Tržište u prehrambenoj industriji se konstantno menja, a kompanija Neoplanta ide u korak sa promenama. Vest koja je odjeknula ovog proleća je vest o novoj i unapređenoj recepturi paštete Patelina, čije je pakovanje ujedno i redizajnirano. Da li ste zadovoljni ovim promenama i standardom koji ste postavili konkurenciji?
Tako se i naši brendovi menjaju tokom godina jer se trudimo da ponudimo potrošačima prave proizvode.
Patelina kao brend, koji je dugo godina prisutan, zahtevao je da nastavi da se razvija u korak sa promenama, tako smo i ušli u ovaj projekat. Podrazumevao je složen i dug proces unapređenja postojećih živinskih receptura, zadržavanje prepoznatljivih ukusa iz ribljeg segmenta, novu komunikacionu platformu, kao i nov dizajn čitavog portfolija.
Kada je reč o samoj novoj recepturi, kakve nam benefite donosi unapređena Tako fina, pašteta Patelina u smislu nutritivnih vrednosti? Što se novog dizajna tiče, da li je inspirisan nekim određenim konceptom ili temom?
Tako su nastale recepture pileće i pileće Junior Patelina ,koje su napravljene od pilećeg filea i bataka, a istim pravcem smo se vodili kad smo razvijali i nove ukuse, ćureću i pikant. Kao krajnji rezultat, dobili smo paštetu koja je „tako fina“, jedinstvenog ukusa i istančane arome. Naša Patelina je „tako fina“, da i svoj TV spot ima.
Neoplanta: Ukidanje Zakona o konverziji zemljišta je veliki benefit za državu i lokalnu zajednicu
Kako izgleda razvoj jednog projekta?
Počev od detaljne analize tržišta i podataka koji će pomoći u donošenju odluka, ekspertskog znanja naših tehnologa, koji kreiraju ove ukusne proizvode, preko ostatka kompanije – vodeći računa o zalihama komponenti, pravovremenom poručivanju istih u skladu sa timeline-om, kao i adekvatno planiranje proizvodnje. Definitivno jedan zaokružen proces timskog rada i odgovornosti.
Uz Patelinu ste skoro od njenog nastanka. Kroz kakve je sve promene ova pašteta prošla prethodnih godina i da li su noviteti donosili pozitivna iskustva?
Počev od samog oblika koji je i danas prepoznat kao jedan od njenih najbitnijih asseta, zbog čega smo ga i zadržali, pa preko ukusa, sve do komunikacije. Tako je ona od početka nudila raznovrsne ukuse (letnje, zimske), multipakovanja, trudeći se da ide u korak sa svetskim trendovima i da potrošačima ponudi raznovrsne ukusu, što je Patelinu i tada činilo inovativnim brendom. Želimo da nastavimo trend razvijanja brenda, koji je u skladu sa razvojem tržišta i željama naših potrošača.
Neoplanta je pripremila vredne poklone za sve mame koje su se porodile 1. februara u Novom Sadu
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs