Tech

19.10.2024. 09:29

Haier

Autor: Nova ekonomija

Candy dobio novi logo i osvežen vizuelni identitet

Haier predstavio novu liniju aparata sa AI tehnologijom

Foto: Haier

Tech

19.10.2024. 09:29

Candy dobija novi logo! Rebrending, osvežen vizuelni identitet i sve “pametniji” proizvodi vode italijanski brend ka osvajanju međunarodnih tržišta, istaknuto je juče na događaju u organizaciji Haier kompanije, grupacije čiji je deo brend Candy. Haier, globalni lider i svetski broj 1 u kategoriji velikih kućnih aparata* tom prilikom, predstavio je i svoje najnovije proizvode iz linije ugradne tehnike, koje će, zahvaljujući eksluzivnim inovacijama, oblikovati budućnost industrije kućnih aparata.

Novi logo brenda Candy i dizajn simbolizuju evoluciju brenda, novi identitet, sposoban da prenese karakteristike brenda kojima se svi dive u obnovljenoj liniji proizvoda: eleganciju, besprekornost, efektnost i prijatnost. Kontrast između zaobljenih ivica i oštrih linija stvara neobičnu harmoniju, dok otvorena slova izražavaju dinamiku i tehnološku “dušu“. Istorijska plava boja prepušta mesto bezvremenskoj sivoj, elegantnijoj i modernijoj, a sve u skladu sa evolucijom brenda, istaknuto je na promociji novog dizajna na događaju koji je okupio stručnjake iz industrije, arhitekte i predstavnike medija.

Predstavljena je nova ID SERIES linija ugradnih rerni,  kombinovanih mikrotalasnih rerni i indukcionih ploča za kuvanje, koje karakteriše posebna BionicookTM tehnologija. U pitanju je napredan sistem koji koristi veštačku inteligenciju (AI) i senzore koji omogućavaju aparatima da automatski prepoznaju vrstu hrane, prilagode temperaturu, vreme kuvanja i druge parametre.

Predstavljena je i I-Pro Shine, mašina za pranje sudova koja ima do 60% bolje performanse čišćenja i kroz moć povezivanja sa mobilnim telefonom omogućava iskustvo pranja prilagođeno potrebama, zahvaljujući integrisanoj veštačkoj inteligenciji i aplikaciji hOn. Nova serija mašina za pranje veša X SERIES 11 nudi revolucionarno iskustvo pranja. Zahvaljujući ekskluzivnoj tehnologiji Ultra Fresh Air, snaga vazduha održava odeću svežom i čistom do 12 sati nakon završetka svakog ciklusa, a inverter motor omogućava pokrete bubnja koji ravnomerno suše odeću bez istezanja.

Kao deo Haier grupe, Candy brend se može pohvaliti bogatim nasleđem i inovativnim rešenjima za domaćinstva i zajedno sa Haier-om, koga odlikuju konstantne ekskluzivne inovacije, podižu standarde funkcionalnosti i estetike u domaćinstvima širom sveta.


*Izvor: Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2024, % udela jedinica, podaci o obimu prodaje 2023.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.