Vesti iz izdanja

30.04.2025. 06:00

A1 Srbija

Autor: Nova ekonomija

Nudimo jasne i predvidive uslove

INTERVJU: Đorđe Vuksanović, glavni direktor za rezidencijalne korisnike A1 Srbija

Foto: Vojislav Vujanić

Danas su korisnici informisaniji, zahtevniji i traže jednostavna, brza i fleksibilna rešenja. Mlađe generacije, koje su odrasle uz tehnologiju, očekuju stalnu povezanost – za njih je to osnovna potreba, poput struje ili vode

NE logo za pitanje u intervjuu Po čemu se A1 Srbija izdvaja na konkurentnom telekomunikacionom tržištu i šta to govori o pravcu kompanije?

Telekomukaciono tržište u Srbiji je izuzetno dinamično, ali nas to u A1 motiviše da budemo brži, fleksibilniji i inovativniji. Naša vizija je jednostavna – korisnicima želimo da pružimo najbolje digitalno iskustvo, bilo da su privatni korisnici ili kompanije. Četvrtu godinu zaredom proglašeni smo za najbržu mobilnu mrežu u Srbiji prema Ookla®, tvorcima Speedtest® platforme. Sa više od 2.600 baznih stanica drugi smo najveći operator u zemlji, što potvrđuje ozbiljnost našeg ulaganja u infrastrukturu.

Ono što nas zaista izdvaja su inovativna rešenja. A1 Pametno putno osiguranje, koje se automatski aktivira prelaskom granice, već je „putovalo” sa korisnicima kroz 134 zemlje. A1 MultiSIM omogućava korisnicima da budu povezani na više uređaja istovremeno, bez telefona kraj sebe. Više od 1,3 miliona korisnika koristi VoLTE tehnologiju za kristalno čist zvuk i bržu uslugu. Sve ove inovacije pokazuju jasan pravac – A1 ne nudi samo „signal“, već aktivno oblikuje digitalni stil života.

NE logo za pitanje u intervjuu Kako se menjaju potrebe korisnika, naročito mlađih generacija?

Danas su korisnici informisaniji, zahtevniji i traže jednostavna, brza i fleksibilna rešenja. Mlađe generacije, koje su odrasle uz tehnologiju, očekuju stalnu povezanost – za njih je to osnovna potreba, poput struje ili vode. U A1 ne čekamo pitanja korisnika – trudimo se da njihove potrebe predvidimo. Tako je nastao A1 MultiSIM, kao odgovor na korišćenje više uređaja istovremeno. Omogućili smo korisnicima da omiljene streaming servise aktiviraju direktno kroz Moj A1 aplikaciju, kao dodatak uz postpaid paket – bez potrebe za dodatnim nalozima i pretplatama. Zato A1 nije samo telco operator, već digitalni partner – neko ko razume šta znači živeti, raditi i stvarati u savremenom digitalnom svetu.

NE logo za pitanje u intervjuu Gde su danas najveće investicije A1 i zašto?

Najvažniji pravac razvoja za A1 jeste prelazak iz mobilnog u konvergentnog operatora – koji objedinjuje mobilne i fiksne usluge. Početkom ove godine stigli smo do prvih 100.000 domaćinstava u Beogradu, Nišu i Kragujevcu. Nudeći brz kućni internet putem optike i Xplore A1 TV aplikaciju, korisnicima omogućavamo da televiziju gledaju kako žele – bilo kada, bilo gde, na više uređaja. Ušli smo i u partnerstva sa Netflix om i SkyShowtime i prvi omogućili korisnicima da sve plaćaju kroz jedan račun. Ove godine lansiramo i 5G mrežu, ukoliko bude dodeljen spektar, dok iskustvo iz drugih tržišta – poput Austrije i Slovenije – gde već gradimo privatne 5G mreže za industriju, primenjujemo i ovde. Zanimljivo je i to da A1 već omogućava korišćenje 5G mreže u roaming-u, i pre njenog komercijalnog lansiranja u Srbiji. Sve to govori o jasnoj i dugoročnoj strategiji – ulaganje u tehnologiju koja korisnicima donosi vrednost danas, ali i osigurava održiv razvoj.

NE logo za pitanje u intervjuu U vremenu kada korisnici sve češće izražavaju nepoverenje prema tržišnim uslovima i promenama koje dolaze „preko noći“ vi nudite dogovor koji važi 24 meseca bez nepredviđenih troškova. Šta stoji iza poruke „Dogovor važi“ i koliko korisnici cene sigurnost i transparentnost?

Korisnici su umorni od iznenađenja – naročito onih na računu. A1 nudi jasne i predvidive uslove – 24 meseca bez skrivenih troškova, dodatnih naknada i promena cena. Za sve koji zaključe ili obnove postpaid ugovor – dogovor zaista važi. U vremenu kada se cene često menjaju bez najave, mi nudimo stabilnost i sigurnost. Bilo da je reč o studentu, porodici ili malom biznisu – korisnici žele da mogu da planiraju budžet bez neprijatnih iznenađenja. Jedina iznenađenja u A1 su pozitivna, u vidu posebnih pogodnosti za sve korisnike koji posete šopove širom Srbije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.