Međunarodna kompanija Siberian Wellness postala je vlasnik fabrike Dahlia u kojoj se proizvode različiti brendovi. Tako je je tradicija koja traje skoro jedan vek nastavljena zahvaljujući sibirskom brendu, koji već 26 godina proizvodi kvalitetne proizvode za lepotu i zdravlje i plasira ih u 60+ zemalja sveta.
Kupovina proizvodne platforme u Srbiji je deo strategije razvoja na Balkanu i u celoj Evropi. Detaljnije će nam o tome ispričati predsednica Siberian Wellness-a Tatjana Gorohovska.
Tatjana Gorohovska, predsednika Siberian WelnessSiberian Welness
Odakle ideja za proširenje proizvodnje i kupovinu fabrike u Srbiji?
Kompanija Siberian Wellness uspešno posluje od 1996. godine i jedan od ciljeva Kompanije je da stvara centre intelektualnih i proizvodnih vrednosti širom sveta. Od 2004. godine smo počeli da proširujemo broj zemalja u kojima smo prisutni. Na početku puta smo razvijali međunarodnu prodaju, ali vremenom smo počeli da radimo i u smeru stvaranja lokalnih proizvodnih kapaciteta. Razvijajući međunarodni biznis shvatili smo sa kojim vrednostima i ponudama možemo izaći na svako konkretno tržište. Pravilan odgovor na ovo pitanje nam omogućava da pronađemo svog potrošača.
U Srbiji radimo skoro 10 godina, tako da smo dobro proučili i specifičnosti ove zemlje i vidimo veliki potencijal za nadgradnju saradnje.
Iskustvo koje imamo u poslovanju nam je pokazalo da razvoj proizvodnje na novim tržištima zahteva i vreme i resurse, ali pritom otvara i perspektivu za rapidan rast Kompanije. Zbog toga je mogućnost da preuzmemo fabriku Dahlia odlična investicija u naš razvoj.
Transakcija vredna 15 miliona evra, kojom su obuhvaćeni kompletan proizvodni pogon fabrike, zemljište na kojoj se nalazi i sve postojeće tehnologija. Ova transakcija je rezultat našeg planskog rada, koji je usmeren na globalno proširenje. Sada je tačka od koje ćemo rasti na Balkanu.
Da li se postojeći kapaciteti fabrike uklapaju u ciljeve brenda Siberian Wellness?
Svaki izlazak u novu zemlju počinje od istraživanja tržišta: eksperti ocenjuju investicionu atraktivnost. Na rezultat utiču broj stanovnika, kvalitet života i dugovečnost, kupovna moć, obim tržišta, iskustva konkurencije i mnogi drugi faktori.
Tehnološki nivo fabrike Dahlia nam omogućava da stvaramo proizvode, koji su u skladu s našim visokim zahtevima prema nivou kvaliteta, dok nam proizvodni kapaciteti omogućavaju da ostvarimo ogroman rast komercijalnog segmenta. Planiramo ne samo da kreiramo proizvode Siberian Wellness-a, već i da proširimo mogućnosti fabrike za proizvodnju kozmetike pod brendovima na koje su navikli stanovnici Srbije.
Tim Siberian Wellness-a pomno prati sve faze proizvodnje, počevši od pažljivog odabira sirovina do logistike, što nam omogućava da obezbedimo bezopasnost, kvalitet i krajnji proizvod, koji će biti ekološki. Drago nam je što smo dobili mogućnost da u samom centru Evrope kupimo fabriku, koja ima skoro stogodišnju tradiciju proizvodnje kozmetičkih proizvoda. Pritom na površini od 4200 m2 se nalaze postojeće proizvodne platforme, na kojima je najsavremenija oprema.
Spremni smo da ujedinimo znanja i kompetencije, da radimo zajedno s postojećim talentovanim timom, da obogatimo recepture brendova fabrike Dahlia i da proširimo proizvodni asortiman. Težićemo da Dahlia postane lider u proizvodnji prirodnih kozmetičkih proizvoda na Balkanu, a vremenom i u celoj Evropi.
Šta će ostati isto u kompaniji Dahlia i koje promene očekuju fabriku?
Želimo da sačuvamo prepoznatljivost brenda Dahlia, ali da proizvodi izgledaju savremenije i aktuelnije. Planiramo rebrending već sledeće godine. U proizvodnji će se koristiti ne samo prirodne sirovine iz ekološki čistih delova Sibira: planiramo da stvorimo liniju srpske kozmetike uz korišćenje lokalnih prirodnih sastojaka i da proširimo asortiman inovativnim proizvodima. Aktivno pratimo sve napredne globalne trendove i obavezno ćemo ih implementirati u fabrici Dahlia. Planiramo da napravimo brendove koji se proizvode u srpskoj fabrici, koji su dostupni u svih 60+ zemalja, gde se prodaju proizvodi Siberian Wellness-a. S obzirom da su većina naših potrošača dame, pre svega personalizovana rešenja smo počeli da stvaramo upravo za njih – prilikom stvaranja linija proizvoda za očuvanje zdravlja žena.
Siberian Wellness je poznat kao ekološki osvešćen brend. Na koji način se EKO koncepcija uklapa u poslovanje u Srbiji?
Briga o životnoj sredini je ključna vrednost Siberian Wellness-a. Od samog početka nam je prioritet brižljiv odnos prema prirodi i resursima, a takođe i poslovanje u skladu sa principima kontinuiranog razvoja. Postavljamo sebi visoke zahteve, čak i više nego što to propisuje država. Sve proizvodne platforme Siberian Wellness-a imaju najsavremenije sisteme za prečišćavanje vode i vazduha – sara-dnici često kažu da je kod nas „izdah čistiji od udaha“. Bogato iskustvo građenja proizvodnih procesa će se implementirati i u Dahlia kako bi uticaj na životnu sredinu bio minimalan.
Kakve planove imate za budućnost?
Predstoji puno ambicioznih planova i novih projekata. Upravo sada u “Daliji” pokrećemo proizvodnju sopstvenih trgovinskih marki.
Takođe zahvaljujući eco-friendly srpskim zakonima imamo mogućnost da obnovimo proizvodnju ekoloških sredstava za domaćinstvo.
Nadamo se da će proizvodi Dahlia, Siberian Wellness-a, kao i vrednosti naše kompanije, pronaći put do potrošača Srbije i Balkana, Evrope i Turske. U dugoročnim planovima nam je izvoz proizvoda koji se proizvode u “Daliji” u sve zemlje u kojima je prisutna kompanija. radujemo se novim izazovima i novim interesantnim projekatima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok