Kao domaći brend koji ima porodične preduzetničke korene, sada ulazimo u novu eru poslovanja, postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investitorima koji dele naše vrednosti
Izjavili ste da je Mona Plaza osnovana sa idejom da napravi razliku u industriji kojom se bavite. U čemu se ogleda ta razlika?
Danas smo svi postali svesni da zapravo živimo u svetu u kome uvek nedostaje još vremena, u kome se ljudi bore da budu prisutni, i retko se zaustavljamo u jednom trenutku. Mona Plaza upravo to želi da promeni.
Mi verujemo u moć putovanja koja vas povezuju sa svetom, drugim ljudima i samim sobom. Zato smo i osnovani, da unapredimo živote ljudi iskustvima koja ih ispunjavaju.
Kao domaći brend koji ima porodične preduzetničke korene, sada ulazimo u novu eru poslovanja kada postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investitorima koji dele naše vrednosti.
Lider smo u inovacijama i posećenosti. Jedini smo hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.
Nedavno ste rebrendirali Monu Zlatibor. S kakvim promenama dočekujete goste na Zlatiboru?
Tokom 17 godina naše istorije na Zlatiboru, stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom, ljudima i prirodom. Mona Plaza Zlatibor je zapravo od svog osnivanja prevazilazio očekivanja tržišta. Zato je od decembra ove godine, a nakon uloženih investicija u rebrendiranje i renoviranje hotela, sa ponosom postao drugi član porodice brenda Mona Plaza. Time je preuzeo nove standarde, sistem poslovanja i vizuelni identitet.
Hotel Mona Plaza na Dorćolu sagrađen je na mestu nekadašnje Šondine fabrike čokolade. Sačuvali ste ostatke te fabrike i uklopili ih u moderni ambijent. Zbog čega ste se odlučili da spojite tradiciju sa ugostiteljstvom?
Tako je. Mona Plaza Beograd kombinuje industrijski dizajn i istorijsko nasleđe sa gostoprimstvom i posvećenošću, i zaista imamo tu neraskidivu vezu sa starim delom grada, donjim Dorćolom.
Kompaniji Mona sam se oduvek divio zbog njenog uspešnog prenošenja nacionalne kulturne baštine u savremeni modni izraz, jer to je ono što smo i mi nastavili da implementiramo u hotelijerstvu.
A upravo spajajući tradiciju sa vrhunskim dizajnom i duboko usađenom etikom personalizovane usluge, želimo da kreiramo trajne vrednosti.
Pored tradicije, oslanjate se i na inovacije u hotelijerstvu. Šta novo i drugačije nudi Mona Plaza?
Za naš brend volimo da kažemo da je to mesto koje stvara svet jedinstvenih iskustava.
Za nas su osećaj pripadnosti i fokus na to kako ljudi žele da se prema njima odnosimo, ono što verujemo da nas razlikuje od svih ostalih.
Investicijama i širenjem domaćeg hotelijerskog brenda, utičemo na razvoj novih standarda u industriji, direktno pomažemo urbanizmu i razvoju grada, ali indirektno je to veoma značajno i za nacionalnu privredu.
I u svemu što radimo, pokreće nas posvećenost koju ljudi mogu da dožive tokom svakog svog boravka u Mona Plazi.
Kao kompanija nastala iz porodične firme ovde u Srbiji, uspeli ste da izgledom i uslugom postanete konkurentni i svetskim lancima hotela. Zbog čega gosti biraju Mona Plazu?
Mi smo mesto gde se vrednuju ta mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u naš hotel, taj lokalni specijalitet koji gost proba, komfor naše spavaće sobe i vruć tuš nakon konferencije, ta slika koja je napravljena na našoj destinaciji. Mi cenimo taj momenat koji postaje deo lične priče i životna uspomena našeg gosta.
Pogled menadžmenta Mona Plaze usmeren je ka budućnosti. Kakvi su vaši planovi za vreme koje dolazi?
Vidimo prostor u širenju broja hotela Mona Plaza, ne samo kroz interni rast i sopstvene investicije, već i kroz saradnju sa drugim investitorima koji nisu iz hotelijerstva i koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom poboljšaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda.
Pred nama su brojne strateške mogućnosti, a mi smo u dobroj poziciji da usmerimo novi kurs koji će dodatno povećati vrednost i moć našeg brenda.