Vesti iz izdanja

01.06.2025. 05:00

Wolt Srbija

Autor: Nova ekonomija

Kako Z i Alfa oblikuju budućnost dostave

U korak sa novim generacijama

Foto: Wolt Srbija
Za nove digitalne generacije, telefon nije samo sredstvo za komunikaciju, to je lični konobar, šef kuhinje i šporet u jednom. Hranu naručuju dok skroluju, biraju obrok dok gledaju seriju, a večera im stiže brže nego što uspeju da odluče šta će da gledaju sledeće.

Tehnički potkovani, naviknuti na brzinu i praktičnost, mladi između 18 i 24 godine, postali su glavni korisnici aplikacija za dostavu hrane, koje prate njihov ritam. Uticaj generacije Alfa proteže se daleko van granica pojedinačnih tržišta, a njihova globalna povezanost omogućava širenje trendova neviđenom brzinom. Iz tog razloga, Wolt kontinuirano donosi inovacije u tehnologiji koje odgovaraju na potrebe navedenih generacija, kako bi ostali njihova prva destinacija pri odabiru brze i pouzdane dostave.

Online poručivanje hrane vremenom postala je nova normalnost. Ko se prilagodi, opstaje i raste. Istraživanja pokazuju da se čak 71 odsto pripadnika generacije Z oslanja na aplikacije za dostavu hrane kada traži mesta za jelo. Wolt je među mladima prepoznat kao aplikacija koja nudi širok asortiman, ali i brzinu dostave, pa će se njihove narudžbine naći na stolu kroz 30 minuta. Cilj kompanije Wolt oduvek je bio da svakom korisniku osigura personalizovano i učinkovito iskustvo, od pronalska svega što žele da naruče do isporuke na kućni prag.

Personalizacija iskustva

 Generacija Z je nestrpljiva, zato nove tehnologije sve više rade na unapređenju kako bi brzo prepoznali njihove afinitete i predlaže baš ono što im odgovara. Wolt postavlja visoke standarde u industriji dostave kroz stalno unapređenje korisničkog iskustva i praćenje globalnih trendova. Korišćenjem veštačke inteligencije i naprednih algoritama, omogućava personalizovane preporuke korisnicima, efikasniju dostavu i optimizaciju poslovanja partnera. Restoranima, supermarketima i drugim partnerima Wolt nudi prilagođene analize koje im pomažu u organizaciji, snabdevanju i unapređenju prodaje, čime se povećava njihova konkurentnost na tržištu. Na taj način, Wolt takođe podržava održive i odgovorne poslovne prakse, omogućavajući partnerima da doprinesu očuvanju zajednice.


Fokus na zdravlje

 Oni pažljivo biraju šta jedu. Opcije za vegane i vegetarijance, koje nisu samo usputna stavka na meniju. Interesantno je da se među najtraženijim proizvodima na Wolt aplikaciji sve češće nalaze zdrave opcije i artikli koji zadovoljavaju dijetetske i zdravstvene potrebe. Ni ne čudi, obzirom na to da čak 49 odsto pripadnika generacija Z i Alfa preferira zdravije opcije na meniju i češće biraju fit obroke. Pažljivo osluškivanje potreba potrošača i kontinuirano proširivanje asortimana, pružajući opcije prilagođene različitim dijetetskim i zdravstvenim potrebama, definitivno su jedan od prioriteta. Ove strategije ne samo da zadovoljavaju trenutne potrebe potrošača, već jačaju ulogu Wolta u promovisanju zdravih i održivih navika.

Upravo ovakve navike često odlikuju mlade profesionalce koji se oslanjaju na praktična rešenja i istovremeno prate trendove u zdravoj ishrani i održivosti.

Održivost u srcu digitalne kupovine

 U svetu gde se očekivanja potrošača neprestano menjaju, e-commerce se transformiše brže nego ikada. Održivost više nije opcija, već nužnost. Generacije Z i Alfa, sa svojim tehnološkim veštinama i ekološkom svešću, postavljaju nove standarde, tražeći ekološki prihvatljive proizvode i smanjenje emisije štetnih gasova. Wolt, kao lider u industriji, prepoznaje ove promene i odgovara implementacijom zelenih tehnologija, nudeći bržu i ekološki odgovornu dostavu, koja odgovara potrebama i vrednostima svih, a ne samo mladih generacija.

Kroz sinergiju tehnologije, personalizacije i održivosti, generacije Z i Alfa će oblikovati ne samo budućnost dostave, već i način na koji se povezujemo sa svetom, postavljajući nove standarde za brzu, odgovornu i unapređenu potrošnju.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.