Vesti iz izdanja

30.05.2021. 17:52

Autor: Kompanija dm – najveći drogerijski lanac u Evropi

Postavljamo standarde održivog razvoja

Uspešne priče

U periodu kada se cela planeta suočava s mnogobrojnim ekološkim i zdravstvenim izazovima, pokazuje se da je dobrodošla svaka podrška privatnog sektora, ali i da velike kompanije mogu biti snažni pokretači promena. Tako su dm drogerie markt i Adria Media Group 2019. godine pokrenule projekat „Zasadi drvo“ i počele zajedničkim snagama da deluju u pravcu ozelenjavanja i pošumljavanja Srbije. Tim povodom, Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija, govori o ovoj masovnoj ekološkoj akciji, ali i o drugim zelenim inicijativama kompanije dm.

Srbija bogatija za 153.000 stabala zahvaljujući dm-u, Adria Media Group i partnerima

„Kompanija dm neguje dugogodišnju ekološku tradiciju, koja proističe iz filozofije poslovanja zasnovane na održivom razvoju. Mnogobrojnim aktivnostima i projektima u ovoj oblasti nastavljamo da razvijamo svest o značaju zaštite životne sredine. Projekat ’Zasadi drvo’ je nešto na šta smo posebno ponosni jer pokazuje našu požrtvovanost i angažovanost u ovom segmentu. Pokrenuli smo ga u trenutku kad nam je priroda poručila da od nas očekuje nešto zauzvrat“, izjavio je Predrag Petrović i dodao da se najveći doprinos ovog projekta ogleda u tome što su podstakli i druge kompanije i pojedince da započnu slične poduhvate i učestvuju u ozelenjavanju Srbije.

„Posebnu zahvalnost dugujemo našim zaposlenima, koji su pokazali izuzetnu privrženost ovom projektu, kao i mnogobrojnim volonterima koji su se priključili akcijama sadnje. Izvanredni rezultati projekta ’Zasadi drvo’ svedoče koliko toga zajedno možemo da postignemo i doprinesemo da naša zemlja bude zelenije i lepše mesto za život“, istakao je Petrović.

Od 2019. godine do kraja drugog talasa projekta, Srbija je postala bogatija za 153.000 stabala. Pokretači projekta „Zasadi drvo“ prilagođavali su svoje akcije u periodu za nama, organizujući sadnje u malim grupama i uz poštovanje svih epidemioloških mera. Pored učešća u sadnjama širom naše zemlje, volonteri i zaposleni u dm-u vredno su prikupljali seme i u oktobru prošle godine sakupili su ukupno 1,5 tona semena.

Kompanija dm i Adria Media Group pokrenule su projekat „Zasadi drvo“ u saradnji s Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokretom gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije i Botaničkom baštom „Jevremovac“, a u 2020. godini inicijativi su se pridružila još dva partnera – Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu.

Održivo poslovanje u svim segmentima

Pored toga što je najveći drogerijski lanac u Evropi, dm dugi niz godina postavlja standarde održivosti, ukazujući na neophodne promene u poslovanju kompanija zasnovanom na eksploatisanju prirode. Kako Petrović ističe, kroz mnogobrojne ekološke inicijative i asortimansku ponudu, dm kontinuirano edukuje svoje zaposlene, ali i kupce, na koji način mogu da doprinesu očuvanju životne sredine.

„Kompanija dm teži da u svakom segmentu poslovanja deluje održivo i da poveća pozitivan uticaj na životnu sredinu. Posvećenost našeg drogerijskog lanca održivom razvoju najviše se ogleda u ekološkoj osvešćenosti kompanije, koja je uveliko postala deo njenog identiteta“, rekao je Petrović. 

Vođen tom misijom, dm je postavio niz kriterijuma održivosti unutar ciklusa proizvodnje, pakovanja i transporta, kao što su: biorazgradiva ambalaža, prirodna kozmetika, proizvodi privatne robne marke koji ne sadrže mikroplastiku, delovi asortimana od recikliranog materijala i artikli za višekratnu upotrebu. Pored toga, kompanija je među prvima 2019. godine u potpunosti povuklа plastične ambalažne kese iz prodaje, a još u junu 2012. godine kupcima ponudila alternativu u vidu pamučnih trajnih torbi sa doživotnom garancijom – ukoliko se torba ošteti može besplatno da se zameni u bilo kojoj dm drogeriji za novu.

Očuvanje prirode kroz eko-ponudu u dm drogerijama

U širokom asortimanu dm proizvoda mogu se pronaći mnogobrojne privatne robne marke, kao što su Denkmit, alverde, Saugstark&Sicher i druge. Jedan od primera brižljivijeg odnosa prema prirodi jeste linija nature u okviru proizvoda dm robna marka, koja predstavlja ekološki prihvatljiviju alternativu konvencionalnim proizvodima za domaćinstvo, negu i čišćenje. Brojni proizvodi dm privatnih robnih marki nose eko-oznake koje podrazumevaju ispunjenje visokih standarda u proizvodnji.

Iz dm-a poručuju da će i u narednom periodu nastaviti da obogaćuju svoj zeleni asortiman, istovremeno edukujući širu javnost o svakodnevnim aktivnostima i navikama koje pozitivno utiču na naše neposredno okruženje i celokupno zdravlje planete.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.