Za nove digitalne generacije, telefon nije samo sredstvo za komunikaciju, to je lični konobar, šef kuhinje i šporet u jednom. Hranu naručuju dok skroluju, biraju obrok dok gledaju seriju, a večera im stiže brže nego što uspeju da odluče šta će da gledaju sledeće.
Tehnički potkovani, naviknuti na brzinu i praktičnost, mladi između 18 i 24 godine, postali su glavni korisnici aplikacija za dostavu hrane, koje prate njihov ritam. Uticaj generacije Alfa proteže se daleko van granica pojedinačnih tržišta, a njihova globalna povezanost omogućava širenje trendova neviđenom brzinom. Iz tog razloga, Wolt kontinuirano donosi inovacije u tehnologiji koje odgovaraju na potrebe navedenih generacija, kako bi ostali njihova prva destinacija pri odabiru brze i pouzdane dostave.
Online poručivanje hrane vremenom postala je nova normalnost. Ko se prilagodi, opstaje i raste. Istraživanja pokazuju da se čak 71 odsto pripadnika generacije Z oslanja na aplikacije za dostavu hrane kada traži mesta za jelo. Wolt je među mladima prepoznat kao aplikacija koja nudi širok asortiman, ali i brzinu dostave, pa će se njihove narudžbine naći na stolu kroz 30 minuta. Cilj kompanije Wolt oduvek je bio da svakom korisniku osigura personalizovano i učinkovito iskustvo, od pronalska svega što žele da naruče do isporuke na kućni prag.
Personalizacija iskustva
Generacija Z je nestrpljiva, zato nove tehnologije sve više rade na unapređenju kako bi brzo prepoznali njihove afinitete i predlaže baš ono što im odgovara. Wolt postavlja visoke standarde u industriji dostave kroz stalno unapređenje korisničkog iskustva i praćenje globalnih trendova. Korišćenjem veštačke inteligencije i naprednih algoritama, omogućava personalizovane preporuke korisnicima, efikasniju dostavu i optimizaciju poslovanja partnera. Restoranima, supermarketima i drugim partnerima Wolt nudi prilagođene analize koje im pomažu u organizaciji, snabdevanju i unapređenju prodaje, čime se povećava njihova konkurentnost na tržištu. Na taj način, Wolt takođe podržava održive i odgovorne poslovne prakse, omogućavajući partnerima da doprinesu očuvanju zajednice.
Fokus na zdravlje
Oni pažljivo biraju šta jedu. Opcije za vegane i vegetarijance, koje nisu samo usputna stavka na meniju. Interesantno je da se među najtraženijim proizvodima na Wolt aplikaciji sve češće nalaze zdrave opcije i artikli koji zadovoljavaju dijetetske i zdravstvene potrebe. Ni ne čudi, obzirom na to da čak 49 odsto pripadnika generacija Z i Alfa preferira zdravije opcije na meniju i češće biraju fit obroke. Pažljivo osluškivanje potreba potrošača i kontinuirano proširivanje asortimana, pružajući opcije prilagođene različitim dijetetskim i zdravstvenim potrebama, definitivno su jedan od prioriteta. Ove strategije ne samo da zadovoljavaju trenutne potrebe potrošača, već jačaju ulogu Wolta u promovisanju zdravih i održivih navika.
Upravo ovakve navike često odlikuju mlade profesionalce koji se oslanjaju na praktična rešenja i istovremeno prate trendove u zdravoj ishrani i održivosti.
Održivost u srcu digitalne kupovine
U svetu gde se očekivanja potrošača neprestano menjaju, e-commerce se transformiše brže nego ikada. Održivost više nije opcija, već nužnost. Generacije Z i Alfa, sa svojim tehnološkim veštinama i ekološkom svešću, postavljaju nove standarde, tražeći ekološki prihvatljive proizvode i smanjenje emisije štetnih gasova. Wolt, kao lider u industriji, prepoznaje ove promene i odgovara implementacijom zelenih tehnologija, nudeći bržu i ekološki odgovornu dostavu, koja odgovara potrebama i vrednostima svih, a ne samo mladih generacija.
Kroz sinergiju tehnologije, personalizacije i održivosti, generacije Z i Alfa će oblikovati ne samo budućnost dostave, već i način na koji se povezujemo sa svetom, postavljajući nove standarde za brzu, odgovornu i unapređenu potrošnju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U našoj privredi dodata vrednost mora biti mnogo veća, moramo više razgovarati o finalnim proizvodima, a ne o komponentama, ne o delovima. Privatni sektor treba da bude agilan, preduzimljiv kako bi mogao da ...
Vlast pokušava da predstavi da je glavni krivac za usporavanje rasta politička situacija, odnosno blokade. Razlozi su ipak mnogo složeniji, i oni leže u strukturi naše privrede
Ekonomski pokazatelji Srbije ...
Fragmentacija odlazi u prošlost. Srbiji je bio potreban iskorak iz zatvorenog i ekskluzivnog modela distribucije sadržaja. Konsolidacija to omogućava — uz veću ponudu, jaču infrastrukturu i jednostavnije kor...
Naftna industrija u čitavom svetu, a posebno u Evropi, nalazi se u tranziciji. Na svim frontovima, od geopolitike, preko ekologije do promena u navikama i zahtevima potrošača, šabloni poslovanja koji su bez ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok