Vesti iz izdanja

30.06.2022. 21:01

Autor: Nova Ekonomija

10 novih Maxi supermarketa u istom danu

Kompanija Delez nastavila sa širenjem maloprodajne mreže

Kontinuirano širenje i modernizacija maloprodajne mreže, kao i podizanje iskustva kupovine na viši nivo sa ciljem pružanja vrhunske ponude i usluge, za kompaniju Delez su jedni od glavnih ciljeva poslovanja. U 482 prodavnice širom Srbije, potrošačima je omogućeno iskustvo kupovine po svetskim standardima, uz najbolji odnos kvaliteta i cene.

Najveći maloprodajni lanac u zemlji nedavno je svečano otvorio u jednom danu deset novih Maxi supermarketa. U devet gradova širom Srbije, 188 novozaposlenih će svakodnevno biti podrška kupcima u nabavci namirnica. Širok asortiman proizvoda, proverena komšijska Maxi usluga i jedinstveni koncept poverenja koji ovaj supermarket gradi duže od 20 godina, očekuju nove potrošače u Beogradu, Zrenjaninu, Smederevskoj Palanci, Kraljevu, Nišu, Valjevu, Užicu, Paraćinu i Ćupriji.

„Širenje maloprodajne mreže, digitalizacija procesa i zapošljavanje velikog broja novih kolega ključni su u oblasti poslovanja kojima strateški težimo. Otvaranja prodavnica rezultat su vrednog timskog rada, ali i želje da Maxi ostane omiljeni supermarket kupaca i sinonim za proverenu komšijsku uslugu i kvalitetne, i sveže proizvode. Kako bismo prilikom ovih otvaranja novih prodavnica pokazali posvećenost lokalnoj zajednici, naše kolege iz Zrenjanina su odlučile da kompanija donira sredstva odeljenju za pedijatriju Opšte bolnice u ovom gradu“, istakao je Dejan Virijević, potpredsednik operacija i lanca snabdevanja kompanije Delez Srbija.

Nakon svečanog otvaranja Maxi supermarketa u Zrenjaninu, doktoru Vanji Kunkinu, pomoćniku direktora za medicinska pitanja Opšte bolnice „Đorđe Joanović“, uručena je donacija od 500.000 dinara zahvaljujući kojoj će biti pružena podrška u radu službe pedijatrije, kao i poboljšanje uslova za lečenje pacijenata.

Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, razvoj ponude i pružanje usluge vrhunskog kvaliteta, uz višekanalni pristup poslovanju, strateški je model poslovanja kompanije koja pruža snažan doprinos privredi.

Unapređenje usluge i asortimana po merilima modernog kupca i poverenje koje Maxi supermarket gradi duže od dve decenije, prepoznali su i potrošači u Srbiji, odabravši ovu prodavnicu kao svoje omiljeno mesto kupovine. Na osnovu njihovih glasova, u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji”, brendu Maxi dodeljeno je priznanje „Miljenik potrošača“ u kategoriji „trgovina“.

Osluškujući potrebe savremenog potrošača, kompanija Delez Srbija kontinuirano uvodi inovacije u asortimanu i usluzi. Tako, zahvaljujući digitalnom programu lojalnosti „Moj Maxi“, kupci danas mogu uživati u potpuno novom iskustvu personalizovane nabavke, uz aplikaciju koja donosi brojne pogodnosti i popuste koji odgovaraju njihovim navikama.

Zahvaljujući najmodernijem algoritmu koji pamti izbore kupaca, aplikacija korisniku svake nedelje donosi jedinstven personalizovani set promocija kreiran baš za njega. Među benefitima su i mogućnost samostalnog odabira do šest artikala sa liste od trideset ponuđenih, na koje kupac ostvaruje nedeljni popust, a čija sniženja su za korisnike aplikacije veća u odnosu na redovna koja su dostupna u prodavnicama.

Svaki korisnik „Moj Maxi” aplikacije lojalnosti je u prilici i da odabirom omiljene komšijske Maxi, Mega Maxi, Tempo ili Shop&Go prodavnice dobija informacije i uvid u sve proizvode koji se u datom trenutku nalaze na redovnom sniženju, kao i da kroz redovne nabavke učestvuje u digitalnom sakupljanju nalepnica i nagrađivanju lojalnosti odabranim brendovima. Mogućnost koju „Moj Maxi“ dodatno donosi, a koja se odnosi na poručivanje unapred proizvoda sa delikates linije i nakon toga njihovo preuzimanje u prodavnici bez čekanja u redu, jedna je od najkorisnijih funkcionalnosti za obavljanje brze i efikasne kupovine. 

Širenjem maloprodajnog lanca, uz kontinuirano unapređenje usluge i asortimana za svoje kupce, podrška zajednici u kojoj posluje jedan je od strateških ciljeva i neizostavni deo odgovornog poslovanja ove kompanije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Kazu odgovorno poslovanje kompanije xaxaxa…50 radnika dobilo otkaz u jednom danu na teritoriji Zlatiborskog okruga.Preživljavali mobing,stres i poniženje svaki dan…samo tako nastavite uskoro vas nece biti,mnogo ste se osilili…sramota

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.