
Samo nam nemojte odmagati
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
Putovanje dugo 35 godina
McDonald’s u Srbiji drži nekoliko svetskih rekorda koji se odnose na broj usluženih gostiju u jednom danu ili jednoj godini...
McDonald’s je tačno pre 35 godina započeo svoje uspešno poslovno putovanje u ovom delu Evrope i to otvaranjem prvog restorana na Slaviji. Tada su u ovaj deo sveta doneti jedna potpuno nova i drugačija poslovna kultura i oblik posluživanja hrane.
McDonald’s je za sve ove godine nastavio da bude pionir u inovacijama kada su svetski lanci restorana u pitanju. Međutim, ono što je od prvog dana isto i po čemu je ova kompanija i poznata širom sveta jesu vrhunski kvalitet proizvoda, usluga i zadovoljstvo gostiju.
McDonald’s se menjao sa promenama navika i potreba tržišta i potrošača. Od toga da je uveden koncept made for you, što znači da hrana počinje da se priprema onog trenutka kada je gost izvršio porudžbinu, preko self order kioska na kojima gost sam bira svoju porudžbinu, ali i način plaćanja – karticom na licu mesta ili na kasi. Uveo je McDonald’s u Srbiji i opciju posluživanja hrane za stolom, gde hostese u restoranima pomažu gostima tako što, nakon što gost poruči hranu, može da sedne i dobije hranu za sto.
McDonald’s u Srbiji je svih ovih godina vodio računa da gosti imaju ista iskustva kao što ih imaju u Londonu, Njujorku, Parizu…, pa su određeni restorani dobili poseban segment, McCafe.
Pokrenuta je dostava na kućnu adresu, što se posebno važnim pokazalo u vreme pandemije i, naravno, konstantno se uvode promene u jelovnicima – novi proizvodi i ukusi. Jelovnici se prilagođavaju specifičnim potrebama, pa je tako u ovoj godini jubileja uveden vegetarijanski meni.
Kako se tehnologija svakodnevno razvija i čitave generacije odrastaju u digitalnom svetu, gostima je dostupna i mobilna aplikacija koja umnogome olakšava porudžbine i nudi mnoge benefite.
Kompanija McDonald’s je tokom tri i po decenije u Srbiji otvorila 32 restorana i zapošljava oko 1.000 ljudi. McDonald’s u Srbiji drži nekoliko svetskih rekorda koji se odnose na broj usluženih gostiju u jednom danu ili jednoj godini. Pa je tako restoran „Slavija” svetski rekorder za 1989. godinu sa 2.046.014 usluženih gostiju, restoran „Bezistan” je prvi McDonald’s na svetu koji je 1990. godine uslužio više od tri miliona gostiju – tačnije 3.585.554, a takođe ovaj restoran je svetski rekorder sa 16.823 uslužena gosta u jednom danu (12. mart 1991) i te godine je usluženo 2.816.206 gostiju.
Za uspeh koji traje 35 godina zaslužni su pre svega zaposleni u kompaniji, ali i partneri McDonald’s-a, lokalni dobavljači koji poštuju sve procedure i pravila kada je bezbednost hrane u pitanju i koji svakodnevno isporučuju sveže namirnice restoranima.
Svemu što je poslovno u Srbiji uradio McDonald’s dodatnu vrednost daje i to što je kompanija svih ovih godina pouzdan partner zajednici kroz različite akcije koje ili samostalno pokreće ili se priključuje akcijama od opšteg značaja koje iniciraju vladin sektor, nevladine organizacije i udruženja građana.
Od podrške najmlađima, preko donacija obrazovnim ustanovama, zdravstvenim ustanovama, preko sportskih manifestacija i studentskih aktivnosti, do kulturno-umetničkih dešavanja i podrške ugroženim članovima naše zajednice, a naročito inkluzijom osoba sa posebnim potrebama koje godinama rade u McDonald’s restoranima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
Kad Radeta Rakočevića pitate koliko biznisa je pokrenuo za svojih prvih 50 godina, treba mu malo vremena da prebroji. Iskreno odgovara da je investirao dosad u petnaestak privatnih kompanija iz Srbije, uspe...
Cake news Čaršavi Vesti iz izdanja Investicije
Prvi ašov nije ni zaboden, a cena stadiona se više nego udvostručila. Kada je Vučić 2015. prvi put obećao izgradnju nacionalnog stadiona, rekao je da će koštati 150 miliona evra, što je cifra kojom su barata...
Da li su visoke cene sa kojima se susrećemo u prodavnicama rezultat preteranih marži trgovaca, i bogaćenja primarnih proizvođača, odnosno ratara i farmera? Prvi se bore sa manjom prodajom, drugi propadaju. D...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE