Čak 46 odsto ispitanika online zajednice u Srbiji pogleda u Facebook ili Instagram čim se probudi, pokazuje istraživanje agencije Pioniri sprovedeno na populaciji staroj od 16 do 64 godine.
Pa tako, 95 odsto ispitanika ima nalog na nekog od društvenih mreža, s tim da je primetna tendencija da broj korisnika na Facebook-u u odnosu na prošlu godinu opada, dok je sve više ljudi na Instagramu.
Pa tako tokom 2018. godine 93 odsto ispitanika imalo je profil na Facebook-u, dok je ove godine taj procenat opao za 10,26 odsto. S druge strane, sve popularniji Instagram tokom 2019. godine dobio je 24 odsto novih korisnika.
PROČITAJTE JOŠ:
Online zajednica u Srbiji najčešće koristi društvene mreže za povezivanje sa prijateljima (75 odsto), a čak 63 odsto njih ih koristi za zabavu i ubijanje dosade.
Osim toga, 61 odsto uzorka izjasnilo se da mreže najviše koristi za pristup informacijama, a 44 procenata mreže vidi kao mesto gde mogu da dele fotografije i video klipove.
Kada je reč o „proveravanju“ naloga, 79 odsto ispitanika proveri svoje profile i po nekoliko puta dnevno, a 16 odsto njih samo jedanput u toku dana. Svega jedan odsto njih pogleda svoje naloge jednom nedeljno, kao do dva puta mesečno.