Tech

23.07.2024. 15:26

Financial Times

Autor: Nova ekonomija

LinkedIn uvodi AI i igrice za povećanje aktivnosti korisnika

Foto: Pixabay

Tech

23.07.2024. 15:26

LinkedIn je pokrenuo nove funkcije kako bi povećao aktivnost korisnika i podstakao svakodnevno korišćenje platforme. Uvođenjem veštačke inteligencije za davanje saveta u karijeri i svakodnevnih igara, LinkedIn namerava da privuče više korisnika, piše Financial Times.

Ove promene dolaze u trenutku kada LinkedIn traži načine da unapredi svoje poslovanje i odgovori na sve veće izazove konkurencije.

Platforma je nedavno zabeležila rekordnih 1,5 miliona interakcija sa sadržajem po minuti, ali se suočava sa stagnacijom rasta poseta od početka 2024. godine.

Nove funkcije uključuju „svakodnevne zagonetke“ koje beleže nizove rešenja i omogućavaju korisnicima da se takmiče sa kontaktima u svojoj mreži.

Veštačka inteligencija na platformi generiše pitanja i traži odgovore od stručnjaka, stvarajući kolaborativne članke koji korisnicima pružaju korisne savete i informacije.

LinkedIn je već smanjio troškove sa dva kruga otpuštanja prošle godine, a sada se fokusira na povećanje broja aktivnih korisnika i njihovog vremena provedenog na platformi.

Međutim, analitičari upozoravaju da bi LinkedIn mogao izgubiti svoj profesionalni imidž ako novi napori za povećanje angažovanosti ne budu u skladu sa očekivanjima korisnika.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.