Candy dobija novi logo! Rebrending, osvežen vizuelni identitet i sve “pametniji” proizvodi vode italijanski brend ka osvajanju međunarodnih tržišta, istaknuto je juče na događaju u organizaciji Haier kompanije, grupacije čiji je deo brend Candy. Haier, globalni lider i svetski broj 1 u kategoriji velikih kućnih aparata* tom prilikom, predstavio je i svoje najnovije proizvode iz linije ugradne tehnike, koje će, zahvaljujući eksluzivnim inovacijama, oblikovati budućnost industrije kućnih aparata.
Novi logo brenda Candy i dizajn simbolizuju evoluciju brenda, novi identitet, sposoban da prenese karakteristike brenda kojima se svi dive u obnovljenoj liniji proizvoda: eleganciju, besprekornost, efektnost i prijatnost. Kontrast između zaobljenih ivica i oštrih linija stvara neobičnu harmoniju, dok otvorena slova izražavaju dinamiku i tehnološku “dušu“. Istorijska plava boja prepušta mesto bezvremenskoj sivoj, elegantnijoj i modernijoj, a sve u skladu sa evolucijom brenda, istaknuto je na promociji novog dizajna na događaju koji je okupio stručnjake iz industrije, arhitekte i predstavnike medija.
Predstavljena je nova ID SERIES linija ugradnih rerni, kombinovanih mikrotalasnih rerni i indukcionih ploča za kuvanje, koje karakteriše posebna BionicookTM tehnologija. U pitanju je napredan sistem koji koristi veštačku inteligenciju (AI) i senzore koji omogućavaju aparatima da automatski prepoznaju vrstu hrane, prilagode temperaturu, vreme kuvanja i druge parametre.
Predstavljena je i I-Pro Shine, mašina za pranje sudova koja ima do 60% bolje performanse čišćenja i kroz moć povezivanja sa mobilnim telefonom omogućava iskustvo pranja prilagođeno potrebama, zahvaljujući integrisanoj veštačkoj inteligenciji i aplikaciji hOn. Nova serija mašina za pranje veša X SERIES 11 nudi revolucionarno iskustvo pranja. Zahvaljujući ekskluzivnoj tehnologiji Ultra Fresh Air, snaga vazduha održava odeću svežom i čistom do 12 sati nakon završetka svakog ciklusa, a inverter motor omogućava pokrete bubnja koji ravnomerno suše odeću bez istezanja.
Kao deo Haier grupe, Candy brend se može pohvaliti bogatim nasleđem i inovativnim rešenjima za domaćinstva i zajedno sa Haier-om, koga odlikuju konstantne ekskluzivne inovacije, podižu standarde funkcionalnosti i estetike u domaćinstvima širom sveta.
*Izvor: Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2024, % udela jedinica, podaci o obimu prodaje 2023.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
“Oko 62 odsto ljudi preferira takozvani “ljudski pristup” u odsnosu sa kompanijama i njihovim predstavnicima, dok preko 45 odsto ispitanika pokazuje nezadovoljstvo interakcijom sa zaposlenima u kompanijama",...
Industrija videoigara u Srbiji i Hrvatskoj zabeležila je značajan rast tokom 2023. godine, što ove dve zemlje sve više pozicionira kao ključne aktere na evropskom gejming tržištu. U Srbiji je 15 najuspešniji...
U najsportskijem izdanju do sada, sa performansama koje ostavljaju bez daha, premijerno je predstavljen potpuno novi model BMW X3 četvrte generacije, koji donosi revolucionarne inovacije.
Ovaj impresivni BM...
Oktobar će biti uzbudljiv mesec za ljubitelje tehnologije, sa brojnim najavama novih telefona. Xiaomi će predstaviti svoju novu seriju Xiaomi 15 već 20. oktobra, dok će Honor Magic 7 uslediti 30. oktobra, pr...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok