
Samo nam nemojte odmagati
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
NIS prvi u Srbiji omogućio plaćanje goriva bez odlaska na kasu
Ova aplikacija u rad je puštena 2020. godine i do sada ju je preuzelo više od 250.000 korisnika u Srbiji...
Živimo u doba Četvrte industrijske revolucije i potencijal koji digitalizacija i automatizacija poslovnih procesa nude izuzetno je veliki. Ubrzan razvoj tehnologije i dostupnih alata naveo je sve sektore, pa čak i one koji se smatraju tradicionalnim, da kontinuirano i ubrzano rade na razvoju inovativnih tehničkih rešenja kojima će unaprediti poslovanje.
Jedna od industrija u kojima se dešavaju velike promene i unapređenja jeste energetski sektor, koji je izuzetno brzo prihvatio pravila digitalne transformacije, ali i počeo da koristi sve benefite ovog procesa. U domaćem energetskom sektoru NIS je kompanija koja kontinuirano ulaže u razvoj i digitalizaciju. Kako navode u kompaniji, cilj ovih investicija je poboljšanje potrošačkog iskustva, efikasniji rad i povećanje bezbednosti radnih procesa.
Građanima su, ipak, najvidljiviji projekti koji se tiču maloprodaje. U toj oblasti je NIS, prvi u Srbiji, potrošačima omogućio plaćanje goriva putem mobilne aplikacije, bez odlaska na kasu. Ova aplikacija pod nazivom Drive.Go u rad je puštena 2020. godine i do sada ju je preuzelo više od 250.000 korisnika u Srbiji.
Korišćenje Drive.Go mobilne aplikacije je krajnje jednostavno. U zavisnosti od toga koji operativni sistem je u pitanju moguće ju je preuzeti sa jedne od tri prodavnice aplikacija – „Google Play“, „Apple Store“ ili „Huawei app Gallery“. Nakon preuzimanja, potrebno je izvršiti registraciju, za koju je potrebno svega nekoliko minuta. Prilikom registracije naloga, samo pri prvom korišćenju, neophodno je uneti podatke o bankovnoj kartici kojom će se obavljati plaćanje. Tom prilikom može se registrovati i kartica programa lojalnosti „Sa nama na putu“, što će omogućiti da se prilikom kupovine goriva putem aplikacije sakupljaju bonus poeni, na isti način kao i prilikom plaćanja na kasi.
Drive.Go aplikacija osmišljena je sa ciljem da korisnicima pre svega pruži sigurno, brzo i jednostavno plaćanje goriva, skeniranjem QR koda na točionom mestu, bez potrebe za čekanjem na kasi. Svaku Drive.Go platnu transakciju obrađuje platni proces, u skladu sa PCI DSS sigurnosnim standardima, čime je osigurana zaštita tehničkih i operativnih komponenti sistema koje su uključene u procesuiranje podataka o karticama ili su povezane sa njima.
Pored mogućnosti plaćanja goriva bez odlaska na kasu, Drive.Go aplikacija donosi i dodatne funkcionalnosti kao što su prikaz mape i predlog najbrže rute do prve benzinske stanice, sa dodatnim informacijama o radnom vremenu benzinske stanice, kao i o vrstama goriva i dostupnim uslugama na željenim benzinskim stanicama, uz mogućnost slanja računa na e-mail adresu.
Uz činjenicu da je preuzeta više od 250.000 puta, aplikacija Drive.Go dobila je još jedno vredno priznanje časopisa „PC Press“ – „Top 50” najboljih online sadržaja, u kategoriji „Digital Innovation“.
U NIS-u navode da su digitalizacija i uvođenje inovacija u svakodnevni biznis ono na čemu predano rade, kako bi svojim potrošačima ponudili najsavremenije i najkvalitetnije usluge. Kako ističu, neophodno je pronaći nove digitalne alate koji će unaprediti korisničko iskustvo potrošača i povećati efikasnost, a mobilna aplikacija Drive.Go uspešno spaja obe težnje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
Kad Radeta Rakočevića pitate koliko biznisa je pokrenuo za svojih prvih 50 godina, treba mu malo vremena da prebroji. Iskreno odgovara da je investirao dosad u petnaestak privatnih kompanija iz Srbije, uspe...
Cake news Čaršavi Vesti iz izdanja Investicije
Prvi ašov nije ni zaboden, a cena stadiona se više nego udvostručila. Kada je Vučić 2015. prvi put obećao izgradnju nacionalnog stadiona, rekao je da će koštati 150 miliona evra, što je cifra kojom su barata...
Da li su visoke cene sa kojima se susrećemo u prodavnicama rezultat preteranih marži trgovaca, i bogaćenja primarnih proizvođača, odnosno ratara i farmera? Prvi se bore sa manjom prodajom, drugi propadaju. D...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE