Google je imenovao Admixer Media, odeljenje Admixer Advertising, za zvaničnog prodajnog predstavnika za Google Ads u Srbiji, Sloveniji i Kazahstanu. Kako su saopštile kompanije, ovo strateško partnerstvo je osmišljeno da ponudi „poboljšanu podršku, uvide i najbolje prakse lokalnim oglašivačima i agencijama“, podstičući bolje poslovne rezultate i brži rast.
Počevši od jula 2024. godine, kao zvanični Google Ads prodajni predstavnik, Admixer Media će podržavati lokalna preduzeća u njihovim naporima da ostvare najbolje rezultate u korišćenju Google Ads, tako što će pružati stratešku podršku, pomagati u razvoju strategija reklamnih kampanja, analizi učinka i optimizaciji.
“Srbija je doživela stabilan rast BDP-a i značajnu digitalnu transformaciju koja je doprinela prosperitetu lokalnog poslovnog ekosistema. Počastvovani smo i uzbuđeni što možemo da doprinesemo njenom budućem daljem razvoju, pa zajedno sa Admixer najavljujemo proširenje naše podrške razvoju svih velikih i malih kompanija u zemlji. Ovo uključuje digitalne alate, edukaciju za digitalni marketing i razvoj e-trgovine pomoću Google AI alata i rešenja za oglašavanje” izjavio je Patrik Vаrking, potpredsednik Google-a u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CІE).
Admixer Advertising je vodeća kompanija za digitalni marketing sa kancelarijama u 11 zemalja.
Kao predstavnik globalnih izdavača i platformi, obezbeđuje pristup lokalnim portalima, programima i tehnologijama, kao i podršku i obuku.
Od 2016. godine Admixer Advertising je zvanični partner Google Marketing Platform-a, a 2022. godine je dobio status Google Premier Partnera.