Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Recite zbogom „ultimativno“ sivoj i jarkim fluo bojama. Godina 2022. će biti potpuno ljubičasti svet, tačnije Very Peri boja će dominirati scenama u narednim mesecima. Mešavina mirne plave sa tendencijom ljubičaste i primesom crvene. Nijansa koja se već naveliko našla na modnoj pisti i crvenom tepihu, protagonista neobične i intenzivno jake šminke očiju i hrabrog bojenja kose, sve što sugeriše ličnu inventivnost i smelu maštu.
Posle mnogih neizvesnosti 2020/21. godine, vreme je da se prihvati oprez i podstakne optimizam ovog trenutka, nijansa koja predstavlja budućnost u novom svetlu, koja je savršena da ponese ta osećanja.
Na modnim revijama za proleće 2022. zapažena je čudna plava boja koja kombinuje eleganciju sa cool mladalačkim stavom, bilo u obliku svetlucavih senki za oči, smele boje kose ili živopisnog laka za nokte. Kao da svet više ne želi da miruje i čeka. Boja koja stvara beskonačne hromatske mogućnosti i koja se dobro ponaša u dodavanju dodatnog twista sa određenom dozom hrabrosti i rizika. Od ultra šik Chanel torbe do sportskog stila odeće, romantičnih cvetnih haljina, kardigana u boji slatkiša, sve se stapa u ovoj boji i njenim nijansama.
Ljubičasta je u stvari komplementarna boja žute i narandžaste i zato uz nju braon sija kontrastno. Nije slučajno da šminka ove nijanse savršeno ide na tamne oči, a još više na zelene. To je jedna vrlo validna alternativa klasičnom crnom smoky makeup-u, samo korak dalje i korak luđe.
Rastuća popularnost video-igrica, virtuelne stvarnosti i digitalne umetnosti takođe je doprinela izboru za ovakav kolorit, jer su nas fizički i digitalni svet postali sve bliži. Nema sumnje da su svetlucave boje i nijanse ekrana video-igara uticale na korišćenje Very Peri u svakodnevnom životu, jer i to je ono što se dešava oko nas. Osim što je to ton koji preovladava u igricama, koje su jako kontrastne i popularne među generacijom Z, to je u isto vreme nijansa koja se nalazi u prirodi i emituje harmoniju i mir, a vezana je za biljke, za lavandu i jorgovan, kao i za neobične zalaske sunca i boje odsjaja vodenih površina.
Neki ovu estetiku povezuju sa Y2K estetikom, takođe poznatom kao Kaybag estetika, koja je u popularnoj kulturi preovladavala od otprilike 1995. do 2004. godine, a koju karakteriše poseban estetski period u modi, hardverskom dizajnu, muzici, nameštaju, estetici koja blista tehnološkim optimizmom, ponekad baš bukvalno.
Nakon svega ova boja nudi novu perspektivu i, ako ništa drugo, bar je nova boja!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE