EVROPSKI PR OSKAR ZA AGENCIJU CHAPTER 4
INTERVJU: Tamara Bekčić i Milena Avramović Bjelica, Chapter 4 Communications Consulting
Proširili smo saradnju sa postojećim klijentima, dobili smo i nove klijente i nove projekte ove godine, interno smo se usavršavali na različitim treninzima, trudili se da doprinesemo razvoju struke kroz učešće na različitim konferencijama i na kraju su stigle i nagrade.
Kako biste ocenili PR industriju i komunikaciju u Srbiji u protekloj godini?
Tamara Bekčić: Chapter 4 tim učestvuje u različitim strukovnim konferencijama i smotrama, kod nas i u Evropi. Bilo da smo slušaoci, kandidati za nagrade ili članovi žirija – za nas su to dragoceni uvidi u PR prakse. Svako tržište zasigurno nosi svoje specifičnosti, ali postoji i ono što je univerzalni kvalitet.
To vidimo u svakodnevnom radu sa kompanijama i brendovima klijenata u Srbiji i tu mislim pre svega na visoko osvešćene, sveobuhvatne i održive komunikacijske projekte i prakse koji pokazuju najbolje primere pomeranja granica u poslovanju i odnosu prema društvu.
Sve je više baš takvih projekata i inicijativa u Srbiji, što me veoma raduje jer pokazuje zrelost PR industrije i svest kompanija o odgovornosti i važnosti komunikacija za uspeh kompanije koja je deo šire slike – života potrošača ili korisnika, lokalne zajednice, tržišta, društva, planete.
Šta je obeležilo ovu godinu iz ugla vaše agencije?
Milena Avramović Bjelica: Bila je ovo jedna sasvim dobra godina za naš tim i Chapter 4 PR agenciju. Proširili smo saradnju sa postojećim klijentima, dobili smo i nove klijente i nove projekte ove godine, interno smo se usavršavali na različitim treninzima, trudili se da doprinesemo razvoju struke kroz učešća na različitim konferencijama i, na kraju su stigle i nagrade.
Među njima je i takozvani evropski PR Oskar – European Excellence Award, za koji smo ušli u finale sa čak dva projekta ove godine, odnosno dva klijenta, Pepsico i Galenika, a poneli smo jedno najviše, zlatno odličje. Zaista smo vrlo zadovoljni svime što smo timski postigli ove godine. Na dodeli evropskih priznanja u Berlinu, gde je i Chapter 4 poneo veliku European Excellence nagradu, imali ste priliku da vidite najbolje od najboljih.
Kakvi su trendovi u komunikacijama u Evropi?
Tamara Bekčić: Profesionalne nagradne smotre su zaista odlična prilika za sticanje uvida. Blisko sarađujemo sa Chapter 4 agencijama i kolegama širom Evrope, sa kojima imamo i redovne sastanke upravo na temu razmene iskustava i mišljenja o globalnim tendencijama u industriji – od prolaznih trendova, do onih koje suštinski menjaju komunikatore i komunikaciju i donose novi kvalitet kompanijama, potrošačima i tržištu.
Društveno odgovorno poslovanje je sveprisutno, a u sve većoj meri podrazumeva i diverzitet, inkluziju i jednakost (DEI). Projekti i komunikacijske prakse koje na održiv način implementiraju DEI politiku i menjaju nabolje okolinu u kojoj se dešavaju, bukvalno unapređuju svet. Takvi projekti su visoko kvalitetni, bez obzira na tržište sa koga dolaze. Kvalitet govori istim jezikom.
Šta za vas predstavlja kvalitet i uspešnu komunikaciju?
Milena Avramović Bjelica: Chapter 4 pristup je pre svega orijentisan na ljude, poštovanje i etiku u komunikaciji. U radu smo fokusirani na strateško razmišljanje, analitičnost, rezultate, kreativnost i doprinos u širem društvenom kontekstu.
To je moguće kroz stalni razvoj svakog člana našeg tima, kroz dodatne edukacije iz različitih oblasti, a koje nam pomažu da komunikaciju postavimo na jedan novi, drugačiji i personalizovaniji način, što onda za rezultat ima lakše prevazilaženje svih vrsta izazova.
Kvalitetna komunikacija ima za cilj građenje odnosa koji doprinose reputaciji kompanije i njenih ljudi, proizvoda i usluga, jer je to način na koji se pruža podrška poslovanju i ostvarenju poslovnih ciljeva.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs