Vesti iz izdanja

01.03.2025. 03:50

New Moment PR

Autor: Nova ekonomija

Cenim radoznalost, inicijativu i spremnost na kontinuirano učenje

Moj poslovni stil: KATARINA TODOSIJEVIĆ, PR direktorka agencije New Moment

Foto: New Moment
Mladi ljudi koji ne oklevaju da postavljaju pitanja i razmišljaju izvan okvira donose svežinu i novu energiju u poslu. A svedoci smo ozbiljne lekcije koju nas uče mladi ljudi danas, pametni su, elokventni, istrajni, organizovani, znaju da se izbore za sebe i svoja uverenja

Kako biste definisali svoj poslovni stil?

U dinamičnoj industriji kakva je marketing, ključ je ostati otvoren za inovacije i brzo se prilagođavati promenama, a istovremeno negovati kreativnost i proaktivnost. Takođe, trudim se da održavam transparentnu i otvorenu komunikaciju sa timom, jer smatram da je poverenje osnov uspešne saradnje.

Koje osobine priželjkujete kod svojih mlađih kolega?

Cenim radoznalost, inicijativu i spremnost na kontinuirano učenje. Mladi ljudi koji ne oklevaju da postavljaju pitanja i razmišljaju izvan okvira donose svežinu i novu energiju u poslu. A svedoci smo ozbiljne lekcije koju nas uče mladi ljudi danas, pametni su, elokventni, istrajni, organizovani, znaju da se izbore za sebe i svoja uverenja.

Šta kao rukovodilac ne tolerišete?

Neodgovornost, pasivnost i nedostatak komunikacije su tri stvari koje otežavaju rad svakog tima. Važno je preuzeti odgovornost za svoj rad, biti otvoren za povratne informacije i imati svest o tome kako naš rad utiče na celokupan posao. Greške su deo učenja, ali je važno da se iz njih izvuče pouka i da se ne ponavljaju.

Može li se i kako u isto vreme biti i dobar menadžer i imati privatan život?

Naravno, ali samo uz jasno postavljene prioritete i dobru organizaciju. To nije uvek lako, ali je važno naučiti kada treba stati i posvetiti se sebi i porodici. Kao mama četvorogodišnjeg dečaka, često se nađem pred tim izazovom. Balans između poslovnog i privatnog života je nešto na čemu mora konstantno da se radi, kako bi uspeli da ga postignemo.

Šta mislite, šta super produktivni ljudi rade drugačije?

Mislim da znaju da postave prioritete i eliminišu nepotrebne distrakcije. Ne gube vreme na savršenstvo tamo gde nije potrebno, već rade efikasno, koristeći znanja za organizaciju i automatizaciju I možda najvažnije, znaju da delegiraju posao.

Koje su to male stvari zbog kojih kolege u timu budu zahvalne?

Kada znaju da se njihov trud prepoznaje i ceni. Takođe, otvorena komunikacija i deljenje znanja čine radnu atmosferu zdravom i podsticajnom.

Šta je najbolji savet koji ste dobili od starijeg i iskusnijeg kolege, a rado ga i danas delite?

„Uvek gledaj širu sliku i ne donosi odluke impulsivno.“

Ovaj savet mi je pomogao u mnogim situacijama, jer nas često okolnosti nateraju da reagujemo brzo i donosimo odluke pod pritiskom. Kada se suočavamo sa izazovima, važno je postaviti prava pitanja: Kako će ova odluka uticati na tim, projekat ili kompaniju u budućnosti? Strpljenje nije uvek moja jača strana, ali se trudim da ovaj savet sve više usvajam i privatno i poslovno.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.