Vesti iz izdanja

01.06.2023. 00:10

Neoplanta

Autor: Nova ekonomija

Tako fina Patelina, po ukusu potrošača

Irma Bošković, menadžer za istraživanje i razvoj, Neoplanta

Foto: Neoplanta

Irma Bošković, menadžer za istraživanje i razvoj, Neoplanta

Tržište u prehrambenoj industriji se konstantno menja, a kompanija Neoplanta ide u korak sa promenama. Vest koja je odjeknula ovog proleća je vest o novoj i unapređenoj recepturi paštete Patelina, čije je pakovanje ujedno i redizajnirano. Da li ste zadovoljni ovim promenama i standardom koji ste postavili konkurenciji?

Kontinuiran posao svih nas u industriji jeste praćenje promena na tržištu i prilagođavanje istim.

Tako se i naši brendovi menjaju tokom godina jer se trudimo da ponudimo potrošačima prave proizvode.

Patelina kao brend, koji je dugo godina prisutan, zahtevao je da nastavi da se razvija u korak sa promenama, tako smo i ušli u ovaj projekat. Podrazumevao je složen i dug proces unapređenja postojećih živinskih receptura, zadržavanje prepoznatljivih ukusa iz ribljeg segmenta, novu komunikacionu platformu, kao i nov dizajn čitavog portfolija.

Kada je reč o samoj novoj recepturi, kakve nam benefite donosi unapređena Tako fina, pašteta Patelina u smislu nutritivnih vrednosti? Što se novog dizajna tiče, da li je inspirisan nekim određenim konceptom ili temom?

Vodeći se prepoznatljivošću ukusa i zadovoljstvom potrošača u našem segmentu tuna pašteta, koje su već godinama među najprodavanijim, odlučili smo se za unapređenje živinskog segmenta koje je imalo za cilj da ponudi što ukusniju i bolju paštetu.

Tako su nastale recepture pileće i pileće Junior Patelina ,koje su napravljene od pilećeg filea i bataka, a istim pravcem smo se vodili kad smo razvijali i nove ukuse, ćureću i pikant. Kao krajnji rezultat, dobili smo paštetu koja je „tako fina“, jedinstvenog ukusa i istančane arome. Naša Patelina je „tako fina“, da i svoj TV spot ima.

Neoplanta: Ukidanje Zakona o konverziji zemljišta je veliki benefit za državu i lokalnu zajednicu

Kako izgleda razvoj jednog projekta?

Jedan razvojni projekat ovog tipa je i više nego kompleksan. Ne samo da je proces dugotrajan, već zahteva i kompletnu uključenost svih procesa unutar kompanije i koordinaciju istih.

Počev od detaljne analize tržišta i podataka koji će pomoći u donošenju odluka, ekspertskog znanja naših tehnologa, koji kreiraju ove ukusne proizvode, preko ostatka kompanije – vodeći računa o zalihama komponenti, pravovremenom poručivanju istih u skladu sa timeline-om, kao i adekvatno planiranje proizvodnje. Definitivno jedan zaokružen proces timskog rada i odgovornosti.

Uz Patelinu ste skoro od njenog nastanka. Kroz kakve je sve promene ova pašteta prošla prethodnih godina i da li su noviteti donosili pozitivna iskustva?

Patelina je od svog nastanka bila brend koji je prepoznat kao drugačiji i inovativan.

Počev od samog oblika koji je i danas prepoznat kao jedan od njenih najbitnijih asseta, zbog čega smo ga i zadržali, pa preko ukusa,  sve do komunikacije. Tako je ona od početka nudila raznovrsne ukuse (letnje, zimske), multipakovanja, trudeći se da ide u korak sa svetskim  trendovima i da potrošačima ponudi raznovrsne ukusu, što je Patelinu i tada činilo inovativnim brendom. Želimo da nastavimo trend razvijanja brenda, koji je u skladu sa razvojem tržišta i željama naših potrošača.

Neoplanta je pripremila vredne poklone za sve mame koje su se porodile 1. februara u Novom Sadu

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.