Bambi – više od pola veka rekorda
Nižemo uspehe, jer se to od najboljih očekuje
Svaki drugi keks u Srbiji, ali i svaki četvrti koji se pojede u Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji, nastao je u fabrici Bambi...
Za mnoge generacije Bambi je asocijacija na detinjstvo, deljenje slatkog zalogaja u školskoj klupi, parkiću, simbol vernog saputnika uvek i svuda, koji će samo nama znanom aromom zamirisati na dom i nešto lepo.
U poslovnom svetu, kompanija je oduvek bila simbol stabilnosti i kvaliteta proizvoda koji mogu da stanu na crtu bilo kom svetski poznatom brendu. Kako u prvih pet decenija, tako i sada, Bambi niže rekorde.
Prošlu godinu kompanija je zaokružila rekordnom proizvodnjom, rekordnim izvozom, priznanjima i investicijama. Danas je požarevački gigant jedna od najsnažnijih srpskih kompanija koja zapošljava lokalnu radnu snagu, oslanja se u velikoj meri na domaće dobavljače, a investicijama i inovacijama se trudi da još snažnije istakne nacionalne brendove i osvaja još tržišta.
Sa proizvodnih linija je prošle godine na domaće tržište, ali i u svet, otišlo oko 33.000 tona keksa. To je za 1.650 tona više u odnosu na 2021. godinu, koja je do sada smatrana rekordnom. Svaki drugi keks u Srbiji, ali i svaki četvrti koji se pojede u Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji, nastao je u fabric i Bambi.Pozitivan trend nije izostao ni u Sloveniji i Hrvatskoj gde je Plazma najbrže rastući brend u kategoriji keksa.
Prateći želje i specifične ukuse potrošača, Bambi je ove godine lansirao dva proizvoda iz Wellness funkcionalnog portfolija – Wellness No Gluten Inside i Wellness YES Fiber High, biskvit obogaćen vlaknima, a među novinama na tržištu je i Plazmix Choco Crisps novi ukus, kao i Plazma Stikse u novom pakovanju od dva komada, čime nastavljamo da razvijamo kategoriju barova.
Kako bi uvek bila atraktivna, kompanija je pokrenula i nagradnu igru „Plazma mlevena“ i lansirala je digitalno izdanje Plazmastičarnice – pravu riznicu recepata za kreiranje kulinarskih čarolija. Plazmastičarnica je lansirana na čak sedam jezika, i prisutna je u celom regionu.
Pred kompanijom je i otvaranje Centra za istraživanje i razvoj (R&D centra), koji je tehnički u potpunosti opremljen i u kom se već vredno radi na novim inovacijama. Njegova misija je da okupi vrhunske tehnologe, ukrsti njihova znanja u potrazi za inovativnim recepturama koje će osvajati svet. Osim dominacije na tržištu biskvita, otvaranje R&D centra je i prilika za privlačenje mladih talenata i eksperata.
Fokus kompanije i jeste da Bambi bude mesto razvoja i razumevanja, a tome svedoče brojne volonterske i rekreativne aktivacije kojima se snaže timski duh, empatija i asertivnost. Zahvaljujući Bambi klubu volontera, samo u 2023. godini zaposleni u kompaniji podržali su svojim aktivnostima i donacijama Svratište za decu na Novom Beogradu, sadili sadnice sa Poljoprivrednom školom u Požarevcu, a osim toga, pridružili se humanitarnoj akciji Run and walk4Belhospice! u cilju pomoći pacijentima obolelim od raka.
U skladu sa ciljevima održivog razvoja, Bambi aktivno radi na unapređenju lokalne zajednice. Samo u prethodnoj godini Bambi je donirao preko 16,5 tona svojih proizvoda najugroženijima, podržao mlade talente, brinuo o razvoju ali i zdravlju svojih zaposlenih, volonterski učestvovao u zelenim ekološkim projektima, a nedavno započetim projektom „Mala škola reciklaže“ u Požarevcu, zajedno sa Sekopakom, Bambi edukuje mališane o značaju zaštite životne sredine i primarne selekcije otpada.
Iako su rekordi obeležili prvih pola veka postojanja Bambija, uspeh nije konačna kategorija. Posvećenost ljudi koji čine tim kompanije, od onih za proizvodnim linijama do lidera koji projektuju nove poslovne ciljeve, govori da će se o rezultatima tek govoriti, sa ponosom, naravno.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs