Tech

31.07.2024. 09:50

IGN, Wall Street Journal

Autor: Nova ekonomija

Twitch rizikuje da postane „zombi brend“ zbog neprofitabilnosti

Foto: freepik

Tech

31.07.2024. 09:50

Twitch, platforma za strimovanje uživo, suočava se sa ozbiljnim izazovima u pokušaju da postane profitabilna, što izaziva zabrinutost da bi mogao postati „zombi brend“ unutar Amazonovog portfolija.

Iako je već skoro deset godina u vlasništvu jedne od najvećih kompanija na svetu, Twitch još uvek nije uspeo da ostvari profit.

Zaposleni i insajderi su zabrinuti da bi Twitch mogao završiti kao zanemaren brend, slično kao Goodreads i Woot, koji su takođe u vlasništvu Amazona i koji se suočavaju sa sličnim problemima.

Dodatnu zabrinutost izaziva mogućnost novog talasa otpuštanja krajem godine, nakon što je ranije ove godine otpušteno preko 500 zaposlenih zbog potrebe za smanjenjem troškova.

Twitch se suočava i sa padom saobraćaja u Sjedinjenim Američkim Državama, stagnacijom u prodaji oglasa i broju korisnika, kao i smanjenjem potrošnje najvećih donatora.

Interne procene pokazuju da bi ovaj trend, ukoliko se nastavi, mogao koštati Twitch gotovo 250 miliona dolara prihoda do kraja 2025. godine.

I pored ovih izazova, portparolka Amazona je izjavila za Wall Street Journal da kompanija i dalje veruje u potencijal Twitch-a.

Ranije ove godine, platforma je zatvorila svoje operacije u Koreji zbog visokih troškova, a izvršni direktor je podneo ostavku.

Twitch je takođe doneo nekoliko kontroverznih odluka u vezi sa svojim smernicama za seksualni sadržaj, uključujući zabranu „implicitne golotinje“, piše IGN.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.