Tržište u prehrambenoj industriji se konstantno menja, a kompanija Neoplanta ide u korak sa promenama. Vest koja je odjeknula ovog proleća je vest o novoj i unapređenoj recepturi paštete Patelina, čije je pakovanje ujedno i redizajnirano. Da li ste zadovoljni ovim promenama i standardom koji ste postavili konkurenciji?
Kontinuiran posao svih nas u industriji jeste praćenje promena na tržištu i prilagođavanje istim.
Tako se i naši brendovi menjaju tokom godina jer se trudimo da ponudimo potrošačima prave proizvode.
Patelina kao brend, koji je dugo godina prisutan, zahtevao je da nastavi da se razvija u korak sa promenama, tako smo i ušli u ovaj projekat. Podrazumevao je složen i dug proces unapređenja postojećih živinskih receptura, zadržavanje prepoznatljivih ukusa iz ribljeg segmenta, novu komunikacionu platformu, kao i nov dizajn čitavog portfolija.
Želimo da nastavimo trend razvijanja brenda, koji je u skladu sa razvojem tržišta i željama naših potrošača
Kada je reč o samoj novoj recepturi, kakve nam benefite donosi unapređena Tako fina, pašteta Patelina u smislu nutritivnih vrednosti? Što se novog dizajna tiče, da li je inspirisan nekim određenim konceptom ili temom?
Vodeći se prepoznatljivošću ukusa i zadovoljstvom potrošača u našem segmentu tuna pašteta, koje su već godinama među najprodavanijim, odlučili smo se za unapređenje živinskog segmenta koje je imalo za cilj da ponudi što ukusniju i bolju paštetu.
Tako su nastale recepture pileće i pileće Junior Patelina ,koje su napravljene od pilećeg filea i bataka, a istim pravcem smo se vodili kad smo razvijali i nove ukuse, ćureću i pikant. Kao krajnji rezultat, dobili smo paštetu koja je „tako fina“, jedinstvenog ukusa i istančane arome. Naša Patelina je „tako fina“, da i svoj TV spot ima.
Jedan razvojni projekat ovog tipa je i više nego kompleksan. Ne samo da je proces dugotrajan, već zahteva i kompletnu uključenost svih procesa unutar kompanije i koordinaciju istih.
Počev od detaljne analize tržišta i podataka koji će pomoći u donošenju odluka, ekspertskog znanja naših tehnologa, koji kreiraju ove ukusne proizvode, preko ostatka kompanije – vodeći računa o zalihama komponenti, pravovremenom poručivanju istih u skladu sa timeline-om, kao i adekvatno planiranje proizvodnje. Definitivno jedan zaokružen proces timskog rada i odgovornosti.
Uz Patelinu ste skoro od njenog nastanka. Kroz kakve je sve promene ova pašteta prošla prethodnih godina i da li su noviteti donosili pozitivna iskustva?
Patelina je od svog nastanka bila brend koji je prepoznat kao drugačiji i inovativan.
Počev od samog oblika koji je i danas prepoznat kao jedan od njenih najbitnijih asseta, zbog čega smo ga i zadržali, pa preko ukusa, sve do komunikacije. Tako je ona od početka nudila raznovrsne ukuse (letnje, zimske), multipakovanja, trudeći se da ide u korak sa svetskim trendovima i da potrošačima ponudi raznovrsne ukusu, što je Patelinu i tada činilo inovativnim brendom. Želimo da nastavimo trend razvijanja brenda, koji je u skladu sa razvojem tržišta i željama naših potrošača.
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok