
Samo nam nemojte odmagati
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
„Oblakoder” nije samo magazin za mlade, već i njihovo glasilo jer redakciju čini pet mladih devojaka. Osnovala ga je Marina Zec, sada doktorantkinja Fakulteta dramskih umetnosti, gde predaje i radijsku produkciju, a u trenutku osnivanja, tek svršena studentkinja novinarstva.
„Htela sam nešto više i onda se oko te ideje okupila ekipa mladih novinara. U tom trenutku, to je bila potreba za stvaranjem, ali i ekonomska potreba za poslom kakav tada nije postojao za nas”, kaže ona.
„Oblakoder“ je ušao u petu godinu postojanja. Kada pogledate unazad, ima li nešto što biste promenili?
„Oblakoder“ kao firma je nastao godinu-dve nakon što je lansiran na internetu i nakon što se naša redakcija okupila. Ne bih menjala ništa jer je njemu bio potreban taj početni volonterski osećaj i vajb među ljudima koji su ga stvarali.
Čim smo pokrenuli sajt, raspisali smo i konkurs za saradnike i u trenutku nam se javilo 20 ljudi. Sastajali smo se po kafićima i različitim mestima u gradu. To je ispalo odlično, jer smo bili upućeni na različita mesta i na kulturne centre, na lokale gde se ljudi okupljaju i u komunikaciji sa njima i „Oblakoder“ je organski rastao.
U jednom trenutku, kada je postalo ozbiljnije, transformisali smo se u pravu profesionalnu redakciju i nakon toga je morao i da se kompresuje jer nije bilo moguće voditi posao sa 50 ljudi, a da u tom momentu imate 25 godina. Bilo je dosta zahtevno, ali ne bih menjala tu naivnost koja je postojala na početku. To je jedna od onih situacija kada ne znate u šta se upuštate, jer da ste znali, niste sigurni da li biste zaista to i uradili.
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
Kad Radeta Rakočevića pitate koliko biznisa je pokrenuo za svojih prvih 50 godina, treba mu malo vremena da prebroji. Iskreno odgovara da je investirao dosad u petnaestak privatnih kompanija iz Srbije, uspe...
Cake news Čaršavi Vesti iz izdanja Investicije
Prvi ašov nije ni zaboden, a cena stadiona se više nego udvostručila. Kada je Vučić 2015. prvi put obećao izgradnju nacionalnog stadiona, rekao je da će koštati 150 miliona evra, što je cifra kojom su barata...
Da li su visoke cene sa kojima se susrećemo u prodavnicama rezultat preteranih marži trgovaca, i bogaćenja primarnih proizvođača, odnosno ratara i farmera? Prvi se bore sa manjom prodajom, drugi propadaju. D...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE