NE MOŽETE SE IGRATI CENAMA
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
U periodu kada se cela planeta suočava s mnogobrojnim ekološkim i zdravstvenim izazovima, pokazuje se da je dobrodošla svaka podrška privatnog sektora, ali i da velike kompanije mogu biti snažni pokretači promena. Tako su dm drogerie markt i Adria Media Group 2019. godine pokrenule projekat „Zasadi drvo“ i počele zajedničkim snagama da deluju u pravcu ozelenjavanja i pošumljavanja Srbije. Tim povodom, Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija, govori o ovoj masovnoj ekološkoj akciji, ali i o drugim zelenim inicijativama kompanije dm.
Srbija bogatija za 153.000 stabala zahvaljujući dm-u, Adria Media Group i partnerima
„Kompanija dm neguje dugogodišnju ekološku tradiciju, koja proističe iz filozofije poslovanja zasnovane na održivom razvoju. Mnogobrojnim aktivnostima i projektima u ovoj oblasti nastavljamo da razvijamo svest o značaju zaštite životne sredine. Projekat ’Zasadi drvo’ je nešto na šta smo posebno ponosni jer pokazuje našu požrtvovanost i angažovanost u ovom segmentu. Pokrenuli smo ga u trenutku kad nam je priroda poručila da od nas očekuje nešto zauzvrat“, izjavio je Predrag Petrović i dodao da se najveći doprinos ovog projekta ogleda u tome što su podstakli i druge kompanije i pojedince da započnu slične poduhvate i učestvuju u ozelenjavanju Srbije.
„Posebnu zahvalnost dugujemo našim zaposlenima, koji su pokazali izuzetnu privrženost ovom projektu, kao i mnogobrojnim volonterima koji su se priključili akcijama sadnje. Izvanredni rezultati projekta ’Zasadi drvo’ svedoče koliko toga zajedno možemo da postignemo i doprinesemo da naša zemlja bude zelenije i lepše mesto za život“, istakao je Petrović.
Od 2019. godine do kraja drugog talasa projekta, Srbija je postala bogatija za 153.000 stabala. Pokretači projekta „Zasadi drvo“ prilagođavali su svoje akcije u periodu za nama, organizujući sadnje u malim grupama i uz poštovanje svih epidemioloških mera. Pored učešća u sadnjama širom naše zemlje, volonteri i zaposleni u dm-u vredno su prikupljali seme i u oktobru prošle godine sakupili su ukupno 1,5 tona semena.
Kompanija dm i Adria Media Group pokrenule su projekat „Zasadi drvo“ u saradnji s Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokretom gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije i Botaničkom baštom „Jevremovac“, a u 2020. godini inicijativi su se pridružila još dva partnera – Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu.
Održivo poslovanje u svim segmentima
Pored toga što je najveći drogerijski lanac u Evropi, dm dugi niz godina postavlja standarde održivosti, ukazujući na neophodne promene u poslovanju kompanija zasnovanom na eksploatisanju prirode. Kako Petrović ističe, kroz mnogobrojne ekološke inicijative i asortimansku ponudu, dm kontinuirano edukuje svoje zaposlene, ali i kupce, na koji način mogu da doprinesu očuvanju životne sredine.
„Kompanija dm teži da u svakom segmentu poslovanja deluje održivo i da poveća pozitivan uticaj na životnu sredinu. Posvećenost našeg drogerijskog lanca održivom razvoju najviše se ogleda u ekološkoj osvešćenosti kompanije, koja je uveliko postala deo njenog identiteta“, rekao je Petrović.
Vođen tom misijom, dm je postavio niz kriterijuma održivosti unutar ciklusa proizvodnje, pakovanja i transporta, kao što su: biorazgradiva ambalaža, prirodna kozmetika, proizvodi privatne robne marke koji ne sadrže mikroplastiku, delovi asortimana od recikliranog materijala i artikli za višekratnu upotrebu. Pored toga, kompanija je među prvima 2019. godine u potpunosti povuklа plastične ambalažne kese iz prodaje, a još u junu 2012. godine kupcima ponudila alternativu u vidu pamučnih trajnih torbi sa doživotnom garancijom – ukoliko se torba ošteti može besplatno da se zameni u bilo kojoj dm drogeriji za novu.
Očuvanje prirode kroz eko-ponudu u dm drogerijama
U širokom asortimanu dm proizvoda mogu se pronaći mnogobrojne privatne robne marke, kao što su Denkmit, alverde, Saugstark&Sicher i druge. Jedan od primera brižljivijeg odnosa prema prirodi jeste linija nature u okviru proizvoda dm robna marka, koja predstavlja ekološki prihvatljiviju alternativu konvencionalnim proizvodima za domaćinstvo, negu i čišćenje. Brojni proizvodi dm privatnih robnih marki nose eko-oznake koje podrazumevaju ispunjenje visokih standarda u proizvodnji.
Iz dm-a poručuju da će i u narednom periodu nastaviti da obogaćuju svoj zeleni asortiman, istovremeno edukujući širu javnost o svakodnevnim aktivnostima i navikama koje pozitivno utiču na naše neposredno okruženje i celokupno zdravlje planete.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
U proteklih desetak godina država je određenim reformama znatno olakšala položaj preduzetnika i posebno preduzetnika paušalaca. Međutim, i pored primetnog napretka, postoji čitav niz problema koji dovode pau...
Mešanje države u određivanje cena generalno nije poželjno, to je antitržišna mera koja ne može da da velike rezultate, a može da nanese i određene štete. Mi ne znamo ko i na koji način odlučuje u p...
Održivost Vesti iz izdanja građevinarstvo
Od septembra ove godine, funkcionišemo po principu dualnog brenda, gde je wienerberger krovni brend svim proizvodnim brendovima, na globalnom tržištu ali i u Srbiji, što predstavlja prvi korak u pripremi dal...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE