Vesti iz izdanja

30.04.2024. 06:12

Štampano izdanje Nove ekonomije

Autor: Dimitrije Gašić

NAPRAVILI SMO BUM, SLEDE SLATKE MUKE

INTERVJU Vladimir Stanković, osnivač konferencije Biznis priče

Vladimir Stanković, foto: Konferencija Biznis priče

Veliki broj mladih perspektivnih biznisa i njihovih osnivača okupilo se početkom aprila u Novom Sadu, u najvećoj hali Novosadskog sajma, da čuju iskustva uspešnih ljudi, prošire listu kontakata i ostvare saradnju u budućnosti. To je i poenta ovakvih događaja koje, do sada, nismo imali na ovim prostorima

Preko hiljadu i po mladih zainteresovanih da naprave svoju kompaniju ili da je prošire sklapanjem novih saradnji, tokom dva dana konferencije, prisustvovalo je predavanjima onih koji imaju šta da kažu. Između predavanja se minglovalo. Tek je druga po redu konferencija, a organizatori su uspeli da uvaže sve sugestije prošlogodišnjih učesnika i daju prostor i vreme uzajamnom upoznavanju i razmeni ideja. Koristeći nove tehnologije, putem aplikacije mogli su da zakažu druženje sa predavačima ili drugim učesnicima u prostorijama za networking. O utiscima i narednoj konferenciji Biznis priče koja je već najavljena za april 2025. razgovarali smo sa Vladimirom Stankovićem, osnivačem podkasta i istoimene konferencije.

Završena je druga po redu konferencija Biznis priče, a ako gledamo statistiku i brojke, da li je ovogodišnja ispunila očekivanja organizatora?

Ovogodišnja konferencija ne samo da je ispunila naša očekivanja, već ih je i premašila. Ne samo statistički, već i sadržajno. Prošle godine smo napravili odličnu osnovu, pa uz takvu ekipu nije bilo teško povećati prostor sa 1.150 na 6.000 kvadrata i broj učesnika sa 600 na preko 1.500. Uvek može bolje, pa smo zato tražili od učesnika da nam kažu sve svoje sugestije, pohvale i kritike, kako bismo narednu konferenciju podigli na još viši nivo. Već narednog dana se ceo organizacioni tim okupio na sastanku kako bismo diskutovali o sugestijama i potrudili se da unapredimo šta možemo za narednu godinu.

Foto: V. Veličković

Učesnici su imali prilike da koriste aplikaciju za networking i direktno zakazivanje upoznavanja sa ostalim učesnicima. Kako ste zadovoljni upotrebom ove inovacije?

Velika novina ove godine bila je Biznis priče aplikacija za umrežavanje, preko koje su naši gosti mogli da pronađu druge učesnike, umreže se sa njima, razmene poruke i pozive, i zakažu sastanke u posebnom prostoru u okviru konferencije. Moram priznati da smo bili malo skeptični po pitanju aplikacije i njene funkcionalnosti, ali na naše oduševljenje ispostavilo se da je aplikacija bila veoma korisna učesnicima, čak se koristi i nakon završene konferencije.

Šta, po vašem mišljenju, konferenciju Biznis priče čini najposećenijom u Srbiji, zbog čega je s pravom dobila epitet Vojvođanski Davos?

Ove godine konferenciju smo podigli na nivo koji nije viđen kod nas. Potrudili smo se da sve bude na vrhunskom nivou kako bi gosti imali potpuni ugođaj i sa lakoćom se edukovali i umrežavali. Sve je na svetskom nivou – od samog programa, predavanja, prostora, umrežavanja, zabavnog sadržaja, i naravno energije učesnika.

Mislim da veliki deo ovogodišnjeg uspeha leži u tome što smo poslušali sugestije prošlogodišnjih učesnika i ovogodišnju konferenciju obogatili dodatnim networking događajima, aplikacijom, radionicama i žurkama, sve sa ciljem da naši učesnici upoznaju kolege iz svoje i drugih branši, i pronađu nova partnerstva i poslovne prilike.

Foto: V. Veličković

Iako se čini daleko, naredna konferencija zakazana je opet za početak aprila sledeće godine.

Sledeća Biznis priče konferencija zakazana je za 2. i 3. april 2025, i održaće se na Novosadskom sajmu. S obzirom na to da smo ovogodišnjom konferencijom napravili veliki „bum“, slede nam slatke muke. Ako smo ove godine imali skoro trostruko više učesnika od prošle, gde smestiti sve te učesnike naredne godine? Neću otkrivati mnogo, ali mogu sa sigurnošću da kažem da ćemo uzeti u obzir sve sugestije ovogodišnjih učesnika kako bismo podigli narednu konferenciju na još viši nivo. Možete očekivati još više opcija za strukturirano umrežavanje, bogatiji sadržaj, još više predavača i izlagača, i još bolju uslugu.

Šta je najveća vrednost ovakvih događaja, mogućnost da se čuju iskustva uspešnih ljudi ili uzajamno upoznavanje i sklapanje saradnje ili nešto treće što se na prvi pogled ne vidi?

Pored predavanja glavni akcenat je na umrežavanju učesnika. I prošle i ove godine su na konferencijama sklopljeni mnogi poslovi, napravljena nova partnerstva i rodilo se mnogo novih ideja. I sam sam dobio nekoliko biznis ideja i pronašao partnere na konferencijama, i to je upravo ono što sam poželeo svim učesnicima na otvaranju. Osim predavanja, održali smo četiri radionice sa našim partnerima – radionice tompusa, vina, viskija i uparivanja hrane i piva. Tu su učesnici mogli dodatno da se opuste i upoznaju neke nove ljude, dok uče nešto korisno i važno u biznis svetu.

U okviru konferencije odvojili smo i izlagački deo, gde su mnoge naše firme i organizacije iz različitih sektora izložile svoj rad i proizvode, i razgovarale sa učesnicima.

Naravno, Biznis priče konferencija ne bi bila to što jeste bez zabavnog programa. Prvo veče održali smo svečanu večeru uz vrhunsku kuhinju i muziku za VIP goste i predavače, a nakon toga i žurku za sve učesnike konferencije. Na zatvaranju konferencije je Saša Matić održao koncert koji je organizovan ekskluzivno samo za naše učesnike.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.