Proširili smo saradnju sa postojećim klijentima, dobili smo i nove klijente i nove projekte ove godine, interno smo se usavršavali na različitim treninzima, trudili se da doprinesemo razvoju struke kroz učešće na različitim konferencijama i na kraju su stigle i nagrade.
Kako biste ocenili PR industriju i komunikaciju u Srbiji u protekloj godini?
Tamara Bekčić: Chapter 4 tim učestvuje u različitim strukovnim konferencijama i smotrama, kod nas i u Evropi. Bilo da smo slušaoci, kandidati za nagrade ili članovi žirija – za nas su to dragoceni uvidi u PR prakse. Svako tržište zasigurno nosi svoje specifičnosti, ali postoji i ono što je univerzalni kvalitet.
To vidimo u svakodnevnom radu sa kompanijama i brendovima klijenata u Srbiji i tu mislim pre svega na visoko osvešćene, sveobuhvatne i održive komunikacijske projekte i prakse koji pokazuju najbolje primere pomeranja granica u poslovanju i odnosu prema društvu.
Sve je više baš takvih projekata i inicijativa u Srbiji, što me veoma raduje jer pokazuje zrelost PR industrije i svest kompanija o odgovornosti i važnosti komunikacija za uspeh kompanije koja je deo šire slike – života potrošača ili korisnika, lokalne zajednice, tržišta, društva, planete.
Šta je obeležilo ovu godinu iz ugla vaše agencije?
Milena Avramović Bjelica: Bila je ovo jedna sasvim dobra godina za naš tim i Chapter 4 PR agenciju. Proširili smo saradnju sa postojećim klijentima, dobili smo i nove klijente i nove projekte ove godine, interno smo se usavršavali na različitim treninzima, trudili se da doprinesemo razvoju struke kroz učešća na različitim konferencijama i, na kraju su stigle i nagrade.
Među njima je i takozvani evropski PR Oskar – European Excellence Award, za koji smo ušli u finale sa čak dva projekta ove godine, odnosno dva klijenta, Pepsico i Galenika, a poneli smo jedno najviše, zlatno odličje. Zaista smo vrlo zadovoljni svime što smo timski postigli ove godine. Na dodeli evropskih priznanja u Berlinu, gde je i Chapter 4 poneo veliku European Excellence nagradu, imali ste priliku da vidite najbolje od najboljih.
Kakvi su trendovi u komunikacijama u Evropi?
Tamara Bekčić: Profesionalne nagradne smotre su zaista odlična prilika za sticanje uvida. Blisko sarađujemo sa Chapter 4 agencijama i kolegama širom Evrope, sa kojima imamo i redovne sastanke upravo na temu razmene iskustava i mišljenja o globalnim tendencijama u industriji – od prolaznih trendova, do onih koje suštinski menjaju komunikatore i komunikaciju i donose novi kvalitet kompanijama, potrošačima i tržištu.
Društveno odgovorno poslovanje je sveprisutno, a u sve većoj meri podrazumeva i diverzitet, inkluziju i jednakost (DEI). Projekti i komunikacijske prakse koje na održiv način implementiraju DEI politiku i menjaju nabolje okolinu u kojoj se dešavaju, bukvalno unapređuju svet. Takvi projekti su visoko kvalitetni, bez obzira na tržište sa koga dolaze. Kvalitet govori istim jezikom.
Šta za vas predstavlja kvalitet i uspešnu komunikaciju?
Milena Avramović Bjelica: Chapter 4 pristup je pre svega orijentisan na ljude, poštovanje i etiku u komunikaciji. U radu smo fokusirani na strateško razmišljanje, analitičnost, rezultate, kreativnost i doprinos u širem društvenom kontekstu.
To je moguće kroz stalni razvoj svakog člana našeg tima, kroz dodatne edukacije iz različitih oblasti, a koje nam pomažu da komunikaciju postavimo na jedan novi, drugačiji i personalizovaniji način, što onda za rezultat ima lakše prevazilaženje svih vrsta izazova.
Kvalitetna komunikacija ima za cilj građenje odnosa koji doprinose reputaciji kompanije i njenih ljudi, proizvoda i usluga, jer je to način na koji se pruža podrška poslovanju i ostvarenju poslovnih ciljeva.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
"Ne samo da smo usmereni ka tome da broj žena u kompaniji konstantno raste, od proizvodnje do rukovodećih pozicija, već je naša kultura takva da negujemo različitosti svakoga od nas. Trudimo se da podstiče...
O ulasku Srbije u Evropsku uniju, ali i izlasku Ujedinjenog Krajevstva iz tog saveza, izborima u Srbiji i medijima, ali i razlozima povećane ekonomske aktivnosti te države ka Srbiji, u intervjuu za Novu ekon...
Projekat „Ona zna“ će tokom četiri godine unapređivati ekonomsku inkluziju žena u Srbiji tako što će povećavati njihov potencijal za zapošljavanje, podsticati njihovo samozapošljavanje i samostalno poslovanje...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok