Apatinska pivara, kao društveno odgovorna kompanija, pripremila je i ove godine Izveštaj o održivom razvoju za proteklu godinu pod nazivom „Dali smo održivu reč“. Rezultati govore da svake godine kompanija ide odlučno ka unapređenju ciljeva iz oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja.
Sumirajući rezultate u proteklom periodu, Apatinska pivara se može pohvaliti da je racionalnim trošenjem u poslednjih pet godina smanjila potrošnju energije za čak 22 odsto, dok za celokupnu električnu energiju koju pivara potroši, postoji sertifikat da je proizvedena iz obnovljivog izvora energije. Sva otpadna voda se prerađuje i, kao nusproizvod od te prerade, dobija se biogas od kojeg se, pomoću kogenerativnog postrojenja, proizvode električna i toplotna energija za potrebe pivare, što predstavlja odličan primer cirkularne ekonomije.
Racionalnije upravljanje vodnim resursima, smanjenje karbonskih emisija, izgradnja održivijeg poslovnog modela samo su neki od prioriteta kompanije. Usled sve izraženijih klimatskih promena, Apatinska pivara nastoji da smanjenjem i reciklažom ambalažnog otpada, kao i cirkularnom ekonomijom, da svojevrstan doprinos i osnaži akcije za očuvanje zdravlja ljudi i zdravlja planete.
KAD PIJEM NE VOZIM – ODGOVORNA KONZUMACIJA UVEK U FOKUSU
Jedan od najdužih i najvažnijih projekata društvene odgovornosti kojem je Apatinska pivara posvećena već 17 godina jeste kampanja „Kad pijem ne vozim“. U partnerstvu sa Ministarstvom unutrašnjih poslova i Agencijom za bezbednost saobraćaja, kako na Beer Fest-u, tako i na drugim muzičkim festivalima, održavaju se interesantne akcije i edukacije koje su na zabavan način podsetile potrošače koliko je odgovorna konzumacija važna.
Veoma je važno da svake godine novim generacijama vozača podižemo svest o odgovornoj konzumaciji alkohola i iznova apelujemo: ukoliko si popio, pozovi prijatelja ili taksi, sačekaj autobus ili prošetaj! Naša dugogodišnja posvećenost kampanji „Кad pijem ne vozim” usmerena je ka tome da zajedno sa našim partnerima, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije, svi zajedno damo doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju.
Apatinska pivara posluje po principima održivosti sa ciljem da što manje ambalažnog materijala završi na deponijama, a ujedno se razvijaju inovativna rešenja zasnovana na cirkularnoj ekonomiji i smanjivanju uticaja na životnu sredinu gde god je to moguće. Još jedan od zadataka je i motivisanje partnera da poštuju principe održivosti, sakupljaju čepove, vrše primarnu selekciju otpada i recikliraju.
Punih osam godina Apatinska pivara učestvuje u akciji prikupljanja čepova „Čep za hendikep“, a ove godine prikupljena je tona krunskih čepova u saradnji sa partnerima i ugostiteljima. Takođe, svake godine, na čuvenoj Drinskoj regati, Jelen eko-patrola motiviše ljude da pravilno odlažu otpad i ostave reku čistom nakon spusta.
ZAPOSLENI UVEK AKTIVNI NA HUMANITARNIM TURNIRIMA
Kao i svake godine, tim Apatinske pivare učestvuje na svim BELhospice turnirima. Ove godine devojke su se nadmetale u kuglanju za Dan žena, dok je trkačka ekipa učestvovala na 36. Beogradskom maratonu, u disciplinama polumaraton, trka na 10 km i trka zadovoljstva.
Turniri su uvek dobra prilika da se pokaže fizička kondicija, ali i timski duh. Nedavno su timovi pivare osvojili dva pehara i postali šampioni na održanom turniru u fudbalu. Zaposleni se uvek rado odazivaju ovakvim manifestacijama koje ih dodatno zbliže u humanoj misiji donacije za onkološke pacijente.
TOP EMPLOYER SERTIFIKAT 2023.
Poslovanje po principima održivosti podrazumeva i brigu o zaposlenima. Apatinska pivara je ove godine prvi put dobila dvostruku nagradu Instituta Top Employer, odnosno sertifikat „Top Employer Serbia” i „Top Employer Europe”, čime se pridružila odabranoj grupi od 2.053 kompanije iz 121 zemlje sveta, koje su nosioci tog značajnog priznanja.
Dobijanjem ta dva sertifikata, Apatinska pivara je globalno priznata po svojoj izvrsnosti u praksi sa zaposlenima. Da bi dobila ta priznanja, Apatinska pivara je prošla kroz opsežan i rigorozan proces koji je sproveo Institut Top Employer a koji ocenjuje strategiju brige o ljudima, radno okruženje, razvoj talenata, učenje, različitost i inkluziju, „wellbeing“ programe i još mnogo toga.
Kao kompanija gde su ljudi na prvom mestu, mi zaista verujemo u naše vrednosti i osećamo se ponosnima što je naš pristup ljudima u kompaniji globalno priznat.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok