
Želimo na prostor bivše Jugoslavije
Cementare u Srbiji i regionu su jako dobro pozicionirane jer nisu ništa drugačije od cementara u zapadnoj Evropi, čak bih rekao da je u njih više ulagano i da su bolje održavane jer su strani investitori ovd...
Kontinuirano širenje i modernizacija maloprodajne mreže, kao i podizanje iskustva kupovine na viši nivo sa ciljem pružanja vrhunske ponude i usluge, za kompaniju Delez su jedni od glavnih ciljeva poslovanja. U 482 prodavnice širom Srbije, potrošačima je omogućeno iskustvo kupovine po svetskim standardima, uz najbolji odnos kvaliteta i cene.
Najveći maloprodajni lanac u zemlji nedavno je svečano otvorio u jednom danu deset novih Maxi supermarketa. U devet gradova širom Srbije, 188 novozaposlenih će svakodnevno biti podrška kupcima u nabavci namirnica. Širok asortiman proizvoda, proverena komšijska Maxi usluga i jedinstveni koncept poverenja koji ovaj supermarket gradi duže od 20 godina, očekuju nove potrošače u Beogradu, Zrenjaninu, Smederevskoj Palanci, Kraljevu, Nišu, Valjevu, Užicu, Paraćinu i Ćupriji.
„Širenje maloprodajne mreže, digitalizacija procesa i zapošljavanje velikog broja novih kolega ključni su u oblasti poslovanja kojima strateški težimo. Otvaranja prodavnica rezultat su vrednog timskog rada, ali i želje da Maxi ostane omiljeni supermarket kupaca i sinonim za proverenu komšijsku uslugu i kvalitetne, i sveže proizvode. Kako bismo prilikom ovih otvaranja novih prodavnica pokazali posvećenost lokalnoj zajednici, naše kolege iz Zrenjanina su odlučile da kompanija donira sredstva odeljenju za pedijatriju Opšte bolnice u ovom gradu“, istakao je Dejan Virijević, potpredsednik operacija i lanca snabdevanja kompanije Delez Srbija.
Nakon svečanog otvaranja Maxi supermarketa u Zrenjaninu, doktoru Vanji Kunkinu, pomoćniku direktora za medicinska pitanja Opšte bolnice „Đorđe Joanović“, uručena je donacija od 500.000 dinara zahvaljujući kojoj će biti pružena podrška u radu službe pedijatrije, kao i poboljšanje uslova za lečenje pacijenata.
Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, razvoj ponude i pružanje usluge vrhunskog kvaliteta, uz višekanalni pristup poslovanju, strateški je model poslovanja kompanije koja pruža snažan doprinos privredi.
Unapređenje usluge i asortimana po merilima modernog kupca i poverenje koje Maxi supermarket gradi duže od dve decenije, prepoznali su i potrošači u Srbiji, odabravši ovu prodavnicu kao svoje omiljeno mesto kupovine. Na osnovu njihovih glasova, u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji”, brendu Maxi dodeljeno je priznanje „Miljenik potrošača“ u kategoriji „trgovina“.
Osluškujući potrebe savremenog potrošača, kompanija Delez Srbija kontinuirano uvodi inovacije u asortimanu i usluzi. Tako, zahvaljujući digitalnom programu lojalnosti „Moj Maxi“, kupci danas mogu uživati u potpuno novom iskustvu personalizovane nabavke, uz aplikaciju koja donosi brojne pogodnosti i popuste koji odgovaraju njihovim navikama.
Zahvaljujući najmodernijem algoritmu koji pamti izbore kupaca, aplikacija korisniku svake nedelje donosi jedinstven personalizovani set promocija kreiran baš za njega. Među benefitima su i mogućnost samostalnog odabira do šest artikala sa liste od trideset ponuđenih, na koje kupac ostvaruje nedeljni popust, a čija sniženja su za korisnike aplikacije veća u odnosu na redovna koja su dostupna u prodavnicama.
Svaki korisnik „Moj Maxi” aplikacije lojalnosti je u prilici i da odabirom omiljene komšijske Maxi, Mega Maxi, Tempo ili Shop&Go prodavnice dobija informacije i uvid u sve proizvode koji se u datom trenutku nalaze na redovnom sniženju, kao i da kroz redovne nabavke učestvuje u digitalnom sakupljanju nalepnica i nagrađivanju lojalnosti odabranim brendovima. Mogućnost koju „Moj Maxi“ dodatno donosi, a koja se odnosi na poručivanje unapred proizvoda sa delikates linije i nakon toga njihovo preuzimanje u prodavnici bez čekanja u redu, jedna je od najkorisnijih funkcionalnosti za obavljanje brze i efikasne kupovine.
Širenjem maloprodajnog lanca, uz kontinuirano unapređenje usluge i asortimana za svoje kupce, podrška zajednici u kojoj posluje jedan je od strateških ciljeva i neizostavni deo odgovornog poslovanja ove kompanije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Cementare u Srbiji i regionu su jako dobro pozicionirane jer nisu ništa drugačije od cementara u zapadnoj Evropi, čak bih rekao da je u njih više ulagano i da su bolje održavane jer su strani investitori ovd...
Sve do pre par meseci, delovalo je da vlada može bez većih ekonomskih problema da „progura“ ovu i sledeću godinu. To više ne deluje tako izvesno: pored međunarodnih okolnosti koje su sve nepovoljnije usled p...
Nakon tragedije 1. novembra kada je u padu nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu poginulo sada već 16 ljudi, nakon kasnijih istraga, smena, ostavki i hapšenja, optužbi za nepoštovanje propisa, pož...
Vesti iz izdanja društvena odgovornost
Studija društveno-ekonomskog uticaja Coca-Cola sistema i kompanije Bambi u Srbiji predstavljena je u okviru panel-diskusije „Zašto su globalni igrači (i dalje) domaće kompanije“ na Kopaonik biznis forumu
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
Kazu odgovorno poslovanje kompanije xaxaxa…50 radnika dobilo otkaz u jednom danu na teritoriji Zlatiborskog okruga.Preživljavali mobing,stres i poniženje svaki dan…samo tako nastavite uskoro vas nece biti,mnogo ste se osilili…sramota