitnice koje će ljudi ceniti i to će vam doneti više pratilaca.“

Budite uporni

instagram%20filteri

„Neki od nas objavljuju fotografije na Instagramu samo kada mislimo da imamo dobru fotografiju ili jednostavno kada smo raspoloženi za biranje filtera i slično. No, ja sam odmah napisao koliko fotografija dnevno objavljujem i držim se toga. To mi je donelo dodatne pratioce. Na taj način se gradi poverenje između vas i vaših fanova.“

Koristite dodatne alate

instagress

„Instagress je alat koji automatski komentariše i sledi korisnike prema određenom algoritmu. Iako vam možda zvuči da ovaj alat može napraviti haos na vašem profilu, zapravo radi jako dobro ako se potrudite da namestite podešavanja kako to vama najbolje odgovara.“

Eksperimentišite

instagram%20hrana

„Ne postoji čarobni štapić koji vam možete pomoći oko vaše baze fanova. Testirajte različite strategije i odaberite onu koja vam najviše odgovara. Važno je biti uporan i ne odustati ako ne vidite promene odmah.“

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.