Netflix navodno razmatra uvođenje potpuno besplatnog servisana tržištima Evrope i Azije, koji bi bio podržan oglasima,rekli su za Bloomberg neimenovani izvori.
Kako prenosi techRadar, razlog za to je što striming platforma već dostiže svoj maksimum što se tiče baze korisnika na američkom tržištu, tako da ne vidi potencijal za nove prijave koje bi privukle drugačijom ponudom.
„Netflix je razgovarao o stvaranju besplatnih verzija svog striming servisa na nekim tržištima, (konkretno) u Evropi i Aziji, pošto kompanija traži više načina da poveća svoju publiku“, piše Techradar pozivajući se na neimenovane izvore Bloomberg-a.
Ovo nije prvi put da Netflix eksperimentiše sa nuđenjem besplatnog striminga, pošto je već testirao besplatni nivo svoje usluge nalik na Spotify tokom 2021. godine u Keniji, gde su tražili od ljudi da se prijave i potvrde da su stariji od 18 godina, ali nisu tražili uobičajeno mesečno plaćanje.
Besplatna Netflix usluga u Keniji zatvorena je u oktobru 2023. godine. U to vreme, Netflix je rekao da su „mnogo naučili“ iz ovog testa i da će nastaviti da nude niz drugih usluga.
Netflix već ima nivo podržan od reklama pod nazivom Standard with Ads – jer je uklonio svoju najjeftiniju ponudu bez oglasa u julu 2023. godine, što je razbesnelo američke pretplatnike.
Za 6,99 američkih dolara, pretplatnici tako dobijaju 1080p Full HD rezoluciju i mogućnost dodavanja dva uređaja za gledanje odjednom, tako da je idealno za manja domaćinstva.
Ovo nije jedina promena koju Netflix razmatra, jer je nedavno Techradar izvestio da kompanija testira veliku promenu na njihovoj početnoj stranici, što bi moglo učiniti pretragu za emisije ili film mnogo lakšim.
Ali, paket sa besplatnim oglasima bi na kraju pomogao kompaniji da dosegne više ljudi, targetirajući ljude koji ili ne mogu da priušte uslugu ili nemaju način da je plate, što bi za pretplatnike Netflix-a moglo da usledi još mnogo promena.